Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand

Mededelingen

Ziggo On Demand Vragen en opmerkingen over het originele Interactieve TV platform van Ziggo.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 19 augustus 2009, 09:13
kakketoe's schermafbeelding
kakketoe kakketoe is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 9 augustus 2009
Locatie: Den Haag / Casema
Ziggo Internet: TV & Internet Z2
DTV: CI+ CAM
Berichten: 24
Standaard Hoelang order itv afgerond ?

Ik heb 2 weken geleden itv besteld,inmiddels binnen gekregen en aangesloten.
Smartcard telefonisch geactiveerd en alles werkt nu.
Nu is mijn vraag hoelang duurt het voor dat itv order is afgerond ?
Dit vraag ik omdat ik al 2x een brief van Ziggo heb ontvangen dat het iets langer kan gaan duren als normaal.
Aankomende dinsdag 25 augustus komt Ziggo namenlijk Alles in 1 plus plaatsen,kan ik er van uit gaan dat dit dinsdag allemaal werkt ?
En krijg ik vantevoren nog een actieveringsbrief ???
Ik hoor het graag.

Gr.Ronald
  #2  
Oud 22 augustus 2009, 00:35
melo's schermafbeelding
melo melo is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 22 augustus 2009
Locatie: Klazienaveen
DTV: Cisco
Berichten: 6
Standaard Lang !!!

Ik heb ongeveer 5 weken geleden interactieve tv aangevraagd en na 2 weken toch maar een gebeld waar het bleef (ik had de decoder en installatie pakket al binnen) werd later terug gebeld door Ziggo om vervolgens een uur in de wacht te worden gezet maar dat was het waard want de medewerker melde dat het binnen 24 uur moest werken en s `avonds werkte alles.
Dan wordt je bijna overmoedig dus ik ook nog sport 1 aanvragen .
Was dinsdag een film aan het kijken en zet de film even op pauze en wil later terug kijken ,krijg ik het bekende oranje schermpje dat ik een abonnement moest nemen voor dit product
Ik dacht gelijk het zal toch niet zo zijn dat...en ja hoor sport 1 was er bijgeplaatst en ITV was op hetzelfde moment verdwenen maar ik denk ik bel even maken ze het vanavond nog in orde maar volgens de Ziggo medewerker had ik geen ITV aangevraagd .
Maar ik heb de Cisco en installatiepakket al ontvangen en toen ik dat zei, vertelde hij dat het niet langer dan drie dagen zou duren en dan was het ITV weer terug ,vandaag dus maar mooi niet.
Ben eigenlijk niet van plan om weer zo lang aan de lijn te hangen en heb via mail een klacht ingediend dat het ITV er weer af gehaald was maar ik hoor niks meer van Ziggo .
Ik heb nu ongeveer twee weken ITV waarvan ook nog een paar dagen de storing met de netwerkfout .
Dus hoe lang het duurt ,ook al ben je aangesloten ben je het ook net zo snel weer kwijt .

En Ziggo lekker verder.

Als de ene medewerker van Ziggo het binnen 1 tot 2 uur kan activeren waarom is het nu dan niet mogelijk om mijn ITV weer in gang te zetten ??

Kan ik eindelijk mijn film afkijken.
  #3  
Oud 22 augustus 2009, 09:31
kakketoe's schermafbeelding
kakketoe kakketoe is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 9 augustus 2009
Locatie: Den Haag / Casema
Ziggo Internet: TV & Internet Z2
DTV: CI+ CAM
Berichten: 24
Standaard

Na gister nogmaals een keer gebelt tehebben met Ziggo,staat er nu zowaar ITV bij mijn Ziggo.
Vrouw die ik aan de lijn kreeg zij Smartcard geactiveerd ??????Ze zegt geen probleem kleine handeling en zowaar het staat er vandaag gewoon in
  #4  
Oud 22 augustus 2009, 12:02
melo's schermafbeelding
melo melo is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 22 augustus 2009
Locatie: Klazienaveen
DTV: Cisco
Berichten: 6
Standaard

Toch maar weer gebeld en kreeg nu ook een mevrouw aan de lijn die vertelde dat alles nu binnen 48 uur moest gaan werken.
  #5  
Oud 26 augustus 2009, 12:02
onno72's schermafbeelding
onno72 onno72 is offline
Member
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Amstelveen
Berichten: 41
Standaard

Bij mij heeft het maar 7 maanden geduurd voordat de installatie werd afgerond.

Tot die tijd zo vaak geklaagd dat het niet werkte, maar altijd de mededeling, "alles staat goed en het zou moeten werken, maar we resetten het nog een keer, nog 48 uur wachten".

Na 7 maanden de boel opgezegd, en toen kwam opeens naar boven dat de installatie nog afgerond moest worden. Ik heb toen aangegeven dat ik er toch geen gebruik meer van wil maken en opzegging door wil zetten, maar na 3 maanden en 2 x proberen lukt dat nu helaas niet meer.....

Vandaag maar weer eens bellen voor een opzegging / retour geincasseerde bedragen....
  #6  
Oud 26 augustus 2009, 12:27
kakketoe's schermafbeelding
kakketoe kakketoe is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 9 augustus 2009
Locatie: Den Haag / Casema
Ziggo Internet: TV & Internet Z2
DTV: CI+ CAM
Berichten: 24
Standaard

Bij mij werkt alles na behoren nu,viel allemaal reuze mee dus.
Ook op Mijn Ziggo staat alles verwerkt,vraag me alleen af waneer ze het geld voor die decoder afgaan schijven ??doen ze dat met de maandfactuur
  #7  
Oud 26 augustus 2009, 23:14
melo's schermafbeelding
melo melo is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 22 augustus 2009
Locatie: Klazienaveen
DTV: Cisco
Berichten: 6
Standaard

Hier werkt nu ook alles naar behoren en deze week is ook al het bedrag voor de decoder afgeschreven samen met het maandbedrag.
Hopen dat het nu dan wel blijft werken en niet ineens weer is verdwenen ,bij mijn producten op Ziggo staat er nog niks bij en ik kreeg zelfs een brief van Ziggo dat het nog even ging duren voordat ITV ging werken maar het werkt gelukkig al.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:07.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl