Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Samsung

Mededelingen

Samsung Nieuws, vragen en opmerkingen over Samsung CI+ geschikte TV's

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 15 augustus 2009, 20:37
karsenbarg88's schermafbeelding
karsenbarg88 karsenbarg88 is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Ziggo TV Z1
Standaard Samsung Le37B650T2wxxn wel of geen CI+ Kaart van ziggo?! HELP

Hallo,

Ik heb op 1 juli 2009 onlangs de Samsung Le37B650T2wxxnv gekocht bij mediamarkt gekocht voor 749. Ze zeiden met 100% zekerheid dat deze tv de ziggo CI+ gaat ondersteunen. Nu heb ik een W versie i.p.v een P versie. Worden deze nu wel of niet ondersteund? wordt een beetje duizelig van die P's en de W's. Wie o wie kan mij duidelijkheid geven. Ik voel me nu simpelweg genaaid door de Mediamarkt.

Mvg,

Mark
Oud 15 augustus 2009, 20:43
Ziggoetoo's schermafbeelding
Ziggoetoo Ziggoetoo is offline
Member

Standaard

Nee, die worden niet ondersteund. Je TV heeft geen CI+ slot.
Oud 15 augustus 2009, 20:45
Junior Member

Standaard

dat is dus mooi klote, kan ik dit nog verder verhalen op de mediamarkt? die hebben mij dus gewoon voor gelogen.
Oud 15 augustus 2009, 21:12
supersat's schermafbeelding
supersat supersat is offline
Junior Member

Standaard

Ik heb precies hetzelfde alleen ik heb model le40b650 W
Ik denk dat je weinig kans maakt maar je kan het altijd proberen natuurlijk.
Ik zelf ga of de humax 5000 kopen of misschien de alphacrypt oplossing .
Oud 17 augustus 2009, 11:00
Junior Member

Standaard

Ik heb net de mediamarkt gebeld, en de verkoper zei dat ze gewoon worden ondersteund, nu maar wachten op de cam komt volgende maand binnen, en het uit proberen
Oud 17 augustus 2009, 11:12
Barbarian's schermafbeelding
Barbarian Barbarian is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in één plus|Cisco EPC 3928
DTV: SMiT CI+ CAM (Samsung UE40F5700A)|Samsung SMT-C7140|Cisco 8485DVB|Humax IR-FOX C| TV Extra
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karsenbarg88 Bekijk bericht
Ik heb net de mediamarkt gebeld, en de verkoper zei dat ze gewoon worden ondersteund, nu maar wachten op de cam komt volgende maand binnen, en het uit proberen
De W serie hebben geen CI+ slot, alleen de P serie.
Kijk maar eens hier.

Bä®bä®îäñ
Oud 17 augustus 2009, 11:13
Pio's schermafbeelding
Pio Pio is offline
Senior Member

DTV: -
Standaard

Citaat:
Als er één winkel bekend staat om zijn goede informatie verstrekking en topverkopers is het natuurlijk Mediamarkt.............
Oud 17 augustus 2009, 11:26
ArChie's schermafbeelding
ArChie ArChie is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
In de lijst staat alleen de LE37B650T2PXXN en niet de LE37B650T2WXXN. Ook in de handleidingen van de 'W' modellen wordt met geen woord gerept over CI+ of CI Plus of Common Interface Plus terwijl die term wel in de handleidingen van de 'P' uitvoering voorkomt:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LE37B650T2WXXN Handleiding
COMMON INTERFACE Slot
  • When not inserting ‘CI CARD’ in some channels, ‘Scrambled Signal’ is displayed on the screen.
  • The pairing information containing a telephone number, CI CARD ID, Host ID and other information will be displayed in about 2~3 minutes. If an error message is displayed, please contact your service provider.
  • When the channel information configuration has finished, the message ‘Updating Completed’ is displayed, indicating that the channel list is now updated.
  • You must obtain a CI CARD from a local cable service provider. Remove the CI CARD by carefully pulling it out with your hands since dropping the CI CARD may cause damage to it.
  • Insert the CI-Card in the direction marked on it.
  • The place of the COMMON INTERFACE Slot may be different depending on its model.
  • CAM is not supported in some countries and regions, check with your authorized dealer
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LE37B650T2PXXN Handleiding
COMMON INTERFACE Slot
  • When not inserting ‘CI(CI+) CARD’ in some channels, ‘Scrambled Signal’ is displayed on the screen.
  • The pairing information containing a telephone number, ‘CI(CI+) CARD’ ID, Host ID and other information will be displayed in about 2~3 minutes. If an error message is displayed, please contact your service provider.
  • When the channel information configuration has finished, the message ‘Updating Completed’ is displayed, indicating that the channel list is now updated.
  • You must obtain a ‘CI(CI+) CARD’ from a local cable service provider. Remove the ‘CI(CI+) CARD’ by carefully pulling it out with your hands since dropping the ‘CI(CI+) CARD’ may cause damage to it.
  • Insert the ‘CI(CI+) CARD’ in the direction marked on it.
  • The place of the COMMON INTERFACE Slot may be different depending on its model.
  • ‘CI(CI+) CARD’ is not supported in some countries and regions, check with your authorized dealer.
  • The CI+ function is only applicable to LE********P model. If you have some problems, please contact to service provider.
Van een standaard DVB CI slot valt niet achteraf middels een firmware update een CI+ slot te maken, dus als je met de voor Ziggo geschikt Irdeto CI+ CAM aan de slag wilt zal je gezien bovenstaande informatie toch echt de TV moeten gaan ruilen voor een 'P' versie.
Oud 17 augustus 2009, 19:58
BounceMeister's schermafbeelding
BounceMeister BounceMeister is offline
Member

Ziggo Internet: Z1
Standaard

Bij de Mediamarkt in Zoetermeer zeiden ze dat de W en P aangaf waar de televisie gemaakt was.

Gelukkig wist ik precies wat er in de handleiding staat, en heb ik specifiek een P model gevraagd. Ze hadden namelijk beiden staan.

De verkoper kan vanalles zeggen, over een maand kan je de TV toch niet meer omruilen.

Ik hoop voor de W bezitters dat er toch op een of andere manier een Ziggo CI+ CAM module in kan. Want de meeste mensen weten het verschil niet tussen de W en de P aangezien dit meestal geen deel uitmaakt van het typenummer waar de winkel mee adverteert.
Ook de site van Samsung zelf is niet duidelijk over het verschil.
Oud 17 augustus 2009, 22:19
DVB-Extraterrestrial's schermafbeelding
DVB-Extraterrestrial DVB-Extraterrestrial is offline
Junior Member

DTV: iDTV KDL-46W5500E SMiT CI+ CAM
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BounceMeister Bekijk bericht
Bij de Mediamarkt in Zoetermeer zeiden ze dat de W en P aangaf waar de televisie gemaakt was.

Gelukkig wist ik precies wat er in de handleiding staat, en heb ik specifiek een P model gevraagd. Ze hadden namelijk beiden staan.

De verkoper kan vanalles zeggen, over een maand kan je de TV toch niet meer omruilen.

Ik hoop voor de W bezitters dat er toch op een of andere manier een Ziggo CI+ CAM module in kan. Want de meeste mensen weten het verschil niet tussen de W en de P aangezien dit meestal geen deel uitmaakt van het typenummer waar de winkel mee adverteert.
Ook de site van Samsung zelf is niet duidelijk over het verschil.
XXN is de landcode voor Nederland, de W en de P horen hier niet bij, die kom je ook tegen op buitenlandse modellen..
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Samsung

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten