Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+

Mededelingen

CI+ Nieuws, algemene vragen en opmerkingen over CI+ modules en CI+ geschikte TV's
(specifieke posts over bepaalde merken TV's of CI+ CAMS in de eigen subforums)

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 13 augustus 2009, 10:44
kobus's schermafbeelding
kobus kobus is offline
Member

Standaard CI+ icm nieuw Ziggo Alles-in-1 abonnement

Ik zit te denken om een Ziggo Alles-in-1 pakket te nemen.
Bij dit pakket krijg je nu een gratis digitale ontvanger.
Is het binnenkort ook mogelijk om in plaats van de digitale ontvanger voor een CI+ CAM te kiezen bij aanschaf van een Alles-in-1 pakket?
Oud 16 augustus 2009, 00:17
roxxi's schermafbeelding
roxxi roxxi is offline
Member

Ziggo Internet: Alles in 1 Plus
DTV: 2 CAM's CI+ (ism Philips 37PFL9604 en LG 37LE5300)
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kobus Bekijk bericht
Ik zit te denken om een Ziggo Alles-in-1 pakket te nemen.
Bij dit pakket krijg je nu een gratis digitale ontvanger.
Is het binnenkort ook mogelijk om in plaats van de digitale ontvanger voor een CI+ CAM te kiezen bij aanschaf van een Alles-in-1 pakket?
Kobus,
Deze vraag heb ik 23 JUNI al bij Ziggo neergelegd via de email:

Kunt u aangeven of er zeer binnenkort een alles in 1 pakket door Ziggo wordt geleverd waarin naast internet en telefoon, voor digitale hdtv een gecertificeerde CI+ CAM en smartcard wordt geleverd i.p.v. nu nog een decoder met smartcard?
M.a.w. een CI+ Cam waarin de Ziggo smartcard past in plaats van de nu nog bijgeleverde decoder(s) in het Ziggo alles in 1 pakket.
Graag een spoedige reactie want wil snel dit evt. "nieuwe" samengestelde alles in 1 pakket bestellen."

1e reactie van Ziggo letterlijk:
Wij hadden de planning om deze mogelijkheid vanaf juni aan te bieden. Na wat leveringsproblemen van onze leverancier verwachten wij in juli van start te kunnen gaan met CI+ CAM.

Ik heb daarna direct wat duidelijkheid proberen te verkrijgen op het wat vage antwoord via onderstaande vraag:

geachte Afdeling Klantenservice,

Ik krijg met de beantwoording geen 100% duidelijke reactie?
U geeft niet aan of er zeer binnenkort een alles in 1 pakket door Ziggo wordt geleverd waarin naast internet en telefoon, voor digitale hdtv een gecertificeerde CI+ CAM (en smartcard) wordt geleverd i.p.v. nu nog een Hd ontvanger (decoder)?

Nu zit in jullie Installatiepakket Digitale Televisie HD nog een HD ontvanger, component- en audio/composietkabel, afstandsbediening en een smartcard en ik vraag mij af of er volgende maand als de CI+ CAM daadwerkelijk door jullie gecertificeerd is, ook de keuze kan worden gemaakt om een CI+ CAM i.p.v. de HD ontvanger (decoder) te kiezen in het ALLES in 1 PAKKET dat ik wil gaan afnemen bij jullie?
Graag nog een reactie hierop?

De gewenste reactie van ZIGGO blijft helaas tot vandaag de dag achterwege ?

Oud 17 augustus 2009, 09:08
kobus's schermafbeelding
kobus kobus is offline
Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roxxi Bekijk bericht
Kobus,
Deze vraag heb ik 23 JUNI al bij Ziggo neergelegd via de email:

Kunt u aangeven of er zeer binnenkort een alles in 1 pakket door Ziggo wordt geleverd waarin naast internet en telefoon, voor digitale hdtv een gecertificeerde CI+ CAM en smartcard wordt geleverd i.p.v. nu nog een decoder met smartcard?
M.a.w. een CI+ Cam waarin de Ziggo smartcard past in plaats van de nu nog bijgeleverde decoder(s) in het Ziggo alles in 1 pakket.
Graag een spoedige reactie want wil snel dit evt. "nieuwe" samengestelde alles in 1 pakket bestellen."

1e reactie van Ziggo letterlijk:
Wij hadden de planning om deze mogelijkheid vanaf juni aan te bieden. Na wat leveringsproblemen van onze leverancier verwachten wij in juli van start te kunnen gaan met CI+ CAM.

Ik heb daarna direct wat duidelijkheid proberen te verkrijgen op het wat vage antwoord via onderstaande vraag:

geachte Afdeling Klantenservice,

Ik krijg met de beantwoording geen 100% duidelijke reactie?
U geeft niet aan of er zeer binnenkort een alles in 1 pakket door Ziggo wordt geleverd waarin naast internet en telefoon, voor digitale hdtv een gecertificeerde CI+ CAM (en smartcard) wordt geleverd i.p.v. nu nog een Hd ontvanger (decoder)?

Nu zit in jullie Installatiepakket Digitale Televisie HD nog een HD ontvanger, component- en audio/composietkabel, afstandsbediening en een smartcard en ik vraag mij af of er volgende maand als de CI+ CAM daadwerkelijk door jullie gecertificeerd is, ook de keuze kan worden gemaakt om een CI+ CAM i.p.v. de HD ontvanger (decoder) te kiezen in het ALLES in 1 PAKKET dat ik wil gaan afnemen bij jullie?
Graag nog een reactie hierop?

De gewenste reactie van ZIGGO blijft helaas tot vandaag de dag achterwege ?

De enige reaktie die ik van hun krijg op mijn mails is dat ze niet weten wanneer de CI+ cams beschikbaar komen.
Maar dat was mijn vraag niet.
Oud 30 augustus 2009, 10:37
Pollie's schermafbeelding
Pollie Pollie is offline
Member

Ziggo Internet: Alles in 1 plus, Ubee, Netgear WNDR4000
DTV: CI+
Standaard

Citaat:
De enige reaktie die ik van hun krijg op mijn mails is dat ze niet weten wanneer de CI+ cams beschikbaar komen.
Maar dat was mijn vraag niet.
gaat lekker daar, eerst komt deze module eind mei, dan eind juni, dan eind juli.. dan zeggen ze maar niks meer..
het is inmiddels zowat september en hij is nog steeds niet beschikbaar..
Oud 30 september 2009, 13:51
kobus's schermafbeelding
kobus kobus is offline
Member

Standaard

Heeft iemand van jullie ondertussen al een antwoord gekregen op de vraag of Ziggo de CI+ gaat aanbieden in combinatie met een Alles-In-1 abonnement?
Oud 30 september 2009, 16:27
roxxi's schermafbeelding
roxxi roxxi is offline
Member

Standaard

Citaat:
Heeft iemand van jullie ondertussen al een antwoord gekregen op de vraag of Ziggo de CI+ gaat aanbieden in combinatie met een Alles-In-1 abonnement?
Nee IK nog niet ondanks het feit dat ik deze vraag op 9 sept. wederom via de email aan Ziggo heb gevraagd? Mijn eerste poging hiertoe was op 23 juni jl.
Heel VREEMD dat men bij Ziggo hierop niet reageert en/of deze mogelijkheid nog steeds niet aanbieden in een alles in 1 HD pakket ?
Oud 1 oktober 2009, 10:44
bierofjenever's schermafbeelding
bierofjenever bierofjenever is offline
Junior Member

Standaard http://hetbedrijf.ziggo.nl/pers/persbericht/?id=db21984

16-09-2009

Ziggo maakt digitaal televisiekijken zonder settopbox mogelijk

Kabelbedrijf Ziggo introduceert de Digitale Televisie Module, een kaarthouder die in combinatie met een CI+ geschikte televisie de ontvangst van het digitale televisiesignaal mogelijk maakt. Hiermee kunnen klanten genieten van de voordelen van digitale televisie zonder extra apparatuur, afstandsbedieningen of kabels. Ziggo is het eerste kabelbedrijf ter wereld dat deze gebruiksvriendelijke en eenvoudige manier van digitale televisiekijken aanbiedt.
De Digitale Televisie Module is vanaf 16 september verkrijgbaar via de reguliere retailkanalen van Ziggo en vanaf 1 oktober ook via www.ziggo.nl. De adviesprijs van de module is €79,-.
De module, gebaseerd op het CI+ protocol, is een smartcardhouder ter grootte van een platte mobiele telefoon. Deze past in het Common Interface Plus slot dat zich in steeds meer High Definition-televisies aan de zij- of achterkant bevindt.

Direct toegang tot innovatieve diensten

De Digitale Televisie Module maakt in combinatie met een CI+ geschikte televisie de settopbox overbodig. Zodra gebruikers de Ziggo smartcard in de module plaatsen en vervolgens de module in de gecertificeerde CI+ televisie, kunnen zij direct digitaal televisiekijken zonder aparte digitale ontvanger. Bijkomend voordeel is dat alles te bedienen is met één afstandbediening en dat het beeldformaat automatisch correct wordt ingesteld door de televisie. Vrijwel alle CI+ televisies ondersteunen bovendien High Definition (HD). “Consumenten begrijpen de voordelen van digitale televisie: betere beeld- en geluidskwaliteit en meer kanalen. Ze zien echter op tegen een extra kastje en nog een afstandsbediening,” zegt Marcel Nijhoff Commercieel Directeur van Ziggo. “Door als eerste kabelbedrijf ter wereld de Digitale Televisie Module te bieden, nemen wij deze drempels weg. Hierdoor wordt het voor onze klanten nog aantrekkelijker om te genieten van onze uitgebreide, gebruiksvriendelijke diensten.”
Eenvoudige overstap

Bestaande gebruikers van digitale televisie van Ziggo kunnen eenvoudig overstappen van hun settopbox (de standaard digitale ontvanger) naar de nieuwe Digitale Televisie Module. Ook is de module eenvoudig te gebruiken op plekken in huis waar zij alleen nog maar analoge toegang hebben, zodat zij ook hier het identieke digitale dienstenpakket ontvangen. Nieuwe klanten krijgen de optie om bij de initiële aanschaf meteen voor de Digitale Televisie Module te kiezen. Beide onder de voorwaarde dat de televisie hiervoor geschikt is én door Ziggo is goedgekeurd, een lijst van Ziggo goedgekeurde televisies is te vinden op http://www.ziggo.nl/producten/televisie/ci-plus. Digitale Televisie Module ondersteunt alle CI+ televisies die door Ziggo zijn gecertificeerd en uitgerust met een CI+ module.

************Kan het misschien nu wél per 1 oktober?**************
Oud 5 oktober 2009, 15:18
kobus's schermafbeelding
kobus kobus is offline
Member

Standaard

Zojuist op de Ziggo site gelezen:
Citaat:
Digitale Televisie Module
€ 79 per maand

* werkt alleen met gecertificeerde televisies
* inclusief smartcard
* zonder vast contract
(Link)
Ik neem aan dat dit een foutje is??

Overigens is de CI+ module nog steeds niet te bestellen icm een alles in 1 abo.
Wel zijn de prijzen van de ontvangers gewijzigd:
  • HD-PVR met smartcard nu slechts € 99 (normaal € 459)
  • Standaard digitale ontvanger met smartcard € 49 (normaal € 99)
Oud 6 oktober 2009, 19:13
roxxi's schermafbeelding
roxxi roxxi is offline
Member

Standaard

Citaat:
Zojuist op de Ziggo site gelezen:
Ik neem aan dat dit een foutje is??

Overigens is de CI+ module nog steeds niet te bestellen icm een alles in 1 abo.
Wel zijn de prijzen van de ontvangers gewijzigd:
  • HD-PVR met smartcard nu slechts € 99 (normaal € 459)
  • Standaard digitale ontvanger met smartcard € 49 (normaal € 99)
Kobus wat bedoel je precies met " ik neem aan dat dit een foutje is" ?
Oud 6 oktober 2009, 19:30
double0dennis's schermafbeelding
double0dennis double0dennis is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Internet Z2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roxxi Bekijk bericht
Kobus wat bedoel je precies met " ik neem aan dat dit een foutje is" ?
Digitale televisie module voor € 79,= per maand. Per maand moet vervangen worden door eenmalig. Dat is dus het foutje.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten