Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie

Mededelingen

Ziggo Vaste Telefonie Discussies en vragen over Ziggo Vaste Telefonie, nieuwe diensten, tarieven e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 8 augustus 2009, 18:13
smittie17's schermafbeelding
smittie17 smittie17 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 17 juli 2009
Locatie: delfzijl/home
Berichten: 3
Standaard doorschakelen via *21*

Ik krijg mijn telefoon niet doorgeschakeld. Via klantenservice krijg ik alleen maar te horen dat ik *21* e.d. moet intoetsen.
Toch pakt mijn tel het niet. Mijn tel heb ik op het KPN net getest daar doet hij het wel.
Heeft iemand een tip?
Ook een tip hoe ik bij ziggo kan doordringen? We lijken soms tegen een muur te praten/typen.
  #2  
Oud 10 augustus 2009, 18:49
chrbox's schermafbeelding
chrbox chrbox is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 14 juni 2008
Locatie: Horst aan de Maas @home
Ziggo Internet: Alles-in- 1 Plus, Ubee EVW3200 Down 49.9 Mbps Up 4.7 Mbps
DTV: Dreambox 500c, Samsung DCB-B270r, Technotrend ct 3650 ci, Philips pfl7605 CI+ SMIT
Berichten: 18
Standaard

Hallo,

Het doorschakelen lukt mij ook niet. Als ik door schakel naar mobiel gaat de vaste telefoon gewoon over en stopt ook niet met bellen tot dat ik de stekker van het modem uit het stopcontact haal #21# helpt niet. Ik heb zelfs gehad dan de vaste en mobiel over gingen. De helpdesk begreep het probleem en zou het uitzoeken.
  #3  
Oud 11 augustus 2009, 19:37
eagle90's schermafbeelding
eagle90 eagle90 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 11 augustus 2009
Locatie: Emmen
Ziggo Internet: Ziggo Alles in 1
DTV: Sony KDL 40ex500 CI+ module en smartcard
Berichten: 18
Standaard doorschakelen

Ook ik heb problemen, het werkt bij mij wel, maar daarna blijft de doorgeschakelde telefoon doorrinkelen.
  #4  
Oud 12 augustus 2009, 10:59
chrbox's schermafbeelding
chrbox chrbox is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 14 juni 2008
Locatie: Horst aan de Maas @home
Ziggo Internet: Alles-in- 1 Plus, Ubee EVW3200 Down 49.9 Mbps Up 4.7 Mbps
DTV: Dreambox 500c, Samsung DCB-B270r, Technotrend ct 3650 ci, Philips pfl7605 CI+ SMIT
Berichten: 18
Standaard

Probleem is bij mij opgelost.
Ik had 's avonds gebeld en 's morgen een telefoontje gekregen dat het opgelost was. Even getest en het werkte weer.

gr. Chris
  #5  
Oud 12 augustus 2009, 12:34
smittie17's schermafbeelding
smittie17 smittie17 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 17 juli 2009
Locatie: delfzijl/home
Berichten: 3
Standaard gelukt! DE oplossing

Nou hé hé!
Het heeft even geduurd maar ik denk dat ik nu weet waar het probleem bij ziggo in zit.
Alle ziggo telefonieklanten krijgen de optie om voicemail te gebruiken. Voor het gemak heeft ziggo in hun computers de voorbereidingen al getroffen om voicemail met 1 druk op de knop te kunnen activeren.
Deze schakeling belemmert het doorschakelen van *21*.
Ik heb een techneut van ziggo aan de telefoon gehad. Hij heeft deze voicemail voorbereiding/schakeling ongedaan gemaakt. Nu kan ik gewoon op de normale manier *21* gebruiken.

De callecenter/klantenservice medewerkers kennen alleen de standaard oplossingen. Die weten niet hoe het technisch werkt. Je zult als klant dus moeten blijven bellen of de juiste persoon aan de telefoon moeten krijgen die normaal op de technische afdeling werkt maar af en toe ook tel. diensten draait.

Tip voor alle mensen die dit probleem ook tegen komen:
bel ziggo
vraag of ze de schakeling naar voicemail er af willen halen

Probleem opgelost!
  #6  
Oud 12 augustus 2009, 12:38
Clevegt's schermafbeelding
Clevegt Clevegt is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 29 april 2008
Locatie: Zoetermeer / Oud Casema
Ziggo Internet: Connect Start & Play Max Max
DTV: Horizon TV
Berichten: 987
Standaard

Kunnen ze dat niet standaard voor alle klanten doen...
__________________
Abonnement: Connect Start & Play Max
Mobiel : KPN - Zorgeloos Premium
Zoetermeer Centrum © 2015
  #7  
Oud 12 augustus 2009, 13:01
Netbios's schermafbeelding
Netbios Netbios is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 26 september 2008
Locatie: Geen
Berichten: 320
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smittie17 Bekijk bericht
Nou hé hé!
Het heeft even geduurd maar ik denk dat ik nu weet waar het probleem bij ziggo in zit.
Alle ziggo telefonieklanten krijgen de optie om voicemail te gebruiken. Voor het gemak heeft ziggo in hun computers de voorbereidingen al getroffen om voicemail met 1 druk op de knop te kunnen activeren.
Deze schakeling belemmert het doorschakelen van *21*.
Ik heb een techneut van ziggo aan de telefoon gehad. Hij heeft deze voicemail voorbereiding/schakeling ongedaan gemaakt. Nu kan ik gewoon op de normale manier *21* gebruiken.

De callecenter/klantenservice medewerkers kennen alleen de standaard oplossingen. Die weten niet hoe het technisch werkt. Je zult als klant dus moeten blijven bellen of de juiste persoon aan de telefoon moeten krijgen die normaal op de technische afdeling werkt maar af en toe ook tel. diensten draait.

Tip voor alle mensen die dit probleem ook tegen komen:
bel ziggo
vraag of ze de schakeling naar voicemail er af willen halen

Probleem opgelost!
Dit is niet waar. Standaard zet Ziggo de optie voor voicemail uit en de mogelijkheid om je nummer door te schakelen aan.

Je kunt zowel de voicemail aan hebben als een doorschakeling naar een ander nummer kiezen. Let er wel op dat er geen blokkades op je nummer mogen zijn. bijvoorbeeld: je hebt een blokkade om naar 06 nummers te bellen op je telefoon, dan kun je ook je telefoon niet doorschakelen naar een 06 nummer.

je kunt de dienst (dus ongeacht of voicemail nu aan of uit staat) activeren door middel van *21*bestemming, je krijgt dan een gesproken bevestiging na een aantal seconden.

opheffen werkt dmv #21# je hoort dan ook naar een paar seconden een gesproken bevestiging.

Hoop dat het nu duidelijk is
  #8  
Oud 12 augustus 2009, 15:59
smittie17's schermafbeelding
smittie17 smittie17 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 17 juli 2009
Locatie: delfzijl/home
Berichten: 3
Standaard van klantenservice ziggo

Ik heb voor u de instellingen op onze server nagekeken en geconstateerd dat bepaalde doorschakelingen aan stonden. Deze staan aan als voorbereiding op doorschakelingen naar de voicemail. Aangezien u de voicemail niet ingeschakeld heeft heb ik deze doorschakelingen verwijderd. Vervolgens heb ik contact met u opgenomen en het doorschakelen laten testen. Dit werkt nu naar behoren.
  #9  
Oud 15 oktober 2009, 12:43
Ziggo Support Peter's schermafbeelding
Ziggo Support Peter Ziggo Support Peter is offline
Ziggo Medewerker
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Groningen/@home
Berichten: 29
Standaard

@Smittie.. zou je mij de naam van de medewerker kunnen sturen in een prive bericht?

het is namelijk inderdaad niet waar.

Op het telefonie platform van Ziggo (zogenaamde softswitches) staan ook alle instellingen voor doorschakelingen en voicemail ingesteld.
Het kan voorkomen dat de optie om het middels *21* door te schakelen niet aan staat. Een kleine handeling kan dit aanpassen.

Mochten er nog mensen zijn met deze problemen, stuur me dan het telefoonnummer waar het om gaat in een privebericht. Binnen 24 uur zal ik dit dan voor u oplossen (mits ik geen weekend of vakantie heb )
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie


Labels
doorschakelen, storing, telefonie



Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:32.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl