Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Philips

Mededelingen

Philips Nieuws, vragen en opmerkingen over Philips CI+ geschikte TV's

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 22 september 2009, 15:00
neorej's schermafbeelding
neorej neorej is offline
Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniem Bekijk bericht
Een 2e punt is de Ziggo certificatie, dit is iets wat wij fabrikanten zeer aanbevelen, maar dit is geen eis bij een CI+ TV-toestel. Wij kunnen geen CI+ toestel weren mbv onze CI+ CAM's. Het voordeel van een gecertificeerde TV is dat betreffend toestel uitgebreid is getest voor hardware, software en de werking met ons netwerk / signaal. Tenslotte wordt een toestel getest in een fieldtest samen met de andere operators in Nederland.
ok, sorry, soms lees ik het forum op mijn mobieltje, en dat leest een stuk moeilijker , had het laatste stuk gemist
IK ga er vanuit dat Philips gewoon over 6 weken gecertificeerd wordt.
Oud 23 september 2009, 22:12
anoniem's schermafbeelding
anoniem anoniem is offline
Ziggo Official

DTV: ALL
Standaard

Mededeling

Philips heeft vandaag een release uitgebracht met een fix voor het authenticatie probleem, jawel een reparatie van het CI+ deel.
Philips heeft ons vanavond bericht dat ze een probleem met de webserver hadden, maar het lijkt erop dat de server weer actief is.

De eerste (postieve) resultaten zijn gemeld door nlrb. De software is voorlopig alleen bedoeld voor de 9000 serie volgens Philips. Als er geen onverwachte problemen problemen voordoen zal men dezelfde software ook vrij gegeven worden voor de andere series.

Let wel, een evt. upgrade worden uitgevoerd op eigen risico. Betreffende software is NIET goedgekeurd door Ziggo, maar is enkel bedoeld om die mensen die een CI+ kaart van ziggo hebben aangeschaft de mogelijkheid te bieden deze kaart te gebruiken icm het Philips toestel. Wij gaan intussen met Philips verder ten doel de Philips toestellen te certificeren. Uiteraard bepaald het eindresultaat over een aantal weken of Philips ook uiteindelijk goedgekeurd wordt.
Oud 23 september 2009, 23:03
Tommie33's schermafbeelding
Tommie33 Tommie33 is offline
Senior Member

Standaard

Heb de firmware voor mijn 32pfl9604 geinstalleerd, kom nu wel tot 4/5e van authenticatie, maar verder gaat hij niet... Dus probleem nog niet opgelost...
Dus met deze firmware komt philips in ieder geval niet door het certificeringsproces...
Oud 23 september 2009, 23:44
Ziggo Official

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie33 Bekijk bericht
Heb de firmware voor mijn 32pfl9604 geinstalleerd, kom nu wel tot 4/5e van authenticatie, maar verder gaat hij niet... Dus probleem nog niet opgelost...
Dus met deze firmware komt philips in ieder geval niet door het certificeringsproces...

wil je de CAM nog eens opnieuw aanbrengen.
Oud 23 september 2009, 23:45
Senior Member

Standaard

inmiddels al 3 keer geprobeerd..
Ik neem aan dat de smartcard niet geactiveerd dient te worden eerst? (las net in een ander topic iemand met zelfde probleem die na activatie bij ziggo het wel lukte, maar dat lijkt me onlogisch)

EDIT: en dat zal je altijd zien, de 4e keer werkt hij ineens... Kanaal stond toevallig op videokanaal toen ik hem aanzette. Hij liep er nu ook veel sneller doorheen dan de vorige keren, toen ging het trager. en nu ene stap na de andere.

Laatst gewijzigd door Tommie33; 23 september 2009 om 23:51
Oud 23 september 2009, 23:55
Ziggo Official

Standaard

Citaat:
inmiddels al 3 keer geprobeerd..
Ik neem aan dat de smartcard niet geactiveerd dient te worden eerst? (las net in een ander topic iemand met zelfde probleem die na activatie bij ziggo het wel lukte, maar dat lijkt me onlogisch)

EDIT: en dat zal je altijd zien, de 4e keer werkt hij ineens... Kanaal stond toevallig op videokanaal toen ik hem aanzette. Hij liep er nu ook veel sneller doorheen dan de vorige keren, toen ging het trager. en nu ene stap na de andere.
wil je eens kijken wat er onder Status Irdeto Conditional Access / Status softcell Service staat ??
Oud 24 september 2009, 00:00
Senior Member

Standaard

Citaat:
wil je eens kijken wat er onder Status Irdeto Conditional Access / Status softcell Service staat ??
Hij werkt nu he?
Maar heb even gekeken voor je. Daar staan 2 line items:

0 x 1 EMM 1 DVB EMM SERVICE
0 x 0 LIVE VIEW 1 DVB DESCRAMBLE SERVICE

Overigens ben ik niet de enige. Al 2 anderen die zelfde probleem hadden.
http://ziggo-gebruikers.nl/forum/sho...453#post206453

Als 1e keer niet lukt. Beste tv even helemaal uit te schakelen en na een paar minuten weer te proberen. Zo hebben we hem alle 3 na een paar keer aan de praat gekregen.
Oud 24 september 2009, 00:05
Ziggo Official

Standaard

Citaat:
Hij werkt nu he?
Maar heb even gekeken voor je. Daar staan 2 line items:

0 x 1 EMM 1 DVB EMM SERVICE
0 x 0 LIVE VIEW 1 DVB DESCRAMBLE SERVICE

je bedoelt "Hij werkt nu he ! " ?
zo ja dan hoef ik niet verder te kijken. Mooi geweest voor vanavond..
Oud 24 september 2009, 13:48
marcelnie's schermafbeelding
marcelnie marcelnie is offline
Junior Member

Ziggo Internet: compleet
DTV: irdeto cam ci+
Standaard Volgende week?

Tot in hoeverre is het zeker dat anoniem volgende week komt melden welke toestellen gaan werken. E.e.a. is al een poosje op de lange baan geschoven en ik wil erg graag digitaal gaan kijken. Hiervoor heb ik uiteindelijk tde TV aangeschaft.
Oud 24 september 2009, 14:46
Senior Member

Standaard

Citaat:
je bedoelt "Hij werkt nu he ! " ?
zo ja dan hoef ik niet verder te kijken. Mooi geweest voor vanavond..
Juist ja, maar stond ook al in het bericht dat je quote dat hij werkte ;-) dus was een vraag aan jou of je het dan nog wilde weten.
Weet je trouwens iets van dat de firmware weer ingetrokken is? hij is van de site verdwenen, nu in zijn geheel.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Philips

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten