Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > CI+ en DVB-C

Mededelingen

CI+ en DVB-C Digitale TV via DVB-C of abonnementen met een CI+ module van Ziggo

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 19 september 2009, 13:48   #221
Lammersh
Senior Member

Lammersh's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniem Bekijk bericht
er is geen software update voor de CAM, krijg je nog steeds een CAM software update scherm ?
Verder haal je een citaat aan dat betrekking had op de sony iDTV's (sw 1.600)!
Foutje van mij dacht dat het hier om een CAM update ging. krijg geen update meldingen op het scherm.
Lammersh is offline   Met citaat reageren
Oud 19 september 2009, 17:25   #222
Hitman
Junior Member

Hitman's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
er is geen software update voor de CAM, krijg je nog steeds een CAM software update scherm ?
Op mijn Samsung LE32B652T4P krijg ik nog regelmatig de vraag of ik de CAM software wil updaten omdat dat beschikbaar is. Als ik OK kies, dan krijg ik na een tijdje de melding dat de versie niet geschikt is.
Hitman is offline   Met citaat reageren
Oud 19 september 2009, 17:37   #223
anoniem
Cable Expert

anoniem's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hitman Bekijk bericht
Op mijn Samsung LE32B652T4P krijg ik nog regelmatig de vraag of ik de CAM software wil updaten omdat dat beschikbaar is. Als ik OK kies, dan krijg ik na een tijdje de melding dat de versie niet geschikt is.
dan is het kennelijk niet aangepast, vreemd omdat anderen aangaven dat ze de melding niet meer zagen. Voor de goede orde, er is geen software beschikbaar, je kunt de upgrade dus gewoon cancelen.
anoniem is offline   Met citaat reageren
Oud 24 september 2009, 09:02   #224
sparks
Junior Member

sparks's schermafbeelding
Standaard

vorige week een cam besteld bij sluitallesaan zou die dag verstuurd worden. week later gebeld, de cam was niet meer beschikbaar, uitlevering zo snel mogelijk misschien volgende week. leuk eerst toezeggen (via chat op de website) en geld vangen en nu helaas.
Bij bestelling stond op de website dat de cam WEL leverbaar was
sparks is offline   Met citaat reageren
Oud 29 september 2009, 09:55   #225
mod-1
Full Moderator

mod-1's schermafbeelding
Standaard Moderatie opmerking

De bijdrage van @np4 en de daarop volgende discussie zijn verplaatst naar http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=21018
- Aanvankelijk omdat er elders reeds een draadje loopt over ambilight en CAM
- Het niet gewenst is om binnen de topics te discussiëren over de moderatie
mod-1 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 oktober 2009, 09:31   #226
Ruud2007
Member

Ruud2007's schermafbeelding
Standaard Zenders sorteren

Ik lees af en toe over de onmogelijkheid om de zenders opnieuw zelf te rangschikken. Treedt dit probleem alleen op na het installeren van een update, of kan ik hiermee ook geconfronteerd worden als ik in dat opzicht niets onderneem? (W5500) Of komt die update ongevraagd via de kabel binnen?
Ruud2007 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 oktober 2009, 10:34   #227
kittekat
Junior Member

kittekat's schermafbeelding
Standaard update

Citaat:
dan is het kennelijk niet aangepast, vreemd omdat anderen aangaven dat ze de melding niet meer zagen. Voor de goede orde, er is geen software beschikbaar, je kunt de upgrade dus gewoon cancelen.
ik heb de zelfde tv en heb de firmware wegggehaald bij samsung op een usb stick en dan gedownload op de tv werkt perfect.
www.samsung.nl/download.
kittekat is offline   Met citaat reageren
Oud 24 oktober 2009, 15:31   #228
keeskanters
Junior Member

keeskanters's schermafbeelding
Standaard

Hoi,
Vandaag wilde ik deze module gaan kopen bij de door Ziggo aanbevolen winkels, heb er diverse bezocht maar nergens was deze meer te verkrijgen.
Wel werd mij de raad gegeven om nog maar even te wachten met deze aankoop omdat er nogal wat problemen met deze module zou zijn met het updaten.Mijn vraag is heeft hier iemand meer informatie over?
Groet, Kees
keeskanters is offline   Met citaat reageren
Oud 24 oktober 2009, 16:40   #229
RogerSch
Member

RogerSch's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door keeskanters Bekijk bericht
Hoi,
Vandaag wilde ik deze module gaan kopen bij de door Ziggo aanbevolen winkels, heb er diverse bezocht maar nergens was deze meer te verkrijgen.
Wel werd mij de raad gegeven om nog maar even te wachten met deze aankoop omdat er nogal wat problemen met deze module zou zijn met het updaten.Mijn vraag is heeft hier iemand meer informatie over?
Groet, Kees
Kees, of je moet wachten of niet zul je zelf moeten beslissen. Alle informatie aangaande CI+, Ziggo en enkele TV fabrikanten (Sony, LG, Samung en Philips) vind je terug hier op dit forum. Dat wordt lezen....
RogerSch is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2009, 06:37   #230
rweersch
Senior Member

rweersch's schermafbeelding
Standaard

Sorry voor de topic kick, maar Bol.com kan de CI+ CAM uit voorraad leveren. Niet goedkoop (standaardbedrag van 79 euro) maar wel snel en gegarandeerd in huis. Ik heb 'm eergisteren om 19:00 besteld, en had 'm gistermiddag in huis.
rweersch is offline   Met citaat reageren
Reageren

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > CI+ en DVB-C

Labels
cam, ci+, gecertificeerd, ziggo

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten