Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > CI+ en DVB-C

Mededelingen

CI+ en DVB-C Digitale TV via DVB-C of abonnementen met een CI+ module van Ziggo

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 16 september 2009, 15:48   #191
ronzuid
Member

ronzuid's schermafbeelding
Standaard

Thanks!!!

Hardstikke mooi nieuws
ronzuid is offline   Met citaat reageren
Oud 16 september 2009, 15:57   #192
Marcel23
Junior Member

Marcel23's schermafbeelding
Talking

op www.stv.nl kan je de Ziggo CI+ CAM ook al bestellen en er staat dat die in voorraad is!! gelijk maar even een order geplaatst!
Marcel23 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 september 2009, 18:31   #193
Lightning99
Member

Lightning99's schermafbeelding
Standaard

Ik ben vandaag de CI+ CAM toch maar gaan ophalen bij de MediaMarkt in Maastricht. Wat een eikels werken daar op de TV afdeling zeg! Die lui hebben echt totaal geen verstand van de apparatuur die ze zelf verkopen: beweren dat iets niet werkt als ze het zelf met hun a-technische gepruts niet aan de gang krijgen, terwijl het dus wél gewoon blijkt te werken mits de juiste installatie-methode wordt toegepast.

De CI+ CAM van Ziggo (Smit) blijkt perfect te werken in mijn Sony 40W5500! Zelfs met de originele firmware (1.303EA) geen problemen ondervonden: die laat ik dan ook lekker erop staan > kan ik tenminste mijn eigen zendervolgorde bepalen
Lightning99 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 september 2009, 18:37   #194
TeKZ
Junior Member

TeKZ's schermafbeelding
Standaard

Vanmiddag ook bij MediaMarkt Maastricht geweest. Ze beweerden eerst dat ze geen modules hadden binnengekregen. Toen ik aangaf dat ik gehoord had dat er gisteren wel degelijk modules waren binnen gekomen (gelezen hier op het forum) gaf de verkoper toe dat ze achter lagen maar dat ze ze absoluut niet uitleverde omdat ze niet werkte. Ik kreeg er dus geen mee.
Daarna wat gaan rondbellen en bleek een speciaal zaak in mijn woonplaats ze op voorraad te hebben. Ze waarschuwde me ook dat het niet goed werkte maar ik mocht het proberen.

Werkte in 1 keer op mijn Sony KDL-40W5500!
TeKZ is offline   Met citaat reageren
Oud 16 september 2009, 19:06   #195
4np
Guest

4np's schermafbeelding

Info
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lightning99 Bekijk bericht
Ik ben vandaag de CI+ CAM toch maar gaan ophalen bij de MediaMarkt in Maastricht. Wat een eikels werken daar op de TV afdeling zeg! Die lui hebben echt totaal geen verstand van de apparatuur die ze zelf verkopen...
Dat is niet Maastricht, dat zijn alle Mediamarkts. Ze hebben alleen incompetent personeel in dienst. Nu wil ik daarmee niet beweren dat 't bij andere zaken beter is, want bij de meeste electronica zaken weet ik meer dan de gemiddelde verkoper. Maar nu heb ik mij dan ook erg goed ingelezen in de Philips 46PFL9704 Maar toch denk ik dat ik beter op de hoogte zou zijn als ik daar zou werken, het is tenslotte je vak...
  Met citaat reageren
Oud 16 september 2009, 19:22   #196
ralph_ziggo_dealer
Junior Member

ralph_ziggo_dealer's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArChie Bekijk bericht
In welk voormalig Ziggo kabelgebied test jij? Ziggo/Casema of Ziggo/@Home?
ziggo/casema (nieuwegein)

ralph
ralph_ziggo_dealer is offline   Met citaat reageren
Oud 16 september 2009, 20:23   #197
sparc
Junior Member

sparc's schermafbeelding
Smile

Heb vandaag een CI+ Cam opgehaald bij Plasma Discounter http://www.plasma-discounter.nl/ in Naarden.
Werkt super op mijn Sony KDL-40W5500 .
sparc is offline   Met citaat reageren
Oud 17 september 2009, 08:27   #198
Marcel23
Junior Member

Marcel23's schermafbeelding
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marcel23 Bekijk bericht
op www.stv.nl kan je de Ziggo CI+ CAM ook al bestellen en er staat dat die in voorraad is!! gelijk maar even een order geplaatst!
Gister besteld, net ontvangen!
Marcel23 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 september 2009, 11:52   #199
Mirelia
Junior Member

Mirelia's schermafbeelding
Standaard

Net bij Arco Computers in Nootdorp geweest en die hebben er ook nog een aantal op voorraad.
Mirelia is offline   Met citaat reageren
Oud 17 september 2009, 13:27   #200
bierofjenever
Junior Member

bierofjenever's schermafbeelding
Standaard

afgelopen dinsdag bij directsale.nl besteld....vandaag verzonden, morgen in huis!
En dat voor 74 pleuri inclusief verzenden
bierofjenever is offline   Met citaat reageren
Reageren

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > CI+ en DVB-C

Labels
cam, ci+, gecertificeerd, ziggo

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten