Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Samsung

Mededelingen

Samsung Nieuws, vragen en opmerkingen over Samsung CI+ geschikte TV's

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 28 oktober 2009, 08:43
Frans B's schermafbeelding
Frans B Frans B is offline
Junior Member

Standaard

Ook ik heb de samsung 2333HD, volgens Samsung niet voorzien van een DVB-C tuner, maar ik kan met zekerheid zeggen dat ie er wel in zit. Dus voor de mensen met modelnummer LS23CFVKF/EN veel plezier met je digitale tv via de kabel.

Als je type LS23CFEKF/EN hebt is ie niet voorzien van een DVB-c tuner, maar alleen van een DVB-t Tuner zoals de spec's aangeven.

Ik heb hem voorzien van een alphagryp clasic v3.19 Cam, werkt perfect.

Groeten
Oud 29 oktober 2009, 09:08
Davros's schermafbeelding
Davros Davros is offline
Junior Member

Ziggo Internet: All-in-1 Plus; Ubee
DTV: Cisco 8455DVB
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jassy Bekijk bericht
Ik kan melden dat ik met succes nu naar alle kanalen kan kijken met deze TV (Samsung 2333HD) over DVB-C met een Alphacrypt. Loopt als een trein, absoluut geen problemen.

NED 123 HD staan standaard op 1 2 en 3, zappen gaat lekker snel!
Dat is goed nieuws! Ik heb ook een 2333HD, het nieuwe model met naast analoge en DVB-T tuners ook een DVB-C tuner erin.
Oud 30 oktober 2009, 15:38
berthog's schermafbeelding
berthog berthog is offline
Junior Member

Standaard Samsung 933HD

Ik heb hem inmiddels draaien gekregen met een Alphacrypt classic module en ziggo kaartje.
Alles werkt naar behoren!!!
Oud 1 november 2009, 13:41
Jassy's schermafbeelding
Jassy Jassy is offline
Senior Member

Ziggo Internet: KPN Alles in 1 Glas
DTV: Gigablue Quad DVB-S2/C/T, 3x Arcadyan HMB2260, Digitenne
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door berthog Bekijk bericht
Ik heb hem inmiddels draaien gekregen met een Alphacrypt classic module en ziggo kaartje.
Alles werkt naar behoren!!!
Zeer zeker! Ik draai er nu wat langer mee en ben vol lof! Werkt fantastisch, geen bugs, helemaal niets.

Een Update naar 3.19 is wel raadzaam voor oa de DVB-Ondertiteling op de Discovery en HD kanalen. Ik had een 3.16 en had problemen met de DVB-ondertiteling welke na een CAM update weg waren.
Oud 20 november 2009, 23:59
marcedwin's schermafbeelding
marcedwin marcedwin is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Complete & Play Start / Ubee WiFi ellende ding van Ziggo / Mobiel Ruim 4G
DTV: Humax iPVR-9200C / Samsung 2333HD met CI en daarin Alphacrypt Classic / Samsung DCB-9401R / Horizon
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frans B Bekijk bericht
Ook ik heb de samsung 2333HD, volgens Samsung niet voorzien van een DVB-C tuner, maar ik kan met zekerheid zeggen dat ie er wel in zit. Dus voor de mensen met modelnummer LS23CFVKF/EN veel plezier met je digitale tv via de kabel.

Als je type LS23CFEKF/EN hebt is ie niet voorzien van een DVB-c tuner, maar alleen van een DVB-t Tuner zoals de spec's aangeven.

Ik heb hem voorzien van een alphagryp clasic v3.19 Cam, werkt perfect.

Groeten
Hi Frans,

Kan je aangeven waar je 'm gekocht heb? Ik zie alleen die versie zonder DVB-C HD? Dat andere typenummer dus. Ben erg geinteresseerd in deze.

Gaat daar nu ook zo'n Ziggo CAM in?
Oud 8 december 2009, 13:33
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Complete & Play Start / Ubee WiFi ellende ding van Ziggo / Mobiel Ruim 4G
DTV: Humax iPVR-9200C / Samsung 2333HD met CI en daarin Alphacrypt Classic / Samsung DCB-9401R / Horizon
Standaard

Ik heb 'm LS23CFVKF/EN . Voor nog geen 236,= inclusief verzenden!!!

Maar hij vindt wel de digitale en analoge kanalen maar de digitale laat ie niet zien. Moet ik dan een Alphacryt hebben? Dacht dat er wel enkele diitale kanalen 'vrij' waren.
Oud 8 december 2009, 13:53
w.v.riel's schermafbeelding
w.v.riel w.v.riel is offline
Member

Ziggo Internet: Alles in 1
DTV: Horizon Go & Humax iHRD-5200C iPVR
Standaard Samsung 2333HD

Ja als het nummer LS23CFVKF/EN klopt dat je hebt opgegeven moet het met een alphagryp clasic v3.19 Cam werken.
Oud 8 december 2009, 14:14
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door w.v.riel Bekijk bericht
Ja als het nummer LS23CFVKF/EN klopt dat je hebt opgegeven moet het met een alphagryp clasic v3.19 Cam werken.

Dat dacht ik ook. Ga ik maar eens ff een shop zoeken waar ik die vinden kan. Ik dacht dat HD1 (NED1) vrij was. Maar heb net ff uit een decoder de smartcard gehaald en zie dat alleen de 2 Ziggo (SD) kanalen open staan.

Dank voor je snelle reactie.
Oud 8 december 2009, 14:30
Jassy's schermafbeelding
Jassy Jassy is offline
Senior Member

Ziggo Internet: KPN Alles in 1 Glas
DTV: Gigablue Quad DVB-S2/C/T, 3x Arcadyan HMB2260, Digitenne
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcedwin Bekijk bericht
Dat dacht ik ook. Ga ik maar eens ff een shop zoeken waar ik die vinden kan. Ik dacht dat HD1 (NED1) vrij was. Maar heb net ff uit een decoder de smartcard gehaald en zie dat alleen de 2 Ziggo (SD) kanalen open staan.

Dank voor je snelle reactie.
Ik heb hetzelfde toestel en heb hier zonder problemen een Alphacrypt in zitten. Werkt perfect!
Oud 8 december 2009, 15:00
Senior Member

Standaard

Ik was net bij BCC (hebben alleen CI+ modules) en die zei dat Alphacrypt wordt geblokkeerd per februari. Lees ook hier.

Hoe moet ik dit nu interpreteren?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HDTVNIEUWS
Ziggo gaat Alphacrypt blokkeren voor CI+ apparaten

4 december 2009 16:17
Met ingang van 2 februari 2010 blokkeert Ziggo de werking van de Alphacrypt CAM in televisies die geschikt zijn voor de CI+ CAM.
Abonnees die een dergelijke combinatie gebruiken kunnen vanaf die datum geen digitale televisie van Ziggo meer bekijken. Ziggo neemt deze stap mede op verzoek van de content providers. De Alphacrypt – die door Ziggo nooit ondersteund is – biedt volgens Ziggo onvoldoende bescherming tegen illegaal gebruik van de content en deze bescherming is een eis van de content providers om programma’s te mogen doorgeven.
Programma- en filmmakers zoals RTL, SBS, Disney en Sony eisen een optimale bescherming van hun content. Zonder deze bescherming krijgen providers geen toestemming om de content te verspreiden. De traditionele CAM modules kunnen niet aan de eisen van de programmamakers voldoen en om die reden heeft Ziggo samen met de industrie en content leveranciers CI+ ontwikkeld.

Sinds de introductie eind september hebben al meer dan 100.000 mensen de CI+ module in gebruik genomen.
Ziggo wacht tot februari met het blokkeren van de Alphacrypt in CI+ TV-toestellen om de gebruikers voldoende tijd te geven om over te stappen naar een CI+ CAM-module. Voor combinaties van een Alphacrypt met een niet CI+ apparaat verandert er niets.
Bron: Ziggo
N.B. In de praktijk wordt verreweg de grootste groep Alphacrypt gebruikers nog niet getroffen door deze maatregel omdat die momenteel geen CI+ geschikte HDTV of ontvanger gebruiken

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Samsung

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten