Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen

Mededelingen

Vragen en Opmerkingen Algemene vragen en opmerkingen over digitale TV en Radio bij Ziggo

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 25 augustus 2009, 21:41
anoniem's schermafbeelding
anoniem anoniem is offline
Ziggo Official

DTV: ALL
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fjacobse Bekijk bericht
Beste anoniem,
Wellicht heb ik te heftig gereageerd. Maar in jouw post kwam het (op mij) over alsof, alles wat er mis gaat met registreren/activeren aan de klant ligt. Zoals je nu weet heb ik (en anderen) heel andere ervaringen. Daarom vond ik het heel eenzijdig om vrijwel altijd (om het vrij te zeggen) de oorzaak bij de klant te leggen, terwijl er bij Ziggo natuurlijk ook het nodige fout gaat (oa. eigen ervaring. maar dat heb je wellicht al gelezen).
Het gaat mij er principieel om dat ook wel eens genoemd mag worden dat er bij Ziggo ook weleens het eea fout gaat en dat Ziggo daar ook weleens voor uit mag komen. En het zou Ziggo sieren om ook eens wat zelfkritiek te uiten op dit forum.

Overigens: "no personal offense" en ga vooral door om de mensen vroegtijdig te informeren. Op het beleid van Ziggo heb jij tenslotte ook geen invloed.
Ik hoop dat ik met mijn reactie heb laten zien, dat er bij ons ook fouten worden gemaakt en dat het zeker niet altijd / vaak niet te wijten is aan de klanten.
Oud 25 augustus 2009, 21:48
Fjacobse's schermafbeelding
Fjacobse Fjacobse is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Ai1-plus
DTV: Samsung UE48H6400AWXXH Neotion, 32pfl7675H/12 Neotion, Samsung DCB-H380, Humax IR-FOX C(2x), Samsung
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniem Bekijk bericht
Ik hoop dat ik met mijn reactie heb laten zien, dat er bij ons ook fouten worden gemaakt en dat het zeker niet altijd / vaak niet te wijten is aan de klanten.
Nou, dan is deze discussie ook weer opgelost. Ik hoop dat Ziggo idd kritisch blijft tov zichzelf!
Oud 4 oktober 2009, 22:18
pboes's schermafbeelding
pboes pboes is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Office Basis ZZ3
DTV: Diversen
Standaard

Deze discussie is helemaal niet opgelost want die ging namelijk over het meenemen van je eigen ontvanger naar het vakantie-adres.

En dat gaat dus niet. Ik hoop wel dat Ziggo er voor de toekomst iets op verzint, immers: op het bungalowpark waar wij waren is kabeltelevisie, maar strikt formeel kun je dan alleen de analoge zenders ontvangen.

Ik heb het nu dus opgelost door een nieuwe smartcard aan te schaffen à 30 Euro om vervolgens twee weken lang de zenders te kunnen zien op een ander adres, maar volgens mij is dat toch niet de oplossing. Ik had ook mijn schotel mee kunnen nemen, de kaart van de satellietaanbieder werkt namelijk gewoon overal, maar als er kabel is op het park is dat niet nodig.

Ziggo heeft de intentie om in de toekomst analoge televisie te bannen, maar wat doe je dan in zo'n geval? Ik ben immers klant, ik wil ook op mijn vakantie-adres tv kunnen kijken, en wel alle zenders waar ik voor heb betaald, maar dat gaat dus niet. En als de eigenaar van het vakantiepark 140 smarcards moet aanschaffen met het risico dat die "geleend" worden, wordt het ook een dure liefhebberij.
Oud 4 oktober 2009, 22:44
Eduard08's schermafbeelding
Eduard08 Eduard08 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 min 1
DTV: Humax 5000HD/Samsung DCB H380R
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pboes Bekijk bericht
Deze discussie is helemaal niet opgelost want die ging namelijk over het meenemen van je eigen ontvanger naar het vakantie-adres.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pboes Bekijk bericht
Ik had ook mijn schotel mee kunnen nemen, de kaart van de satellietaanbieder werkt namelijk gewoon overal,
Kijk, dat vind ik nou juist zo mooi van satelliet. Vorig jaar zaten we ook ik weet niet waar in zuid oost Europa, maar met een 40 cm inklapbare schotel en een kleine sattuner zaten we toch gewoon te zappen alsof we thuis waren. We hadden een mooie zaplist gemaakt die we voor het gemak de @Home-list hadden genoemd.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten