Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie

Mededelingen

Ziggo Vaste Telefonie Discussies en vragen over Ziggo Vaste Telefonie, nieuwe diensten, tarieven e.d.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 17 augustus 2009, 10:00
Marcomp3's schermafbeelding
Marcomp3 Marcomp3 is offline
Member

Standaard Kosten telefonie

Hallo forumleden, ik heb eens een vraag aan Ziggo-gebruikers. Nu zit ik bij Wanadoo(Online), en overweeg de overstap naar Ziggo AIO. Snellere verbinding is héél mooi, maar ik zou eens wat willen weten over jullie telefoonrekening. Nu heb ik per maand zo'n 3 à 4 Euro gesprekskosten, waarbij ik zo'n tien uur in NL bel, en 15 minuten naar mobiel. Hoe zijn jullie ervaringen bij Ziggo?
Ben benieuwd naar jullie reactie's.

Alvast bedankt.

edit: rekenend met de getallen zou ik op 13 + 2,4 euro uitkomen, maar gratis naar Ziggo; geen idee wat dit in de praktijk betekent...

Laatst gewijzigd door Marcomp3; 17 augustus 2009 om 10:07
Oud 20 augustus 2009, 19:43
iempje's schermafbeelding
iempje iempje is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles In 1 Extra Arris-702B
DTV: Samsung HD 3 x
Standaard

Bij een AIO heeft u zowiezo gratis bellen naar alle andere vaste ziggo nummers verder kost het naar vast (€ 0,024 per minuut) en mobiel (€ 0,16 per minuut). ik ben niet echt een beller en als ik bel is het meestal mobiel.
en als ik veel zou bellen naar vaste nummers dan ik mij vol op bellen altijd erbij gepakt voor 9,99 dat is gratis bellen naar ALL vastenummers in nederland. verder ben ik heel tevreden over het product zelf ervaar ik geen storingen.
Oud 21 augustus 2009, 08:17
Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iempje Bekijk bericht
Bij een AIO heeft u zowiezo gratis bellen naar alle andere vaste ziggo nummers verder kost het naar vast (€ 0,024 per minuut) en mobiel (€ 0,16 per minuut). ik ben niet echt een beller en als ik bel is het meestal mobiel.
en als ik veel zou bellen naar vaste nummers dan ik mij vol op bellen altijd erbij gepakt voor 9,99 dat is gratis bellen naar ALL vastenummers in nederland. verder ben ik heel tevreden over het product zelf ervaar ik geen storingen.
Bedankt voor je reactie; ik ga overstappen. Wanadoo/Orange/Online lijkt me een beetje op een dood spoor te zitten, je hoort niets over ontwikkelingen etc. ZIGGO daarentegen is volop aan het ontwikkelen en vernieuwen....
Oud 21 augustus 2009, 18:59
iempje's schermafbeelding
iempje iempje is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles In 1 Extra Arris-702B
DTV: Samsung HD 3 x
Standaard

Dat is mooi om te horen !

Hou er wel rekening mee dat als u uw nummer wilt laten porteren dit ongeveer
een 3 a 5 werkdagen pas gebeld kunt worden. Wel zou u nog op de oude lijn gebeld kunnen worden.

En dan kan een mod hier een slotje op doen neem ik aan.
Oud 24 augustus 2009, 11:46
Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iempje Bekijk bericht
Dat is mooi om te horen !

Hou er wel rekening mee dat als u uw nummer wilt laten porteren dit ongeveer
een 3 a 5 werkdagen pas gebeld kunt worden. Wel zou u nog op de oude lijn gebeld kunnen worden.

En dan kan een mod hier een slotje op doen neem ik aan.
Dank voor de tip, maar ik zeg Online idd zelf wel op nadat de telefonie werkt. Dan maar een maandje meer betalen.

SLOTJE
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten