Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 14 augustus 2009, 12:14
Math22's schermafbeelding
Math22 Math22 is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 extra
DTV: Sony KDL40Z5500
Standaard Hard maken

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rpcdv Bekijk bericht
Yup!, life sometimes can be a B*tch !

Is jou al verteld door ziggo dat je eerst nieuwe firmware moet hebben alvorens je kunt activeren?, kan je dit hard maken dan ?.
Wat moet ik hard maken?

M
Oud 14 augustus 2009, 12:14
merlinx's schermafbeelding
merlinx merlinx is offline
Junior Member

Ziggo Internet: ziggo alles in 1 extra
Standaard

hm...wellicht...ik heb storingen van 5 weken meegemaakt bij kpn en ofschoon de ondernemer 25k omzet misliep en hij een schadevergoeding kon indienen kreeg hij niks nakkes nada...laten we hopen dat het inderdaad wel gebeurt als je het nodig hebt, iedere situatie is natuurlijk anders.
Oud 14 augustus 2009, 12:16
madeleine-b's schermafbeelding
madeleine-b madeleine-b is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 extra / tijdelijk weer Motorola
DTV: Humax IR-C-Fox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ed Bekijk bericht
Nee, als je zakelijk afhankelijk bent van internet, dan moet je zakelijk internet nemen. Dan heb je recht van spreken bij storingen. Maar ja, dat zal wel weer veel te duur zijn...

En dus doel ik op het feit, dat als je echt zo zakelijk afhankelijk bent van internet, dan moet je dus gewoon zakelijk internet nemen en niet met zo'n slap excuus komen. Ook daar zijn storingen, maar omdat het puur zakelijk is, is de ondersteuning wel beter en zijn storingen sneller opgelost.
Zekerheid bij zakelijk internet over kabel/dsl/enkelvoudig glas is in Nederland niet te koop, is gewoon een afweging dat zo af en toe de beloofde SLA niet gehaald wordt.
Stuur je in het ergste geval een accountmanager om sorry te zeggen en een paar maanden abo compensatie te geven en over tot de orde van de dag.

Hier ben ik al 9 jaar altijd online met dank aan twee consumentenlijntjes (niet dat het altijd belangrijk was maar ik haat het als mijn mail niet bereikbaar is).
Oud 14 augustus 2009, 12:18
meermeer's schermafbeelding
meermeer meermeer is offline
Senior Member

Ziggo Internet: 50/5
Standaard

Okee, back to topic Ja storing is erg vervelend

Maar iemand toevallig alweer geprobeerd?
Oud 14 augustus 2009, 12:18
Ed's schermafbeelding
Ed Ed is offline
Banned User

Ziggo Internet: Alles in 1 Extra | Ubee EVM3200 | Linksys WRT610N
DTV: Humax iPVR9200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door madeleine-b Bekijk bericht
Zekerheid bij zakelijk internet over kabel/dsl/enkelvoudig glas is in Nederland niet te koop, is gewoon een afweging dat zo af en toe de beloofde SLA niet gehaald wordt.
Stuur je in het ergste geval een accountmanager om sorry te zeggen en een paar maanden abo compensatie te geven en over tot de orde van de dag.

Hier ben ik al 9 jaar altijd online met dank aan twee consumentenlijntjes (niet dat het altijd belangrijk was maar ik haat het als mijn mail niet bereikbaar is).
Maar dan heb je wel een goede reden om te klagen Er is in ieder geval een accountmanager en ja, compensatie komt ook wel. Maar dan heb je wel het recht om ook te gaan klagen. Als je zakelijk afhankelijk bent van internet, maar je hebt gewoon particulier aboonementje, dan kan en mag je het argument dat je zakelijk afhankelijk bent gewoonweg niet gebruiken. Heel simpel. Toch?
Oud 14 augustus 2009, 12:19
rpcdv's schermafbeelding
rpcdv rpcdv is offline
Member

Ziggo Internet: Alles in 1 Extra / Motorola
DTV: Humax IRC
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Math22 Bekijk bericht
Wat moet ik hard maken?

M
Dat ik eerst nieuwe firmware moet hebben alvorens ik mijn modem aan kan melden.
Er gaan nu zoveel speculaties rond en straks weet je van gekkigheid niet meer wat waar is en wat niet.

Tot die tijd, rustig afwachten............
Oud 14 augustus 2009, 12:30
madeleine-b's schermafbeelding
madeleine-b madeleine-b is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 extra / tijdelijk weer Motorola
DTV: Humax IR-C-Fox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ed Bekijk bericht
Maar dan heb je wel een goede reden om te klagen Er is in ieder geval een accountmanager en ja, compensatie komt ook wel. Maar dan heb je wel het recht om ook te gaan klagen. Als je zakelijk afhankelijk bent van internet, maar je hebt gewoon particulier aboonementje, dan kan en mag je het argument dat je zakelijk afhankelijk bent gewoonweg niet gebruiken. Heel simpel. Toch?
Eens, om te "mogen klagen" heb je een zakelijk abo nodig

Hoewel ik na 2,5 werkdag geen kabelinet meer zou willen horen dan "we weten het niet" blijf ik nog wel even braaf wachten
Oud 14 augustus 2009, 12:53
BMWMaX's schermafbeelding
BMWMaX BMWMaX is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus, Cisco EPC3925 Modemrouter
DTV: CI+ Module
Standaard

Ziggo zou actveren dus kon het modem laten hangen. Vandaag de oude er weer op want een hele avond en de volgende ochtend zonder internet kan helaas niet hier. In de loop van de komende dagen/weken/maanden het nieuwe modem maar eens opnieuw proberen als het even uitkomt.
Oud 14 augustus 2009, 13:12
elasticasteroid's schermafbeelding
elasticasteroid elasticasteroid is offline
Junior Member

Standaard

Ik heb het vandaag om 12:00 het nog even geprobeerd, maar ik bleef de welbekende HTTP 500 + Tomcatserver-stacktrace houden, wanneer ik probeerde op de 'Volgende' knop te drukken.

Mvgr,
wietze
Oud 14 augustus 2009, 13:13
matijn's schermafbeelding
matijn matijn is offline
Junior Member

Ziggo Internet: alles in 1 extra
Standaard

De beller is sneller. Vanochtend rond 11:00 gebeld en heb al een 2 uur internet.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten