Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Mededelingen

Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD) Vragen en opmerkingen over het eerste model HDTV Interactieve TV ontvanger met ingebouwde Personal Video Recorder van Cisco

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 22 augustus 2009, 19:38
ronvm's schermafbeelding
ronvm ronvm is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Z3 / Ubee Modem / TP-Link Archer c7 Router
DTV: CI+ op LG 42LM620S LED Cinema 3D SMART TV
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The_Hees Bekijk bericht
Nee, dan hebben we het over de Humax 5050c.
Oké, dan is het goed. Ik dacht al kan hij meer dan de gebruiksaanwijzing doet geloven? Zou toch wel mooi geweest zijn. Maar het neemt niet weg dat de Cisco goede firmware moet hebben en daar ga ik Ziggo maar een brief over sturen, lijkt me de enige mogelijkheid.
Oud 26 augustus 2009, 15:56
snarf007's schermafbeelding
snarf007 snarf007 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus | TV-Extra | UBEE |
DTV: Cisco 8485DVB | Cisco 8455DVB
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ronvm Bekijk bericht
Oké, dan is het goed. Ik dacht al kan hij meer dan de gebruiksaanwijzing doet geloven? Zou toch wel mooi geweest zijn. Maar het neemt niet weg dat de Cisco goede firmware moet hebben en daar ga ik Ziggo maar een brief over sturen, lijkt me de enige mogelijkheid.
Als je een voorbeeld brief hebt kunnen alle teleurgestelde gebruikers dezelfde brief sturen! Zou handig zijn ...
En een kopie naar Kassa ...?
Oud 26 augustus 2009, 15:59
ronvm's schermafbeelding
ronvm ronvm is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snarf007 Bekijk bericht
Als je een voorbeeld brief hebt kunnen alle teleurgestelde gebruikers dezelfde brief sturen! Zou handig zijn ...
En een kopie naar Kassa ...?
Misschien als ik de brief heb gemaakt zal ik hem publiceren zodat iedereen er gebruik van kan maken, maar allemaal dezelfde brieven lijkt wel een hetze.

Een kopie naar Kassa? Nou niet door mij, ik wil geen revolutie ontketenen maar gewoon aan Ziggo vragen of er wat aan gedaan gaat worden. De ontvanger staat nu alweer een week stil en dat kost me geld op niks af. Ik denk dat daar ook mensen zitten die het begrijpen en er iets mee kunnen. Ik ga voorlopig nog niet opzeggen.
Oud 26 augustus 2009, 19:30
snarf007's schermafbeelding
snarf007 snarf007 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus | TV-Extra | UBEE |
DTV: Cisco 8485DVB | Cisco 8455DVB
Standaard

Citaat:
Misschien als ik de brief heb gemaakt zal ik hem publiceren zodat iedereen er gebruik van kan maken, maar allemaal dezelfde brieven lijkt wel een hetze.

Een kopie naar Kassa? Nou niet door mij, ik wil geen revolutie ontketenen maar gewoon aan Ziggo vragen of er wat aan gedaan gaat worden. De ontvanger staat nu alweer een week stil en dat kost me geld op niks af. Ik denk dat daar ook mensen zitten die het begrijpen en er iets mee kunnen. Ik ga voorlopig nog niet opzeggen.
Opzeggen ook niet, als het werk is het leuk. Alleen veeel storingen. En onduidelijk wat je krijgt. Veel Series bv. incompleet. Geen keuze in eng/nl audio bij VOD diensten.
Het is nu een matige voldoende met te veel storingen. Men betaalt voor een dienst. En ik heb het gevoel dat ik een beta/proef product geleverd krijg.Ook is de helpdesk ook nog niet ingericht voor service verlening op ITV/VOD.

Dus aardig wat werk voor Ziggo om de puntjes op de I te zetten.
Oud 26 augustus 2009, 23:28
ronvm's schermafbeelding
ronvm ronvm is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snarf007 Bekijk bericht
Opzeggen ook niet, als het werk is het leuk. Alleen veeel storingen. En onduidelijk wat je krijgt. Veel Series bv. incompleet. Geen keuze in eng/nl audio bij VOD diensten.
Het is nu een matige voldoende met te veel storingen. Men betaalt voor een dienst. En ik heb het gevoel dat ik een beta/proef product geleverd krijg.Ook is de helpdesk ook nog niet ingericht voor service verlening op ITV/VOD.

Dus aardig wat werk voor Ziggo om de puntjes op de I te zetten.
Absoluut, daar heb je gelijk in. Ik zal dit soort punten ook zeker aanvoeren in mijn betoog. Ik betaal niet voor een beta-oplossing, het apparaat is immers gecertificeerd door Ziggo na een proefperiode. Dus ga ik er van uit dat het dan ook een volwassen product is. Natuurlijk kan er eens een foutje in sluipen, maar dit is een opeenstapeling van 'foutjes' die het plezier behoorlijk veranderen in ergernis. En da's niet de bedoeling van een 'betaal-dienst' lijkt mij. Ik wil nog steeds een oplossing zodat ik het apparaat straks weer zorgeloos kan gebruiken, voor mijn part duurt dat nog een maand, maar men moet toch wel iets ondernemen richting klanten en communiceer dit richting 'Cisco-gebruikers'. Dan hoeven we niet te klagen of te gissen naar een datum van oplossing. Mocht er iemand van Ziggo meelezen: Dit is absoluut geen aanval op Ziggo, in tegendeel...ik wil er alleen maar uitkomen en ik weet zeker met mij nog veel meer. Maar wees open naar ons toe, we bijten niet en zijn alleen maar blij met een reactie van Ziggo.
Oud 27 augustus 2009, 23:36
KoenH's schermafbeelding
KoenH KoenH is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Er moet toch iemand zijn die opstaat en het gaat inventariseren om vervolgens actie te ondernemen? Zonder nou een revolutie te ontketenen, maar wij betalen toch ook netjes voor een apparaat wat niet goed werkt, dan moet Ziggo in dit geval ook zorgen dat het vlekkeloos werkt. Ik heb het niet over een ''Wish'' maar over een vette "Bug". Nogmaals, ik blijf ervan overtuigd dat wanneer deze bug eruit is het een steengoed apparaat is.
Wat let je om het zelf die inventarisatie op je te nemen en actie te ondernemen?
Oud 27 augustus 2009, 23:48
ronvm's schermafbeelding
ronvm ronvm is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KoenH Bekijk bericht
Wat let je om het zelf die inventarisatie op je te nemen en actie te ondernemen?
Niet weerhoudt mij daarvan, maar ik heb nu een brief richting Ziggo laten uitsturen en dan eerst maar eens kijken wat daar uit komt.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten