Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen

Mededelingen

Vragen en Opmerkingen Algemene vragen en opmerkingen over digitale TV en Radio bij Ziggo

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 1 september 2009, 20:02
Sjaool's schermafbeelding
Sjaool Sjaool is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect en Play Complete / Technicolor TC7210 / WNDR3700 v1
DTV: Horizon Mediabox / Humax iHDR-5200C / Humax iHDR-5050C / Samsung UE32F5500
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AW78 Bekijk bericht
Dus als je de Humax 5050 bij Ziggo bestelt krijg je hem voor 229?
Staat dit ook op de Ziggo site?
Ziggo levert de Humax 5050C niet en bij Sluitallesaan (samenwerkingsverband tussen Ziggo en Service Planet) kost deze ontvanger €369,00.
Oud 1 september 2009, 20:53
Riparius's schermafbeelding
Riparius Riparius is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaool Bekijk bericht
Ziggo levert de Humax 5050C niet en bij Sluitallesaan (samenwerkingsverband tussen Ziggo en Service Planet) kost deze ontvanger €369,00.
Als je die Humax 5050C toch online gaat kopen kun je stukken goedkoper uit zijn, hier bijvoorbeeld. Ik zie de meerwaarde niet van dat samenwerkingsverband.
Oud 2 september 2009, 00:03
Sjaool Sjaool is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riparius Bekijk bericht
Als je die Humax 5050C toch online gaat kopen kun je stukken goedkoper uit zijn, hier bijvoorbeeld. Ik zie de meerwaarde niet van dat samenwerkingsverband.
Is mij bekend, het was meer om aan te geven dat Ziggo hem niet zo goedkoop levert als AW78 verwacht.
Oud 4 september 2009, 14:51
AW78's schermafbeelding
AW78 AW78 is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaool Bekijk bericht
Is mij bekend, het was meer om aan te geven dat Ziggo hem niet zo goedkoop levert als AW78 verwacht.
Spagroen had het over 229 (post #6) maar ik geloofde er al weinig van.
Voor 309 had ik hem ook verwacht, zoals in je link.
Oud 9 september 2009, 20:56
Jolly1964's schermafbeelding
Jolly1964 Jolly1964 is offline
Junior Member

Ziggo Internet: ziggo
DTV: Humax 5050
Standaard Harddisk Decoder

Heb vorige week vrijdag alles in 1 besteld en vandaag binnen gekregen. Heb meteen de Harddisk Decoder besteld, inderdaad voor 229,- extra.

Ik ontvang de Humax IPVR 9200c, helemaal vol krassen op de voorzijde, volgens mij een gebruikte. Daarnaast geen HDMI aansluiting.

Na telefonisch contact met de klantenservice wordt mij verteld dat ik een sticker krijg waarmee ik de decoder kan terugsturen en dan sturen ze een andere. Welke??? Geen idee, kon de juf me niet vertellen. Ze zou erbij zetten dat ik graag een ongebruikte wil met HDMI, maar kon geen garantie geven. "Ligt er aan wat er op de plank ligt" .

Nou geen al te prettige kennismaking met Ziggo, maar vooruit geef ze één herkansing. Heeft iemand dit al eens meegemaakt? Wat was het resultaat?
Oud 9 september 2009, 23:24
Sjaool Sjaool is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jolly1964 Bekijk bericht
Heb vorige week vrijdag alles in 1 besteld en vandaag binnen gekregen. Heb meteen de Harddisk Decoder besteld, inderdaad voor 229,- extra.

Ik ontvang de Humax IPVR 9200c, helemaal vol krassen op de voorzijde, volgens mij een gebruikte. Daarnaast geen HDMI aansluiting.

Na telefonisch contact met de klantenservice wordt mij verteld dat ik een sticker krijg waarmee ik de decoder kan terugsturen en dan sturen ze een andere. Welke??? Geen idee, kon de juf me niet vertellen. Ze zou erbij zetten dat ik graag een ongebruikte wil met HDMI, maar kon geen garantie geven. "Ligt er aan wat er op de plank ligt" .

Nou geen al te prettige kennismaking met Ziggo, maar vooruit geef ze één herkansing. Heeft iemand dit al eens meegemaakt? Wat was het resultaat?
Ik zou ongeveer 100 euro extra uitgeven en dan gewoon de Humax 5050C aanschaffen.
Ik vind 229 euro voor de Humax 9200C nogal veel geld zeker als je hem in combinatie met een pakket hebt aangeschaft.

De 9200C doet in de pricewatch van Tweakers 216 euro en de 5050C op dit moment 309 euro.
En dit is zonder acties o.i.d.
Oud 10 september 2009, 18:03
GolfTouch's schermafbeelding
GolfTouch GolfTouch is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect&Play Max | Modem: Technicolor | Router: TP-link C9 | Switch: D-Link DGS-1016D & 2x 1008D
DTV: CI+ 1.3 Interactief UE55HU7500L | 2x Humax 5050 & IR-FOX | 2x Horizon Box | Anysee E30TC+
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jolly1964 Bekijk bericht
Daarnaast geen HDMI aansluiting.

Zowel de Samsung PVR (P850R) als de Humax PVR (9200) hebben geen HDMI. De enige PVR met HDMI die Ziggo levert in een pakket is de Cisco interactieve ontvanger. Die heeft wel HDMI omdat het een HD ontvanger is.

De Humax 5050 wordt niet door Ziggo in een pakket geleverd.

Ik weet niet of je de optie geboden is om nu bv de gratis ontvanger te nemen ipv de PVR? Dan zou je die kunnen nemen en evt verkopen via bv Marktplaats.
Wil je zowel een HDMI aansluiting en een mooie PVR zou je de Humax 5050 kunnen aanschaffen. Zie het bericht van Sjaool wat daar de prijs van is.
Oud 13 september 2009, 13:16
mrjojo's schermafbeelding
mrjojo mrjojo is offline
Junior Member

Standaard

Heb je wel heel goed gekeken of je de beschermfolie er afgehaald hebt?
het is flinterdun en je moet goed kijken en je moet goed in de hoekjes kijken om het te zien.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen

Labels
decoder, hdd, high def, verkooppunt

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten