Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen

Mededelingen

Vragen en Opmerkingen Algemene vragen en opmerkingen over digitale TV en Radio bij Ziggo

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 22 augustus 2009, 18:09
Fjacobse's schermafbeelding
Fjacobse Fjacobse is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Ai1-plus
DTV: Samsung UE48H6400AWXXH Neotion, 32pfl7675H/12 Neotion, Samsung DCB-H380, Humax IR-FOX C(2x), Samsung
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vijver Bekijk bericht
Volgens mij zegt hij dat de online-activatie in een pilot zit. Snel afronden, die pilot, want op die manier is het echt makkelijk&snel.
Ja, als het werkt wellicht wel idd!

Ps. niet te snel afronden, want het moet wel werken!
Oud 22 augustus 2009, 18:23
Vijver's schermafbeelding
Vijver Vijver is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AIE Extra Arris TM702B D-Link Dir-655
DTV: Humax IRHD-5000C & Humax IR- Fox C
Standaard

Ik heb net de proef op de som genomen, en mijn vanmorgen reeds geregistreerde smartcard wederom geactiveerd. Geen melding van: dit kaartnr. is al ingegeven, zou wel moeten. Waar ik vanmorgen niet echt naar gekeken heb, maar nu wel, is de opmerking: het kan enkele minuten duren voordat dit in uw statusoverzicht zichtbaar wordt.
Dus 2 puntjes van kritiek:
-Hoe kan het dat ik eenzelfde smartcard meerdere malen kan registreren/activeren?
-waarom verandert er niets in mijn statusoverzicht?
Het realtime gebeuren werkt wel, je ziet de activatiepagina dan een beetje bezig zijn en daarna een melding dat de activatie gelukt is. Duurt hooguit 20 seconden.
Ik krijg bijna het idee dat deze gegevens alsnog handmatig verwerkt moeten worden, het is tenslotte zaterdag vandaag.
Oud 23 augustus 2009, 17:22
Senior Member

DTV: Samsung UE48H6400AWXXH Neotion, 32pfl7675H/12 Neotion, Samsung DCB-H380, Humax IR-FOX C(2x), Samsung
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vijver Bekijk bericht
Volgens mij zegt hij dat de online-activatie in een pilot zit. Snel afronden, die pilot, want op die manier is het echt makkelijk&snel.
Volgens mij zegt anoniem helemaal niets meer! Jammer dat hij niet even tijd vrij kan maken om te reageren.
Oud 23 augustus 2009, 17:33
anoniem's schermafbeelding
anoniem anoniem is offline
Ziggo Official

DTV: ALL
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fjacobse Bekijk bericht
Volgens mij zegt anoniem helemaal niets meer! Jammer dat hij niet even tijd vrij kan maken om te reageren.

Waar moet ik nog op reageren, wat heb ik gemist. Ik gaf aan dat we in een pilotfase zitten en dat er nog een aantal zaken verbeterd en aangepast moeten worden.
Oud 23 augustus 2009, 17:48
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniem Bekijk bericht
Waar moet ik nog op reageren, wat heb ik gemist. Ik gaf aan dat we in een pilotfase zitten en dat er nog een aantal zaken verbeterd en aangepast moeten worden.
Wellicht op het feit dat je je abonnees/gebruikers hierover kunt inlichten. Want zoals het nu (online) gaat (of eigenlijk helemaal niet gaat) wekt alleen maar irritatie!

Ps. "no personal offense", ik 'misbruik' je eigenlijk als woordvoerder van Ziggo op dit forum.
Oud 23 augustus 2009, 17:55
Ziggo Official

Standaard

Citaat:
Wellicht op het feit dat je je abonnees/gebruikers hierover kunt inlichten. Want zoals het nu (online) gaat (of eigenlijk helemaal niet gaat) wekt alleen maar irritatie!

Ps. "no personal offense", ik 'misbruik' je eigenlijk als woordvoerder van Ziggo op dit forum.
De abonnees zouden hier niets van moeten merken, omdat het oorspronkelijke proces ook nog gewoon dienst doet. De abonnees die in de specifieke testgroep zitten en waarbij de preview periode uitgeschakeld is, zijn uiteraard wel geinformeerd d.m.v. een aangepaste procedure in het starterspakket. Deze groep wordt ook nauwkeurig gevolgd / gelogd.

Verder begrip ik niet waarop de irritatie dan gebaseerd is.
Verder zijn we behoorlijk afgedwaald van het oorspronkelijke topic.
Oud 23 augustus 2009, 18:21
Senior Member

Standaard

Citaat:
De abonnees zouden hier niets van moeten merken, omdat het oorspronkelijke proces ook nog gewoon dienst doet. De abonnees die in de specifieke testgroep zitten en waarbij de preview periode uitgeschakeld is, zijn uiteraard wel geinformeerd d.m.v. een aangepaste procedure in het starterspakket. Deze groep wordt ook nauwkeurig gevolgd / gelogd.

Verder begrip ik niet waarop de irritatie dan gebaseerd is.
Verder zijn we behoorlijk afgedwaald van het oorspronkelijke topic.
Nou, ik kan je vertellen dat een aantal abonnees wel degelijk iets hebben gemerkt. Kun je oa ook op het forum terugvinden. Dat er irritatie ontstaat lijkt mij dan ook niet meer dan logisch. Bovendien spreek ik uit eigen ervaring. Ik ben iig niet geïnformeerd en bij de helpdesk werd ik afgescheept!

Maar goed, laten we het hiermaar bij laten. Jij kunt natuurlijk ook niet iedere klacht op je schouders nemen.

Ps. overigens is loggen heel iets anders dan daadwerkelijk volgen.
Oud 23 augustus 2009, 19:20
Ziggo Official

Standaard

Citaat:
Nou, ik kan je vertellen dat een aantal abonnees wel degelijk iets hebben gemerkt. Kun je oa ook op het forum terugvinden. Dat er irritatie ontstaat lijkt mij dan ook niet meer dan logisch. Bovendien spreek ik uit eigen ervaring. Ik ben iig niet geïnformeerd en bij de helpdesk werd ik afgescheept!

Maar goed, laten we het hiermaar bij laten. Jij kunt natuurlijk ook niet iedere klacht op je schouders nemen.

Ps. overigens is loggen heel iets anders dan daadwerkelijk volgen.
wil je me de posting no's dan nog eens doorgeven, ik kijk er kennelijk overheen
Oud 23 augustus 2009, 20:31
catastrofus's schermafbeelding
catastrofus catastrofus is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AI1+/EPC3212/RT-AC87U
DTV: TV-plus + ongecertificeerd spul
Standaard

Citaat:
ja, registreren en activeren. Je vindt de omgeving nu al op de portal onder mijn ziggo.
Ik durf het bijna niet te vragen maar heeft deze pilot te maken met het uitbrengen van de ci+ cam want daar zit een frisse smartcard bij. En uiteraard willen jullie van de preview periode af (want dat is niet in jullie belang) dus dan start je opeens een pilot vwb het registreren van de smartcard voordat je wat kun zien... Ik heb het geloof dat de kabelboer het beste voor ons heeft dus deze gedachte zal wel niet waar zijn...

Gert.
Oud 23 augustus 2009, 21:27
Ziggo Official

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door catastrofus Bekijk bericht
Ik durf het bijna niet te vragen maar heeft deze pilot te maken met het uitbrengen van de ci+ cam want daar zit een frisse smartcard bij. En uiteraard willen jullie van de preview periode af (want dat is niet in jullie belang) dus dan start je opeens een pilot vwb het registreren van de smartcard voordat je wat kun zien... Ik heb het geloof dat de kabelboer het beste voor ons heeft dus deze gedachte zal wel niet waar zijn...

Gert.
nee, dit staat los van CI+. De registratie en activatie via de portal is bedoeld om minder klachten te krijgen van klanten die de kaart niet of niet op tijd hebben aangemeld. De preview blijft wel instand, maar wordt op een andere manier gerealiseerd.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten