Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Nieuws

Mededelingen

Nieuws Nieuwsberichten over digitale TV en Radio en zenderwijzigingen bij Ziggo

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 15 augustus 2009, 16:17
pboes's schermafbeelding
pboes pboes is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Office Basis ZZ3
DTV: Diversen
Standaard Mogelijke fusie Sport 1 en Eredivisie Live

Hugo Borst, voetbalanalist bij het Algemeen Dagblad en de NOS, verwacht dat er wellicht dit jaar al een fusie komt tussen de betaalzenders Sport 1 en Eredivisie Live. Dit bericht Borst in zijn wekelijkse column in het Algemeen Dagblad. "Eredivisie Live is zeer verliesgevend. Misschien nog wel dit seizoen gaat er een pijnlijke fusie komen met het sterkere Sport 1". Volgens Chris Woerst, oud-directeur van de Eredivise CV en bedenker van Eredivisie Live "is Eredivisie Live niet rendabel door de politiek en onze typische Nederlandse cultuur", aldus Hugo Bost in zijn column.

Bron: AD.
Oud 15 augustus 2009, 16:23
Zigmund's schermafbeelding
Zigmund Zigmund is offline
Banned User

Ziggo Internet: AIE+, Arris
DTV: CI+/Humax IRHD-5000
Standaard

EL is niet rendabel omdat een van de grootste kabelboeren € 14,95 per maand vraagt voor deze zenders ipv € 9,95....
Oud 15 augustus 2009, 16:42
hvanbeek's schermafbeelding
hvanbeek hvanbeek is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1-Extra
DTV: Cisco 8485 PVR
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pboes Bekijk bericht
Hugo Borst, voetbalanalist bij het Algemeen Dagblad en de NOS, verwacht dat er wellicht dit jaar al een fusie komt tussen de betaalzenders Sport 1 en Eredivisie Live. Dit bericht Borst in zijn wekelijkse column in het Algemeen Dagblad. "Eredivisie Live is zeer verliesgevend. Misschien nog wel dit seizoen gaat er een pijnlijke fusie komen met het sterkere Sport 1". Volgens Chris Woerst, oud-directeur van de Eredivise CV en bedenker van Eredivisie Live "is Eredivisie Live niet rendabel door de politiek en onze typische Nederlandse cultuur", aldus Hugo Bost in zijn column.

Bron: AD.
Hmmm tekst komt me op deze manier erg bekend voor
Oud 15 augustus 2009, 17:02
rick70's schermafbeelding
rick70 rick70 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Basis/Ubee EVW3200
DTV: SamsungUE46F8000SL/Interactieve SMiT CI+ module v1.3/SMiT CI+module/Humax IRHD-5100c/Humax IRHD-5000
Standaard

Een fusie zou ik zeker toejuichen. Ik heb nu Film1/Sport 1 waarmee ik tevreden ben. Het is te duur om hier ook nog eens Eredivisie Live bij te nemen. Helaas geeft Ziggo geen korting voor de combinatie Film1/Sport1 met Eredivisie Live wat UPC en Caiway wel doen.
Oud 15 augustus 2009, 17:10
Renatus's schermafbeelding
Renatus Renatus is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect & Play Max / Technicolor TC7210
DTV: Horizon / Humax 5200c / CI+
Standaard

Zelfs de directeur betaald voetbal Henk Kesler zinspeelt er al openlijk op:

Directeur betaald voetbal Henk Kesler ziet ook in de televisiewereld „een absolute noodzaak” voor een fusie. „In mijn optiek is Nederland te klein voor twee betaalzenders die zich toeleggen op het uitzenden van sportbeelden”, aldus Kesler. Hij doelt op Eredivisie Live, een initiatief van de eredivisieclubs die zijn verenigd in de ECV, en de commerciële zender Sport1. „Als beide platvormen zouden fuseren en er ligt een goede businesscase dan zou de KNVB kunnen overwegen hierin te investeren. Dan is één plus één drie.”

Eredivisie Live zegt over 300.000 abonnees te beschikken, de doelstelling is op termijn een half miljoen aansluitingen. Kesler: „De financiële situatie van het betaald voetbal is ondanks de kredietcrisis nog redelijk stabiel. Macro-economisch zelfs aanzienlijk beter dan jaren geleden. FC Utrecht heeft alleen een operationeel verlies geleden en ADO Den Haag wordt gesteund door de gemeente en een geldschieter. Maar het welslagen van Eredivisie Live blijft voor alle clubs van levensbelang en dus ook voor de voetbalbond die in geval van slechte resultaten wordt geconfronteerd met problemen. Het eredivisiekanaal moet een succes worden. Ik acht de kans daarop groter bij een samengaan met Sport1.”

Bron (tekst staat onder in bericht in een kader): http://www.nrc.nl/sport/article20699...streken_binden
Oud 15 augustus 2009, 17:33
stitch_duck's schermafbeelding
stitch_duck stitch_duck is offline
Senior Member

Ziggo Internet: TV + Internet Z2 & Arris TM702 modem
DTV: Humax 5200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Humax IR-FOX Z & Neotion Ci+ Ziggo Movies and Series
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renatus Bekijk bericht
Zelfs de directeur betaald voetbal Henk Kesler zinspeelt er al openlijk op:_moet_twee_mijnstreken_binden
dat artikel is al bijna een jaar oud!!
Oud 15 augustus 2009, 18:01
Renatus's schermafbeelding
Renatus Renatus is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect & Play Max / Technicolor TC7210
DTV: Horizon / Humax 5200c / CI+
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stitch_duck Bekijk bericht
dat artikel is al bijna een jaar oud!!
Maar het past wel bij de algehele discussie op dit moment over de status van EL. Henk Kesler is blijkbaar een goed ziener in deze. Daarnaast geeft hij aan dat de KNVB bereid is om te investeren in een fusie.
Oud 17 augustus 2009, 17:06
milkeywayman's schermafbeelding
milkeywayman milkeywayman is offline
Member

DTV: samsung HD Decoder Cisco decoder
Standaard

Ik vind het best maar dan mag het niet hoger worden dan de upc combi prijs! (sport1+el) is ongeveer 18,50. En niet bv 30 euro, want dat betaal ik ook nu.
Oud 18 augustus 2009, 10:40
magma's schermafbeelding
magma magma is offline
Junior Member

DTV: Samsung DCB-H360RA
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door milkeywayman Bekijk bericht
Ik vind het best maar dan mag het niet hoger worden dan de upc combi prijs! (sport1+el) is ongeveer 18,50. En niet bv 30 euro, want dat betaal ik ook nu.
Sport1 in combinatie met Eredivisie Live kost bij UPC maar 14,95. Daar heb je bij Ziggo maar 1 pakket voor.
Oud 18 augustus 2009, 11:58
milkeywayman's schermafbeelding
milkeywayman milkeywayman is offline
Member

DTV: samsung HD Decoder Cisco decoder
Standaard

Dat is nog voordeliger!!!!!!!!!!
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Nieuws

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten