Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie

Mededelingen

Ziggo Vaste Telefonie Discussies en vragen over Ziggo Vaste Telefonie, nieuwe diensten, tarieven e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 20 augustus 2009, 12:08
bbsbitje's schermafbeelding
bbsbitje bbsbitje is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 20 augustus 2009
Locatie: @home
Berichten: 4
Smile Nummerweergave

Hallo ,Ik ben sinds een week over naar Ziggo telefonie.
Ook ik had geen nummerweergave meer . Ik heb een Philips Dect 215 tst
In het toestel heb ik de land instelling aangepast en deze op Duitsland 049 gezet. De nummerweergave werkt nu weer

Misschien een ook een idee voor andere toestellen

Gr bbsbitje
  #2  
Oud 20 augustus 2009, 19:27
iempje's schermafbeelding
iempje iempje is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 20 augustus 2009
Locatie: @home
Ziggo Internet: Alles In 1 Extra Arris-702B
DTV: Samsung HD 3 x
Berichten: 17
Standaard

Heeft u dan nu niet het probleem dat u nou niet meer kunt bellen want dan zou het toestel toch op pulse moeten staan dan en dan heeft u toch geen kiestoon en wanneer u dan probeerd te bellen lijkt het net of het nog via het oude draaischijf manier gaat?
nu ben ik even gaan googlen en nu kan uw type toestel ook gewoon op FSK ingesteld worden en is dus geschikt voor het FSK netwerk.


De 215 is in te stellen voor FSK gebruik. - Ga naar de instellingen via linker onder toets - druk drie x op de 3 - druk op ok (rechteronder toets) - Stel de 1/2 instelling in op 1 (druk op 2 of 1 toets) - Bevestig met OK (rechter ondertoets) - Druk weer op menu toets (linkeronder toets) - Nu heeft de 215 weer nummer herkenning boevenstaande is getest
  #3  
Oud 21 augustus 2009, 15:04
bbsbitje's schermafbeelding
bbsbitje bbsbitje is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 20 augustus 2009
Locatie: @home
Berichten: 4
Standaard

Hallo

Het toestel heeft altijd goed gewerkt toen ik nog bij KPN zat
Het stond al ingesteld voor FSK maar werkte toch niet voor Ziggo
Voor de instelling voor Ziggo heb ik deze handleiding gevolgd

http://www.gebruikershandleiding.com/Philips-Dect-215/handleiding-5-8600.html

Ik heb de landinstelling op 049 gezet
Ik weet niet of dat bij andere toestellen in te stellen is

Gr
  #4  
Oud 21 augustus 2009, 18:38
iempje's schermafbeelding
iempje iempje is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 20 augustus 2009
Locatie: @home
Ziggo Internet: Alles In 1 Extra Arris-702B
DTV: Samsung HD 3 x
Berichten: 17
Standaard

Oke wel vreemd dat het dan wel werkt ik zal hier over eens gaan informeren
en dan post ik hier morgen het antwoord dat ik gekregen heb.

Verder is er ook een clip omvormer te koop om fsk naar dtmf om te zetten weet alleen niet of ik de link mag posten. (dus mod's verontschuldigingen).

  #5  
Oud 19 november 2009, 10:53
Putifar's schermafbeelding
Putifar Putifar is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 30 april 2008
Locatie: Heerhugowaard
DTV: Humax iPVR-9200C
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iempje Bekijk bericht
Heeft u dan nu niet het probleem dat u nou niet meer kunt bellen want dan zou het toestel toch op pulse moeten staan dan en dan heeft u toch geen kiestoon en wanneer u dan probeerd te bellen lijkt het net of het nog via het oude draaischijf manier gaat?
nu ben ik even gaan googlen en nu kan uw type toestel ook gewoon op FSK ingesteld worden en is dus geschikt voor het FSK netwerk.


De 215 is in te stellen voor FSK gebruik. - Ga naar de instellingen via linker onder toets - druk drie x op de 3 - druk op ok (rechteronder toets) - Stel de 1/2 instelling in op 1 (druk op 2 of 1 toets) - Bevestig met OK (rechter ondertoets) - Druk weer op menu toets (linkeronder toets) - Nu heeft de 215 weer nummer herkenning boevenstaande is getest
Bedankt voor deze tip! Ik heb de DECT 211 van Philips en deze oplossing is ook daarop van toepassing. Ik merk wel dat het een seconde of 5 duurt voordat het nummer wordt weergegeven. Dat was bij mijn Telfort abo toch sneller. Hoe dan ook:nogmaals dank.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:26.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl