Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 7 september 2009, 21:47
Moon's schermafbeelding
Moon Moon is offline
Member

Ziggo Internet: Ziggo Z3/Ubee modem
Standaard

er schijnen meer mensen te zijn met wegvallen de verbinding en modems die uitzichzelf rebooten.
ik heb hetzelfde probleem sinds vandaag..
na de activatie vorige week vrijdag ging het probleemloos, activatie lukte toen ik een uurtje had gewacht en pc weer opgestart had zonder activatie in te tikken opende het activatiescherm gewoon, de snelheid was prima.
haalde ruim 24mb met Z3 internet.
maar nu sinds vanmiddag wegvallende verbinding en modem die zich steeds reboot..
ik ben benieuwd of het nog stabiel gaat worden deze week.
Oud 7 september 2009, 21:52
mod-1's schermafbeelding
mod-1 mod-1 is offline
Full Moderator

Standaard

En ook hier: Dit topic gaat alleen over activatie problemen, voor problemen met de verbinding bestaan al diverse topics. Dus niet hier ook nog eens beginnen.
Oud 8 september 2009, 13:01
Nivkbak's schermafbeelding
Nivkbak Nivkbak is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra, Ubee EVM 3200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nivkbak Bekijk bericht
Nu kom ik dan wel op de activatie pagina, krijg ik steeds te zien dat ik de codes verkeerd invul terwijl ik zeker ben dat ik ze goed intik, alle 20 keer dat ik het heb geprobeerd ... Denk: "Bel ik even naar de helpdesk" maar het was erg druk en kon beter later proberen.
Vandaag maar weer gebeld want de codes waren verkeerd volgens de activatie pagina. Volgens de Ziggo medewerker was dat niet raar want dit waren namelijk niet de goede codes, waarom die dan in de doos zaten en ook waarom ik diezelfde codes al een keer had toegezonden gekregen een tijd geleden, toen ik het net had besteld, wist hij ook niet. Maar hij wist dat ze niet juist waren, toen van hem de correcte activatiecode en het wachtwoord gekregen waarna het op de activatiepagina gewoon werd geaccepteerd. Na maximaal een uur zou ik weer gewoon online kunnen volgens hem, dit kon ik echter al na zo'n kleine 5 minuten .
Oud 9 september 2009, 13:13
majoor404's schermafbeelding
majoor404 majoor404 is offline
Junior Member

Ziggo Internet: alles in 1
DTV: horizon box
Standaard nieuw modem

Mijn nieuwe modem kwam zaterdag 5 september zeer onverwacht binnen (Ubee EVM 3200). Meteen geinstallerd, en geen activatie pagina kunnen krijgen. Na lezen van al deze berichten me oude modem geplaatst.

Maandag de 7 de had ik een vrije dag, en dacht, wordt telefoon/helpdesk dagje.
Modem geinstalleerd, laptop er direct op aan gesloten, en meteen activatie pagina. User en Wachtwoord ingetikt, geheel gereset, router gereset, en alles werkte meteen. Snelheid was op dat moment het zelfde, maar in de avond ging die omhoog, en bleef netjes rond de 40 Mb/sec.

Al met al, slechte start, maar alles goed gekomen zonder maar 1 belletje met helpdesk

Oud 9 september 2009, 16:42
Sato's schermafbeelding
Sato Sato is offline
Junior Member

Standaard

Ligt de activatie server plat momenteel?

IK heb vandaag eindelijk het modem ontvangen (ubee) maar ik krijg met geen mogelijkheid het activatie scherm tevoorschijn.

Oh en klopt het dat de activatie code hetzelfde is als de code die we lang geleden toen we bij multikabel begonnen hebben gekregen?

Alvast bedankt,

Sato
Oud 9 september 2009, 17:09
Excalibur's schermafbeelding
Excalibur Excalibur is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Abonnement: Alles-In-Een Plus / Modem: Motorola SBV5121
DTV: Humax IR-FOX C
Standaard

@CeGeBe

Uit jou posts doe ik de aanname dat je een router in gebruikt hebt, omdat je aangeeft dat je 5 pc's en een laptop hebt getest, maar op geen van allen de activatie pagina te zien krijgt.

Wat ik niet uit je verhaal kan halen: Heb je het op 5 pc's en een laptop geprobeerd vanachter een router, of heb je een (of meerdere) ook rechtstreeks op het modem aangesloten gehad? (dan wel even modem resetten)

Als je het nog niet zonder router hebt getest, probeer het dan even zonder als je wilt. Het zou mogelijk kunnen zijn dat de router voorkomt dat je op de activatiepagina komt. Niet heel waarschijnlijk, maar wel heel goed mogelijk.

Oud 9 september 2009, 19:29
majoor404's schermafbeelding
majoor404 majoor404 is offline
Junior Member

Ziggo Internet: alles in 1
DTV: horizon box
Standaard activatie code

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sato Bekijk bericht
Ligt de activatie server plat momenteel?

IK heb vandaag eindelijk het modem ontvangen (ubee) maar ik krijg met geen mogelijkheid het activatie scherm tevoorschijn.

Oh en klopt het dat de activatie code hetzelfde is als de code die we lang geleden toen we bij multikabel begonnen hebben gekregen?

Alvast bedankt,

Sato
In de doos waar nieuwe modem in zat, zat ook een brief met een "nieuwe" activatie code, wel met oude gebruikers naam.
Oud 9 september 2009, 20:09
Sato's schermafbeelding
Sato Sato is offline
Junior Member

Standaard

Goed het niet kunnen berijken van de activatie server was mijn probleem (Laptop had een vast IP adres en werkte daardoor niet mee, Na dat verandert te hebben kreeg ik meteen de activatie pagina.)

Maar alsnog kan ik het modem niet activeren.
Ziggo is namelijk zo slim geweest om mij dezelfde Activeringscode en wachtwoord te sturen als de vorige keer.
En aangezien het toen al niet werkte hield ik mijn hart al vast,
En mijn vrees bleek niet voor niets.

Want inderdaad het activeren wilde ook deze keer niet lukken omdat de code en/of het wachtwoord onjuist is.

Slimme mensen daar bij Ziggo om een klant dezelfde ellende nog een keer aan te doen.

Maar goed, Ondertussen weer het oude modem aangesloten en weer internet voor vanavond.

Voordat ik vanacht naar bed ga hang ik het nieuwe modem er weer aan en dan gaat mijn vader morgen ochtend bij het Ziggo kantoor hier in Heerhugowaard langs waar hun dan net als de vorige keer in 2 seconden het modem aangemeld hebben.

Maar deze keer wil ik wel eens weten waarom Ziggo mij tot twee keer toe een Activatie Code + Wachtwoord stuurt wat onjuist is.
Oud 9 september 2009, 22:47
CeGeBe's schermafbeelding
CeGeBe CeGeBe is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles in 1
DTV: Hmx C5000 & Hmx gewoon
Standaard

Mijn activeren is gelukt ..
Maar nu reset hij elke 5 minuten..
Ik moet dus op zoek naar een ander thread met dat probleem ..
Chris

ziggo je bent goed bezig ... not...
Oud 9 september 2009, 22:59
tbest's schermafbeelding
tbest tbest is offline
Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus/Ubee EVM 3200
DTV: Samsung DCB-B270R
Standaard

Dat had ik ook de eerste twee uur. Daarna geen resets meer meegemaakt.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten