Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 18 augustus 2009, 13:49
Thomassil's schermafbeelding
Thomassil Thomassil is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles in 1
Standaard Nieuwe gebruiker: Alles in 1: al problemen bij de aanvraag

Ik had niet verwacht dat het aanvragen van een pakket zoveel tijd zou gaan vergen..

1) Halverwege juni heb ik via de Website van Ziggo een alles in 1 pakket aangevraagd. Daarop volgde een e-mail met de gebruikelijke bedankwoordjes en bevestiging dat ik zo snel mogelijk bericht per brief zou ontvangen.

2) 2 weken later nog maar eens gebeld. Het bleek dat er geen bestelling in het systeem stond. Ik heb daarna het pakket nogmaals besteld.

3) 2 weken later nog geen bericht en maar weer contact opgenomen met de klantenservice. De bestelling was nog nooit aangemeld. Alsnog opnieuw besteld. ik kreeg verder het vriendelijke verzoek dan toch maar eens af te wachten....

4) 2 weken later weer contact opgenomen en wederom was er geen bestelling geplaatst. De helpdesk medewerker gaf wederom de keuze om het pakket opnieuw aan te vragen.... Ik heb toen vriendelijk verzocht iemand anders te spreken. Deze man stelde voor het hele aanmeldproces met mij door te nemen (het daadwerkelijk doorvoeren van de order gebeurd schijnbaar altijd wanneer de verbinding met de beller al is verbroken) Toen bleek dat de order bleef hangen omdat er geen telefoonnummer kon worden toegewezen...

5) Blijkt inmiddels dat er 4 onvoltooide orders in staan. Inmiddels is de order dan toch handmatig voltooid via een speciale afdeling. In die hele tijd had geen enkele medewerker het heldere moment om eens na te gaan of er een probleem zou kunnen zijn.

Het is dat ik graag dit product wilde, maar Ziggo moet het dan ook vooral hebben van het product want wat service aangaat is deze wat mij betreft nalatig en zelfs onbeleefd...
Oud 18 augustus 2009, 14:00
pcvroon's schermafbeelding
pcvroon pcvroon is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in een extra
DTV: cisco hd recorder/samsung dcb-b270r
Standaard

Heb daar geen problemen mee gehad werkte al voor ingangsdatum
Oud 19 augustus 2009, 11:43
starbbs's schermafbeelding
starbbs starbbs is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Z3I
DTV: Samsung
Standaard

Ach troost je... ben nu 6 weken bezig en nog steeds lukt het ze niet om ook maar iets voor elkaar te krijgen (omzetting z3i -> aio extra)
Oud 19 augustus 2009, 12:06
RvdD's schermafbeelding
RvdD RvdD is offline
Junior Member

Standaard Alles in 1: al problemen bij de aanvraag

Hoi
De wet van Murphy
Wij hebben precies hetzelfde en als je naar de naam vraagd van de medewerker word je doorverbonden ,waarna je weer in de wacht staat laatste keer ongeveer 20min ,uiteindelijk maar weer een nieuwe afspraak gemaakt voor de monteur deze afspraak staat nu op 4 sept en een boze brief gestuurd naar Martine Ferment Directeur Klantenservice GEEN reactie gisteren de bewuste bevestigingsbrief ontvangen en wat staat erin DINSDAG 8 SEPTEMBER komt de monteur, gelijk gebeld ,ja er staan 2 data in voor de monteur nl 4 en 8 september ,gevraagd naar bevesting sbrief hierover ,nee dat kon hij niet maar ik hoefde geen zorgen te maken monteur komt op4 sept
Wij wachten af ,(met de rug tegen de muur) sterkte allemaal
Oud 25 augustus 2009, 09:18
Hannibal-fmj's schermafbeelding
Hannibal-fmj Hannibal-fmj is offline
Member

Ziggo Internet: alles in 1 extra
DTV: geen idee
Standaard

ik heb gisteren ook opnieuw bestelling gedaan, de telefonische bestelling van 2 weken geleden was niet verwerkt, wat doen die gasten eigenlijk bij de klantenservice, je een lange tijd aan de telefoon houden en net doen alsof ze je registreren

zo kun je als ziggo ook slan verdienen
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten