anoniem
Cable Expert
- Messages
- 4.089
- Internet
- Ziggo
- Digital TV
- Ziggo
Update 21 september naar aanleiding van de vele meldingen t.a.v. problemen CI+
De Philips modellen zijn nog NIET gecertificeerd. Ondanks dat Philips claimt met het logo dat de toestellen CI+ compliant zijn blijkt in de praktijk dan een aanzienlijk deel vooralsnog NIET overweg kan met een CI+ CAM.
Philips zal dit probleem zelf moeten verhelpen. Ziggo levert geen aparte CAM voor de Philips toestellen zoals uit sommige chat sessies met philips naar voren is gekomen.
Philips meldt ons dat men op korte termijn het probleem gaat oplossen, vorige week was het nog deze week, hoewel er vandaag nog geen datum is afgegeven.
Het gebruik van een CI+ CAM zal dus mogelijk leiden tot een authenticatie probleem. Wij raden Philips gebruikers nog geen CI+ CAM aan te schaffen. Verder is het toestel nog niet door de certificering gekomen. Er staan nog een aantal issues open. Philips verwacht over 6 weken haar goedkeuring te verkrijgen
De Philips modellen zijn nog NIET gecertificeerd. Ondanks dat Philips claimt met het logo dat de toestellen CI+ compliant zijn blijkt in de praktijk dan een aanzienlijk deel vooralsnog NIET overweg kan met een CI+ CAM.
Philips zal dit probleem zelf moeten verhelpen. Ziggo levert geen aparte CAM voor de Philips toestellen zoals uit sommige chat sessies met philips naar voren is gekomen.
Philips meldt ons dat men op korte termijn het probleem gaat oplossen, vorige week was het nog deze week, hoewel er vandaag nog geen datum is afgegeven.
Het gebruik van een CI+ CAM zal dus mogelijk leiden tot een authenticatie probleem. Wij raden Philips gebruikers nog geen CI+ CAM aan te schaffen. Verder is het toestel nog niet door de certificering gekomen. Er staan nog een aantal issues open. Philips verwacht over 6 weken haar goedkeuring te verkrijgen
Last edited by a moderator: