Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie

Mededelingen

Ziggo Vaste Telefonie Discussies en vragen over Ziggo Vaste Telefonie, nieuwe diensten, tarieven e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 18 augustus 2009, 22:54
dvraets's schermafbeelding
dvraets dvraets is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 18 augustus 2009
Locatie: Geleen/@Home
Ziggo Internet: Alles in 1 extra / Motorola SBV5120E
DTV: Humax
Berichten: 1
Question Probleem met één telefoonnummer

Wij zijn sinds kort overgegaan naar ZIGGO alles in één. Voordien KPN internet+bellen gehad en dat beviel prima. We wilden alleen digitale TV met het huidige zenderprogramma en dat biedt KPN niet.
Alles werkt tot dusverre perfect, buiten dat we de draadloze telefoon hebben moeten omzetten van DTMF naar FSK.
Er is echter één nummer,tot nog toe, waar we een in gesprektoon bij blijven krijgen. Als we een ander telfoontoestel aansluiten hetzelfde. Maar met onze mobiele kunnen we wel gewoon bellen en blijkt dat niemand daar gebeld heeft. Wij zitten in Zuid-Limburg en het nummer dat we bellen is in Papendrecht, dus 078. Dit is een KPN nummer. Heeft iemand hier ervaring mee en zo ja ook een oplossing.
  #2  
Oud 20 augustus 2009, 08:11
iempje's schermafbeelding
iempje iempje is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 20 augustus 2009
Locatie: @home
Ziggo Internet: Alles In 1 Extra Arris-702B
DTV: Samsung HD 3 x
Berichten: 17
Standaard

Wat u dan moet doen in dit geval is 0900-1884 bellen keuzen 2 en daarna nog een keer 2. dan komt u uit bij de helpdesk voor telefonie. nou u heeft alles al getest wat u zou kunnen testen dit gewoon even aangeven tegen de agent en die maakt dan een taak voor u aan.
  #3  
Oud 24 augustus 2009, 08:48
Excalibur's schermafbeelding
Excalibur Excalibur is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 15 oktober 2008
Locatie: Deventer
Ziggo Internet: Abonnement: Alles-In-Een Plus / Modem: Motorola SBV5121
DTV: Humax IR-FOX C
Berichten: 3.525
Standaard

Zijn er andere/vaste KPN nummers die jullie wel kunnen bellen?

Als er andere nummers van KPN zijn die jullie wel kunnen bellen zit het probleem zeer waarschijnlijk niet bij Ziggo, maar aan de kant van KPN. Iets wat dan op te lossen is door diegene contact op te laten nemen met KPN.
__________________

  #4  
Oud 15 oktober 2009, 12:32
Ziggo Support Peter's schermafbeelding
Ziggo Support Peter Ziggo Support Peter is offline
Ziggo Medewerker
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Groningen/@home
Berichten: 29
Standaard

waarschijnlijk staat het nummer in de Ziggo systemen nog als Ziggo nummer geregistreerd. Het telefonie platform zal in dat geval zoeken binnen de softswitches van Ziggo, en zal het nummer niet vinden.

In dat geval is het een kwestie van een translatie aanpassen waarna het telefonie platform weet dat het nummer bij een 'externe' provider ligt.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:59.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl