Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand

Mededelingen

Ziggo On Demand Vragen en opmerkingen over het originele Interactieve TV platform van Ziggo.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 19 augustus 2009, 13:02
vinmail's schermafbeelding
vinmail vinmail is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 13 augustus 2009
Locatie: utrecht
DTV: cisco
Berichten: 2
Thumbs down Afspeel knop verdwenen uit ITV

Ik heb sinds 3 weken ITV, niks dan ellende, het heeft nog niet 1x goed gewerkt. Voorheen problemen met activatie, netwerk fout (storing). Nu kan ik de diensten van ITV niet starten met de OK knop......
  #2  
Oud 26 augustus 2009, 08:40
Infje's schermafbeelding
Infje Infje is offline
Ziggo VOD Helpdesk
 
Geregistreerd: 16 september 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 247
Standaard

Kun je allereerst svp vertellen hoe je de decoder vanaf de hoofdaansluiting precies hebt aangesloten
Als je zeker weet dat alles goed is aangesloten kun je me een PB versturen met je smartcardnummer en klantnummer? Dan ga ik de registratie van het smartcard voor je na.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vinmail Bekijk bericht
Ik heb sinds 3 weken ITV, niks dan ellende, het heeft nog niet 1x goed gewerkt. Voorheen problemen met activatie, netwerk fout (storing). Nu kan ik de diensten van ITV niet starten met de OK knop......
  #3  
Oud 26 augustus 2009, 12:58
vinmail's schermafbeelding
vinmail vinmail is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 13 augustus 2009
Locatie: utrecht
DTV: cisco
Berichten: 2
Standaard aansluiting

aansluitpunt vervangen met aansluitpunt ITV pakket, kabel naar breedband versterker, kabel naar decoder.
Signaal en kwaliteit:
tuner 1: 100%,
tuner 2: 0%

Mijn kaart is nu al diverse malen geactiveerd. Kan ik het hele pakket retouneren?
  #4  
Oud 26 augustus 2009, 16:04
snarf007's schermafbeelding
snarf007 snarf007 is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 19 juni 2009
Locatie: Utrecht | Casema/Ziggo
Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus | TV-Extra | UBEE |
DTV: Cisco 8485DVB | Cisco 8455DVB
Berichten: 118
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vinmail Bekijk bericht
aansluitpunt vervangen met aansluitpunt ITV pakket, kabel naar breedband versterker, kabel naar decoder.
Signaal en kwaliteit:
tuner 1: 100%,
tuner 2: 0%

Mijn kaart is nu al diverse malen geactiveerd. Kan ik het hele pakket retouneren?
De kabel van de versterker naar de decoder ... is dat een 'oudere' kabel?
Ik had het zelfde probleem. Deze kabel was bij mij de oorzaak.
Na het vervangen 100% goed. Moest wel alle plinten loshalen en een wandkast legen om deze naar voor te kunnen trekken. Daar kan Ziggo niet veel aan doen, maar was wel erg k*t.
  #5  
Oud 26 augustus 2009, 16:05
onno72's schermafbeelding
onno72 onno72 is offline
Member
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Amstelveen
Berichten: 41
Standaard

Zelfde probleem heb ik ook gehad, na 7 maanden besloten om de dienst dan maar op te zeggen, met inachtneming opzegtermijn. Blijkt bij opzegging dat de installatie niet is afgerond.

Helaas is tevens ook de opzegging vervolgens niet afgerond en ben ik 3 maanden verder maar betaal nog steeds.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:18.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl