Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 18 november 2009, 18:51
pleun's schermafbeelding
pleun pleun is offline
Senior Member

Ziggo Internet: alles in 1 extra
Standaard

De snoodaards ! Tot voor kort werkte het wel nog, maar ik wist dat ze er van hogerhand niet blij mee waren. Nu hebben ze het dus blijkbaar geblokkeerd in hun systeem. Jammer.
Oud 26 januari 2010, 15:05
Misty1's schermafbeelding
Misty1 Misty1 is offline
Junior Member

Standaard activeren op ziggo.nl

Nu heb ik eindelijk een modem ontvangen van Ziggo, krijg ik hem niet aan de praat...
Alle lampjes op het modem branden, alleen het lampje tel1 blijft knipperen. Is dat goed? Ik heb internet en tv van ziggo.
Ik heb een verbinding tot stand gebracht, want daar verschijnt een pop-upje van rechtsonder in beeld. Dus ga ik naar ziggo.nl om het modem te activeren en klik op 'volgende'. Dan krijg ik een volgned scherm met de melding dat er een fout is opgetreden en dat ik alle stappen nog eens na moet lopen. Welke stappen zijn dit?!?! En waarom doet hij 't niet???
Ik denk niet dat het de firewall is, want Norton heb ik eraf gegooid en de windows firewall is uitgeschakeld. HELP!!!
Oud 27 januari 2010, 00:35
paulvw's schermafbeelding
paulvw paulvw is offline
Senior Member

Ziggo Internet: alles in een plus / Ubee
DTV: CI+ en humax 5050
Standaard

De activatieportal werkt niet altijd naar behoren,gewoon via de helpdesk laten activeren.
Hou dan wel even de gegevens van het modem bij de hand,ze moeten of het serie nummer of het Mac adres weten,dat staat ook op de stikkertjes die los bij het modem zitten.
Oud 27 januari 2010, 09:20
Misty1's schermafbeelding
Misty1 Misty1 is offline
Junior Member

Standaard

Oke, bedankt voor de reactie. Ik ga het vanavond proberen!
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten