Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Philips

Mededelingen

Philips Nieuws, vragen en opmerkingen over Philips CI+ geschikte TV's

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 24 augustus 2009, 22:41
Curioso's schermafbeelding
Curioso Curioso is offline
Senior Member

DTV: Samsung LE32B651 met Neotion
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pio Bekijk bericht
De enige reden om het te hacken is om te laten zien dat het kan. Verder is er geen enkele noodzaak want bij alle content die van je tv afkomt staan levensgrote logo's in beeld. Om maar niet te spreken van Joling die gewoon door het beeld heen komt. Dus voor de content zelf hoeft er niet gehackt te worden.
Er zijn diverse series in HD op torrentsites te downloaden, inderdaad met logo's in beeld. Maar dit is geen belemmering voor het kijken lijkt me, als je legaal kijkt wordt dat ook gehinderd door al die extra's, en RTL maakt het wel erg bont de laatste tijd, met brillen en andere ongein over het beeld heen (nog wel niet in HD...).

Waar het mij om gaat is dat CI+ vooral over bescherming van content gaat, en het nog volledig onduidelijk wat dat voor de kijkers voor consequenties kan hebben, zoals b.v. dat hun TV op een bepaald moment niet meer werkt omdat hij op de blacklist staat.

Ik vind dat DRM (bescherming van digitale content) vaak te ver doorschiet in het nadeel van de gebruiker. Mascom beschrijft het als "gebruikers die door hun toestel (= CI+) gegijzeld worden". Het kan goed zijn dat je met een CI-toestel en AlphaCrypt beter af bent...
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Philips

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten