Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Philips

Mededelingen

Philips Nieuws, vragen en opmerkingen over Philips CI+ geschikte TV's

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 25 augustus 2009, 22:45
anoniem's schermafbeelding
anoniem anoniem is offline
Ziggo Official

DTV: ALL
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fjacobse Bekijk bericht
Hoi anoniem (heb je mij weer )
Kun jij aangeven, wat dit voor invloed dit heeft op het certificeringsproces?
Is er sowieso al een streefdatum bekend? En zo niet, in welke fase bevinden jullie zich mbt de certificering? En, heel brutaal gevraagd, waar hangt eea nog van af?
zoek even naar mijn andere posting die ik vanavond heb geplaatst over de philips status. ik heb zo geen link bij de hand. Anders moet ik het nog een keer inkloppen ..
Oud 22 september 2009, 00:31
anoniem's schermafbeelding
anoniem anoniem is offline
Ziggo Official

DTV: ALL
Standaard

Mededeling

Philips heeft vandaag een release uitgebracht met een fix voor het authenticatie probleem, jawel een reparatie van het CI+ deel.
Philips heeft ons vanavond bericht dat ze een probleem met de webserver hadden, maar het lijkt erop dat de server weer actief is.

De eerste (postieve) resultaten zijn gemeld door nlrb. De software is voorlopig alleen bedoeld voor de 9000 serie volgens Philips. Als er geen onverwachte problemen problemen voordoen zal men dezelfde software ook vrij gegeven worden voor de andere series.

Let wel, een evt. upgrade worden uitgevoerd op eigen risico. Betreffende software is NIET goedgekeurd door Ziggo, maar is enkel bedoeld om die mensen die een CI+ kaart van ziggo hebben aangeschaft de mogelijkheid te bieden deze kaart te gebruiken icm het Philips toestel. Wij gaan intussen met Philips verder ten doel de Philips toestellen te certificeren. Uiteraard bepaald het eindresultaat over een aantal weken of Philips ook uiteindelijk goedgekeurd wordt.

Laatst gewijzigd door anoniem; 23 september 2009 om 22:12
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Philips

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten