Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Samsung

Mededelingen

Samsung Nieuws, vragen en opmerkingen over Samsung CI+ geschikte TV's

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 22 augustus 2009, 23:14
bouke1's schermafbeelding
bouke1 bouke1 is offline
Junior Member

Ziggo Internet: ziggo Z1, modem: motorola sb5100e
DTV: ci+ cam in LE37B652T4PXZG
Standaard harde schijf

klopt
ik had erbij gezet dat om een externe harde schijf gaat. (usb harde schijf)
deze heb ik gebruikt omdat ik geen usb stick in mijn bezit heb. maar die hoeft niet leeg te zijn om de firmware te installeren.

en de firmware bestaat uit meerdere bestanden, bij mij tenminste
Oud 22 augustus 2009, 23:22
Barbarian's schermafbeelding
Barbarian Barbarian is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in één plus|Cisco EPC 3928
DTV: SMiT CI+ CAM (Samsung UE40F5700A)|Samsung SMT-C7140|Cisco 8485DVB|Humax IR-FOX C| TV Extra
Standaard

Sorry, niet goed gelezen dan, het klopt dat er meerdere bestanden zijn, ik bedoelde één map met meerdere bestanden in die map. En het maakt niet uit of er nog andere bestanden opstaan. Met een usb externe schijf als die bijna vol is duurt het langer dat de tv de firmware heeft gevonden. En inderdaad de firmware upgrade doet meer dan alleen de lcd 'compatable' te maken voor CI+

Bä®bä®îäñ
Oud 25 september 2009, 17:25
mythrix's schermafbeelding
mythrix mythrix is offline
Junior Member

DTV: ci+
Standaard

ik heb een vraagje ik heb een samsung LE32B651T3W werd tegen me gezecht dat het geen probleem zou zijn toen ik hem kocht in april dat hij zou werken met ziggo nu zag ik de ci+ dus die heb ik gekocht maar nu zie ik weer dat hij dus niet werkt gaat dit opgelost worden met in firmware update of kan ik dus nooit digitaal gaan kijken zonder een tuner te kopen
Oud 25 september 2009, 17:33
mythrix's schermafbeelding
mythrix mythrix is offline
Junior Member

DTV: ci+
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mythrix Bekijk bericht
ik heb een vraagje ik heb een samsung LE32B651T3W werd tegen me gezecht dat het geen probleem zou zijn toen ik hem kocht in april dat hij zou werken met ziggo nu zag ik de ci+ dus die heb ik gekocht maar nu zie ik weer dat hij dus niet werkt gaat dit opgelost worden met in firmware update of kan ik dus nooit digitaal gaan kijken zonder een tuner te kopen

dus omdat er een p opstaat inplaats van een W echt he :XXXX
Oud 28 september 2009, 13:43
SamsungOwner's schermafbeelding
SamsungOwner SamsungOwner is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Ziggo Digitale TV
DTV: Samsung LE46B650T2PXXN + Ziggo CI+ adapter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mythrix Bekijk bericht
dus omdat er een p opstaat inplaats van een W echt he :XXXX
De CI+ werkt helaas alleen bij PXXN versies.

Je bent niet de enige die achteraf moet constateren dat hij de verkeerde versie heeft.

Helaas geven winkels niet altijd de goede informatie, maar op de site van Ziggo staat welke types gespecificeerd zijn.
Oud 5 oktober 2009, 21:36
Plasma850's schermafbeelding
Plasma850 Plasma850 is offline
Junior Member

Standaard Waar blijft de befaamde update?

Kan Anoniem misschien eens contact opnemen met Samsung om te informeren waar de update blijft (van de PS50B859Y1PXZG)?

Op de samsung site is sinds 22/09/2009 een update file beschikbaar met de volgende bestandsnaam: T-CHUCIPDEUC[__________PX__].exe. Dit impliceert compatibiltieit met de P variant.....het tv toestel herkent het update bestand echter niet. Ik wil liever niet tot aanschaf van de ci/cam module overgaan voordat ik zeker weet dat de geteste firmware op mijn toestel staat.

Samsung geeft niet thuis omdat mijn probleem geen defect betreft -> tja, als mijn tv een officiele firmware update weigert lijkt mij dat reden genoeg voor ondersteuning Wie kan me helpen/weet een oplossing?

NB mijn toestel is momenteel voorzien van de volgende firmware:
T-CHUCIPDEUC-1005.1

Laatst gewijzigd door Plasma850; 5 oktober 2009 om 21:41 Reden: Firmwareversie vergeten te vermelden
Oud 5 oktober 2009, 23:30
anoniem's schermafbeelding
anoniem anoniem is offline
Ziggo Official

DTV: ALL
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Plasma850 Bekijk bericht
Kan Anoniem misschien eens contact opnemen met Samsung om te informeren waar de update blijft (van de PS50B859Y1PXZG)?

Op de samsung site is sinds 22/09/2009 een update file beschikbaar met de volgende bestandsnaam: T-CHUCIPDEUC[__________PX__].exe. Dit impliceert compatibiltieit met de P variant.....het tv toestel herkent het update bestand echter niet. Ik wil liever niet tot aanschaf van de ci/cam module overgaan voordat ik zeker weet dat de geteste firmware op mijn toestel staat.

Samsung geeft niet thuis omdat mijn probleem geen defect betreft -> tja, als mijn tv een officiele firmware update weigert lijkt mij dat reden genoeg voor ondersteuning Wie kan me helpen/weet een oplossing?

NB mijn toestel is momenteel voorzien van de volgende firmware:
T-CHUCIPDEUC-1005.1
De PXZG is kennelijk een model dit via parallel import is gelevert. Wellicht dat Samsung Benelux geen ondersteuning geeft / wil geven op dergelijke toestellen.

Op de Duitse Samsung site vind ik de volgende software:

http://support.samsung.de/support/su...4=&filetype=FM
Oud 6 oktober 2009, 13:55
Junior Member

Standaard

Beste Anoniem,

Bedankt voor je reactie. Deze softwareupdate is exact dezelfde als op de Nederlandse site en wordt ook niet herkend door mijn toestel.

Gaat de CI+/Cam module echt problemen geven met de huidge firmware versie T-CHUCIPDEUC-1005.1. Of is dit eenvoudigweg niet getest en doet Ziggo er daarom geen uitspraak over?
Oud 6 oktober 2009, 14:04
digitalekabeltelevisie's schermafbeelding
digitalekabeltelevisie digitalekabeltelevisie is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Plasma850 Bekijk bericht
Op de samsung site is sinds 22/09/2009 een update file beschikbaar met de volgende bestandsnaam: T-CHUCIPDEUC[__________PX__].exe. .het tv toestel herkent het update bestand echter niet.
Even om zeker te zijn, probeer je niet om het exe bestand op je TV te installeren? Je moet de .exe op de USB stick zetten en daar uitvoeren, deze maakt een directory aan met de bestanden die de TV kan herkennen. En er mag blijkbaar maar een directory op de disk staan. Zie handleiding
Oud 6 oktober 2009, 15:40
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door digitalekabeltelevisie Bekijk bericht
Even om zeker te zijn, probeer je niet om het exe bestand op je TV te installeren? Je moet de .exe op de USB stick zetten en daar uitvoeren, deze maakt een directory aan met de bestanden die de TV kan herkennen. En er mag blijkbaar maar een directory op de disk staan. Zie handleiding
Hahaha, gezien het aantal digibeten op fora snap ik je reactie. Uiteraard heb ik het bestand gewoon geinstalleerd. Het ligt echt aan de update zelf, of aan mijn tv.....

Ben nog wel benieuwd naar de reactie van anoniem of er compatibiliteitsproblemen te verwachten zijn met mijn huidige firmware versie.....
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Samsung

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten