Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Mededelingen

Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD) Vragen en opmerkingen over het eerste model HDTV Interactieve TV ontvanger met ingebouwde Personal Video Recorder van Cisco

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 31 augustus 2009, 13:47
Irenek's schermafbeelding
Irenek Irenek is offline
Junior Member

DTV: Cisco en Humax
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kitaro1 Bekijk bericht
Stuur maar een pb met smartcardnummer. Waarschijnlijk is deze nog niet geactiveerd.
Hoi Kitaro,

Inmiddels doet Net Gemist het wel hoor. Ik moest gewoon wat geduld hebben....
De HDMI-aansluiting doet het niet, maar om daar nou weer zo'n traject als de afgelopen 3 maanden voor op te starten, zie ik niet zo zitten. Scart doet het wel.

Groetjes,
Irene
Oud 31 augustus 2009, 13:48
Irenek's schermafbeelding
Irenek Irenek is offline
Junior Member

DTV: Cisco en Humax
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groennom Bekijk bericht
Dat is goed nieuws. Het is jammer dat Ziggo niet inziet dat de dienstverlening ook kan zoals hij hier op het forum door o.a. Kitaro1 wordt geleverd. Je wordt door Ziggo naar een telefonische helpdesk geleid die geen enkel idee heeft waar ze het over heeft, en die ook niet weet wat helpen is.

Ik hoop dat beleidsbepalers van Ziggo meelezen en zien dat er zeker ook positieve ervaringen zijn met de afhandeling van problemen. Je moet echter wel de goede mensen er op zetten met de juiste instelling!

Nogmaals dank aan mensen als Kitaro1 voor hun diensten !
Helemaal mee eens, Groennom! Heb 2,5 maand lopen tobben met mailtjes en telefoontjes, na een pb aan Kitaro was het binnen een week geregeld. Ben erg blij met dit forum!!!
Oud 31 augustus 2009, 13:50
Kitaro1's schermafbeelding
Kitaro1 Kitaro1 is offline
Ziggo VOD Helpdesk

Ziggo Internet: Geen
DTV: Samsung
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Irenek Bekijk bericht
Hoi Kitaro,

Inmiddels doet Net Gemist het wel hoor. Ik moest gewoon wat geduld hebben....
De HDMI-aansluiting doet het niet, maar om daar nou weer zo'n traject als de afgelopen 3 maanden voor op te starten, zie ik niet zo zitten. Scart doet het wel.

Groetjes,
Irene
De HDMI-aansluting kan wel eens problemen opleveren. Dit is al bij Cisco bekend. Meestal kun je dit oplossen door 1 of 2 keer te resetten.
Oud 31 augustus 2009, 23:13
TheGrouch's schermafbeelding
TheGrouch TheGrouch is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Nee, glasvezel 500/500 icm Vigor2132FVn | KPN dualband WiFi AP (3x)
DTV: TV Plus + Film1 icm Humax iHDR-5050c (3x) | Humax iHDR-5200c | Neotion CI+ | Samsung DCB-H380R
Standaard

Citaat:
Mijn ervaringen zijn niet beter, tot 2 maal toe de Cisco stuk geweest. Beide keren heeft het heel lang geduurd voordat Ziggo hem heeft vervangen. Wat mij heel goed heeft gewerkt is een PB sturen naar Kitaro1. Ik kan niet anders zeggen dan dat hij het super heeft opgelost ! Hij heeft ervoor gezorgd dat ik direct een nieuwe Cisco kreeg en dat ik niet eerst op de RMA hoefde te wachten. Duurde ook maximaal 1 week voordat ik hem binnen had nadat ik contact had gehad.

Dus, stuur een PB naar Kitaro1.
Ik heb sinds vanavond exact hetzelfde probleem als jij in dit bericht beschrijft.
Ik heb daarom Kitaro1 maar een PB'tje gestuurd
Oud 1 september 2009, 11:19
groennom's schermafbeelding
groennom groennom is offline
Senior Member

DTV: Cisco
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheGrouch Bekijk bericht
Ik heb sinds vanavond exact hetzelfde probleem als jij in dit bericht beschrijft.
Ik heb daarom Kitaro1 maar een PB'tje gestuurd
Dat is erg vervelend. Betekent namelijk dat je al de opnames kwijt bent (je kunt immers geen backup maken omdat alles is dichtgezet).

Het is mij ook nooit duidelijk geworden wat er aan de hand was (heb het namelijk 2 maal gehad!).

Suc6 in ieder geval.
Oud 1 september 2009, 11:24
Senior Member

Ziggo Internet: Nee, glasvezel 500/500 icm Vigor2132FVn | KPN dualband WiFi AP (3x)
DTV: TV Plus + Film1 icm Humax iHDR-5050c (3x) | Humax iHDR-5200c | Neotion CI+ | Samsung DCB-H380R
Standaard

Citaat:
Dat is erg vervelend. Betekent namelijk dat je al de opnames kwijt bent (je kunt immers geen backup maken omdat alles is dichtgezet).
Ja dat is inderdaad vervelend

Citaat:
Suc6 in ieder geval.
Dank je, ik heb van Kitaro1 al bericht gekregen dat er een nieuwe cisco aankomt
Oud 1 september 2009, 11:36
groennom's schermafbeelding
groennom groennom is offline
Senior Member

DTV: Cisco
Standaard

Citaat:
..ik heb van Kitaro1 al bericht gekregen dat er een nieuwe cisco aankomt
Wat dat betreft voor iedereen een tip, bel vooral niet met de helpdesk. Dan gaat het heeeeel lang duren (duurt enkele weken voordat je een RMA krijgt welke je met de decorder moet terugsturen. Na ontvangst van de decoder met RMA krijg je pas een nieuwe. Ga ervan uit dat je dan minimaal 4 weken verder bent).

Een PB aan een van de medewerkers van Ziggo op dit forum zorgt ervoor dat je probleem echt wordt opgelost. Wat dat betreft een dikke voor de ziggo medewerkers op dit forum.
Oud 5 september 2009, 13:42
Senior Member

Standaard

Citaat:
Ik heb van Kitaro1 al bericht gekregen dat er een nieuwe cisco aankomt
De nieuwe cisco is vandaag binnengekomen, en werkt
Ik weet alleen niet wat ik met de kapotte cisco moet doen. Ik wilde Kitaro1 hierover een pb-tje sturen, maar helaas is zijn privébox vol.
Dus als je meeleest Kitaro1, dan hoor ik graag (evt via pb) wat de verdere procedure is.

edit: krijg net een brief met retourstikker waarin de procedure staat

Laatst gewijzigd door TheGrouch; 5 september 2009 om 15:51 Reden: brief ontvangen
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten