Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie

Mededelingen

Ziggo Vaste Telefonie Discussies en vragen over Ziggo Vaste Telefonie, nieuwe diensten, tarieven e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 12 augustus 2009, 16:07
Betty60's schermafbeelding
Betty60 Betty60 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 12 augustus 2009
Locatie: Montfoort
Berichten: 4
Thumbs down telefonie

Hallo,
Ook wij zijn klant bij ziggo,..wij hebben alles in 1 plus
Wie heeft meegemaakt dat bij ziggo na een half jaar ineens de beltarieven worden gecorriceerd in mijn nadeel dus.

Vanaf jan 2009 zijn wij overgestapt naar ziggo wegens verhuizing.
Moest natuurlijk gebeld worden met hetnet....0.01 p/m werd gezegt.
We hebben alles betaald van die 0900 nummers. nu in de maand juli..
word dezelfde 0900 die we al betaald hebben gecorriceerd want ze zouden foutieve berekend zijn.

Geen brief vooraf gehad dat het zou gebeuren. zomaar 2x de normale betaling word van je rek afgschreven.


wie heeft dit meegemaakt.
groetjes Betty
  #2  
Oud 14 augustus 2009, 11:35
Excalibur's schermafbeelding
Excalibur Excalibur is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 15 oktober 2008
Locatie: Deventer
Ziggo Internet: Abonnement: Alles-In-Een Plus / Modem: Motorola SBV5121
DTV: Humax IR-FOX C
Berichten: 3.525
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Betty60 Bekijk bericht
Hallo,
Ook wij zijn klant bij ziggo,..wij hebben alles in 1 plus
Wie heeft meegemaakt dat bij ziggo na een half jaar ineens de beltarieven worden gecorriceerd in mijn nadeel dus.

Vanaf jan 2009 zijn wij overgestapt naar ziggo wegens verhuizing.
Moest natuurlijk gebeld worden met hetnet....0.01 p/m werd gezegt.
We hebben alles betaald van die 0900 nummers. nu in de maand juli..
word dezelfde 0900 die we al betaald hebben gecorriceerd want ze zouden foutieve berekend zijn.

Geen brief vooraf gehad dat het zou gebeuren. zomaar 2x de normale betaling word van je rek afgschreven.


wie heeft dit meegemaakt.
groetjes Betty
Ik lees hiet Ziggo, maar ook bellen naar hetnet, daarmee word HetNET bedoeld (de internetprovider)?

Wie en welk nummer heb je precies gebeld wat nu gecorrigeerd word?
__________________

  #3  
Oud 14 augustus 2009, 13:33
Betty60's schermafbeelding
Betty60 Betty60 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 12 augustus 2009
Locatie: Montfoort
Berichten: 4
Post

Het nummer wat het meest gecorriceerd word is van hetnet.
0900-1407.
Toen wij belde was het 0.01 p/m vanwege de lange wachttijden van hetnet.
wij waren van hetnet naar ziggo overgestapt vanwege verhuizing.
Hetnet kon niet internet leveren en tv alleen telefoon.
Vandaar dat we overgestapt zijn.
  #4  
Oud 14 augustus 2009, 19:22
Excalibur's schermafbeelding
Excalibur Excalibur is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 15 oktober 2008
Locatie: Deventer
Ziggo Internet: Abonnement: Alles-In-Een Plus / Modem: Motorola SBV5121
DTV: Humax IR-FOX C
Berichten: 3.525
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Betty60 Bekijk bericht
Het nummer wat het meest gecorriceerd word is van hetnet.
0900-1407.
Toen wij belde was het 0.01 p/m vanwege de lange wachttijden van hetnet.
wij waren van hetnet naar ziggo overgestapt vanwege verhuizing.
Hetnet kon niet internet leveren en tv alleen telefoon.
Vandaar dat we overgestapt zijn.
Dat is het nummer van Hetnet, dus dan heeft Hetnet een foutieve doorberekening gedaan lijkt me en zul je daar moeten zijn?
__________________

  #5  
Oud 14 augustus 2009, 21:12
mennomulder's schermafbeelding
mennomulder mennomulder is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 24 maart 2008
Locatie: Groningen Rivierenbuurt/@Home
Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus/Ubee EVW3200 modem
DTV: ex 2x IR Fox C nu Samsungs UE27D5000/SMIT CI+ en UE40ES6100/Quantis CI+ en PVR Humax iHDR5200C
Berichten: 1.828
Standaard

Veel sux6, ook ik heb veel ellende bij het net/kpn mogen ondervinden:
Zie http://www.ipbforum.nl/experiaboxfor...php?f=7&t=2059
http://www.ipbforum.nl/experiaboxfor...hp?f=12&t=2254
__________________
De bearenburch is myn sjirurg
http://www.youtube.com/watch?v=dul7HPrnue0

Grouten oet Grunnen
  #6  
Oud 17 augustus 2009, 13:57
Betty60's schermafbeelding
Betty60 Betty60 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 12 augustus 2009
Locatie: Montfoort
Berichten: 4
Thumbs down

Het geval wil dat wij totaal geen problemen met kpn/hetnet hebben gehad.
wij hebben nu een probleem met ziggo.
want daar betalen wij nu aan. en hun corriceren achteraf een half jaar later wel teverstaan een rekening.
Wie zegt mij dat we dat de volgende maand weer hebben.

Als je belt bijv in jan....dan moet het volgens mij op de factuur staan van januari.en niet pas in maart.
Nu in de maand juli word vanaf dec 2008 tot en met juli de 0900 service nummers gecorriceerd. en ik vind dat niet echt kunnen..
  #7  
Oud 17 augustus 2009, 14:09
pcvroon's schermafbeelding
pcvroon pcvroon is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 27 mei 2009
Locatie: amersfoort / casema
Ziggo Internet: Alles in een extra
DTV: cisco hd recorder/samsung dcb-b270r
Berichten: 578
Standaard

Vraag me af of dat mag. In rekening gebracht is in rekening gebracht.
fouten zijn voor de leverancier. Die moeten zorgen dat ze het goed doen.
  #8  
Oud 17 augustus 2009, 14:52
Betty60's schermafbeelding
Betty60 Betty60 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 12 augustus 2009
Locatie: Montfoort
Berichten: 4
Standaard

Dat bedoel ik dus.....
in rekening gebracht is in rekening gebracht....
Maar ziggo denkt daar waarschijnlijk anders over.....

Maar ziggo denkt daar waarschijnlijk anders over....
nog geen reactie erop gehad....ze zouden of terugbellen of via brief...
beiden is niet gebeurd.sindas anderhalve week geleden.
  #9  
Oud 18 augustus 2009, 18:33
Excalibur's schermafbeelding
Excalibur Excalibur is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 15 oktober 2008
Locatie: Deventer
Ziggo Internet: Abonnement: Alles-In-Een Plus / Modem: Motorola SBV5121
DTV: Humax IR-FOX C
Berichten: 3.525
Standaard

Voor zover ik weet mogen openstaande kosten nog geruime tijd na het daadwerkelijk gebruik gefactureerd worden aan een klant. In dit geval vind er een correctie plaats, ik weet alleen niet of dat hier ook op van toepassing is.

Daarnaast waar zit de fout?
Als een nummer 10ct/min kost, en je betaald abusievelijk 1ct/min door een fout in de doorberekening. Mij lijkt het dat de aanbieder dit binnen redelijke termijn nog mag corrigeren en incasseren. Je hebt het immers zelf verbruikt, en had dus ook de daaraan gekoppelde kosten kunnen weten.

Jullie zeggen, berekend is berekend, en geincasseerd is geincasseerd. Ben ik het niet met jullie eens. Zal de situatie namelijk eens omdraaien. Stel er zijn jou teveel kosten in rekening gebracht door een foutieve berekening,

1- Ziggo komt erachter, maar tja, berekend is nu eenmaal berekend, en geincasseerd is nu eenmaal geincasseerd, dus jammer klant, lekker pech, je krijgt het teveel betaalde niet terug.

2- Ziggo komt erachter na 6 maand, en corrigeert de teveel betaalde kosten met de klant.

Kies je in deze situatie ook voor optie 1, of nu opeens wel voor optie 2? Als je in mijn geschetste situatie voor optie 2 kiest, dan moet je ook zo eerlijk zijn dat het ook andersom kan werken, besef je dat niet dan meet je met 2 heel verschillende maten.

Ik durf bijna te wedden dat alle mensen die hier gereageerd hebben met "berekend is berekend", wel hun geld terug willen hebben als ze teveel betaald hebben, dan mag een provider (binnen een redelijke/wettelijke termijn) volgens mij ook te weinig betaalde gelden alsnog in rekening brengen en incasseren.
__________________

  #10  
Oud 24 augustus 2009, 08:45
Excalibur's schermafbeelding
Excalibur Excalibur is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 15 oktober 2008
Locatie: Deventer
Ziggo Internet: Abonnement: Alles-In-Een Plus / Modem: Motorola SBV5121
DTV: Humax IR-FOX C
Berichten: 3.525
Standaard

En dan blijft het (opeens) stil vanaf de kant van de TS...
__________________

Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:18.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl