Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - DVB-C en CI+

Mededelingen

Digitale TV - DVB-C en CI+ Digitale TV via DVB-C of abonnementen met een CI+ module van Ziggo

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 19 september 2009, 21:51   #11
Schizo007nl
Senior Member

Schizo007nl's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door janwillemvandenhoek Bekijk bericht
De discussie wordt nu leuk. Is een plasma TV een monitor of is een Monitor met TVtuner een tv?
Mij maakt het niet uit. Als het beeld maar goed is. En dat is het!
De enige vraag was of de digitale kanalen die allemaal gevonden worden met de CI+ module gedecrypt kunnen worden zodat ik beeld krijg?

Is het mogelijk om bij Ziggo zo'n module te testen en retour te doen als het niet werkt?

PS
Free to Air gaat met dit toestel perfect. Draadje als antenne is al voldoende!!!

Aangezien er een smartcard meegeleverd wordt met het installatiepakket CI+ is retourneren niet mogelijk lijkt mij!

Schizo007nl is offline  
Oud 20 september 2009, 18:00   #12
Dunhans
Junior Member

Dunhans's schermafbeelding
Standaard

Heb zo'n Ziggo CI+ cam besteld, hoop dat ik die deze week uit kan proberen in mijn samsung T200HD. Maar ik weet bijna zeker dat die NIET werkt. Maar als je het niet uittest weet je het niet zeker. Iemand anders op dit forum heeft al een alphacrypt uitgetest, ook op een samsung monitor en die deed het ook niet. Ik laat het hier weten als ik die cam binnen heb en de test heb gedaan.
Dunhans is offline  
Oud 20 september 2009, 18:29   #13
w.v.riel
Member

w.v.riel's schermafbeelding
Thumbs up Alphacrypt CI+ Module

Ben echt benieuwd, en dan ga ik het op een Samsung 2033HD Monitor TV proberen, die heeft een DVB C/T Tuner aanboord
w.v.riel is offline  
Oud 20 september 2009, 18:58   #14
Jassy
Senior Member

Jassy's schermafbeelding
Standaard

Ik heb hier een Samsung 2333HD, waar nergens iets over een DVB-C Tuner staat vermeldt, terwijl hij er toch in zit. De TV is net nieuw, zou deze al CI+ kunnen? In ieder geval ben ik benieuwd naar jou bevindingen! Ook ik ben van plan er een Alphacrypt in te stoppen, als dat werkt..

Laatst gewijzigd door Jassy; 20 september 2009 om 20:28
Jassy is offline  
Oud 20 september 2009, 21:50   #15
w.v.riel
Member

Thumbs up CI+ Cam

Hallo Jassy,

Zie deze link, bij jou zit er alleen een DVB-T in dus is deze niet geschikt voor Ziggo CI+ Cam en Alphacrypt werk dan ook niet voor Ziggo.

http://www.samsung.com/nl/consumer/d.../EN&fullspec=F
w.v.riel is offline  
Oud 20 september 2009, 22:28   #16
Jassy
Senior Member

Jassy's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door w.v.riel Bekijk bericht
Hallo Jassy,

Zie deze link, bij jou zit er alleen een DVB-T in dus is deze niet geschikt voor Ziggo CI+ Cam en Alphacrypt werk dan ook niet voor Ziggo.

http://www.samsung.com/nl/consumer/d.../EN&fullspec=F
Ik kijk as we speak naar Nederland 1 HD over DVB-C met deze televisie, dus wat er op die pagina staat is pertinent niet waar.
Jassy is offline  
Oud 20 september 2009, 23:02   #17
w.v.riel
Member

Standaard CI+ Cam

Hallo Jassy,

Dan wordt het echt is tijd dat Samsung ook eens duidelijkheid geeft.

w.v.riel is offline  
Oud 24 september 2009, 14:20   #18
Jassy
Senior Member

Jassy's schermafbeelding
Standaard

Ik kan melden dat ik met succes nu naar alle kanalen kan kijken met deze TV (Samsung 2333HD) over DVB-C met een Alphacrypt. Loopt als een trein, absoluut geen problemen.

NED 123 HD staan standaard op 1 2 en 3, zappen gaat lekker snel!
Jassy is offline  
Oud 24 september 2009, 14:27   #19
w.v.riel
Member

Standaard DVB-C

Hallo Jassy,

Gek hé dat bij Samsung staat dat hij geen DVB-C heeft ( Built-in DTV (DVB-T) Tuner )
En er zit dus wel een DVB-C/T Tuner in.
Bedankt voor de informatie.
w.v.riel is offline  
Oud 24 september 2009, 14:44   #20
Jassy
Senior Member

Jassy's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door w.v.riel Bekijk bericht
Hallo Jassy,

Gek hé dat bij Samsung staat dat hij geen DVB-C heeft ( Built-in DTV (DVB-T) Tuner )
En er zit dus wel een DVB-C/T Tuner in.
Bedankt voor de informatie.
Tja!

Ik heb mijn handelaar gebeld (Elektrovakman, ken hem goed) en hij kon zijn oren niet geloven. Niet eens officieel DVB-C en dan ook nog werkend met een Alphacrypt! Nou ja, het loopt echt goed incl de HD kanalen dus ik ben een heel gelukkig man!
Jassy is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - DVB-C en CI+

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten