Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen

Mededelingen

Vragen en Opmerkingen Algemene vragen en opmerkingen over digitale TV en Radio bij Ziggo

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 12 augustus 2009, 12:32
GolfTouch's schermafbeelding
GolfTouch GolfTouch is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect&Play Max | Modem: Technicolor | Router: TP-link C9 | Switch: D-Link DGS-1016D & 2x 1008D
DTV: CI+ 1.3 Interactief UE55HU7500L | 2x Humax 5050 & IR-FOX | 2x Horizon Box | Anysee E30TC+
Standaard

Een aanvullig betreffende het alvast activeren van een nieuwe smartcard waar nog de preview-periode op zit.
In Mijn Ziggo staat de nieuwe smartcard er al tussen incl. de huidige pakketten die ik heb. De ingangsdatum is de datum dat deze kaart in Mijn Ziggo ingevoerd is.

Op de nieuwe kaart zit nog gewoon de preview ondanks dat hij al wel "geactiveerd" is.

Je hoeft dus niet bang te zijn dat het alvast activeren van een smartcard de preview verkort.

Ter info vanwege enkele vragen of het activeren de preview zou beinvloeden.
Oud 12 augustus 2009, 13:20
twigger's schermafbeelding
twigger twigger is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect & Play Max, Ubee Modem
DTV: Samsung UE40F6510 3D, Horizon Box, Quantis CI+1.3
Standaard

Ik heb dus gisteren mijn 2e smartcard geregistreerd en half uur later had ik weer beeld, maar moet ik die 2e smartcard nu ook nog activeren??? omdat je op de site van Ziggo de card kan registreren en/of activeren
Ik dacht ook dat als ik de smartcard registreer ik nog eens 3 weken alle zenders zou ontvangen maar helaas..

update
Ik zie net op Ziggo site dat activeren alleen nodig is voor interactieve tv.
Oud 13 augustus 2009, 00:34
tja's schermafbeelding
tja tja is offline
Senior Member

Ziggo Internet: A-i-1 Plus, Modem: Ubee
DTV: LG 32LD350 (zonder CAM); Cisco 8455, Ziggo IPTV pilot, Humax Fox C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GolfTouch Bekijk bericht
Je hoeft dus niet bang te zijn dat het alvast activeren van een smartcard de preview verkort.
Bedenk me ineens toch een nadeel van het snel activeren: bij sommige abonnementen krijg je een gratis periode. Als je al aan het begin van de preview periode de smartcard activeert, zal de gratis periode deels overlappen met de preview periode.
Oud 13 augustus 2009, 00:40
Senior Member

Ziggo Internet: Connect&Play Max | Modem: Technicolor | Router: TP-link C9 | Switch: D-Link DGS-1016D & 2x 1008D
DTV: CI+ 1.3 Interactief UE55HU7500L | 2x Humax 5050 & IR-FOX | 2x Horizon Box | Anysee E30TC+
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tja Bekijk bericht
Bedenk me ineens toch een nadeel van het snel activeren: bij sommige abonnementen krijg je een gratis periode. Als je al aan het begin van de preview periode de smartcard activeert, zal de gratis periode deels overlappen met de preview periode.
Bv het HDTV pakket? Ja, dat kan dan kloppen. Want de datum van registratie is de start daarvan. Ondanks de nog lopende previwe. Echter zou dat in een nieuwe registratie zo kunnen zijn. Maar als je bv al het HDTV pakket hebt op kaart 1 en je registeert kaart 2 dan geldt toch de looptijd vanaf kaart 1.
Oud 13 augustus 2009, 00:42
tja's schermafbeelding
tja tja is offline
Senior Member

Ziggo Internet: A-i-1 Plus, Modem: Ubee
DTV: LG 32LD350 (zonder CAM); Cisco 8455, Ziggo IPTV pilot, Humax Fox C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GolfTouch Bekijk bericht
Maar als je bv al het HDTV pakket hebt op kaart 1 en je registeert kaart 2 dan geldt toch de looptijd vanaf kaart 1.
Dat klopt, het gaat vooral om nieuwe abonnementen, bv op HDTV (6 mnd gratis), pluspakket (2 mnd gratis) en EDL (tijdelijk 2 mnd gratis) die voor het eerst (dus meestal op de eerste smartcard) worden afgesloten.
Oud 27 augustus 2009, 21:17
derjaffe's schermafbeelding
derjaffe derjaffe is offline
Junior Member

Standaard

Bij mij heeft het iets langer dan 3 weken geduurd. Nu heb ik op alle zenders: preview periode verlopen" dus kan niets meer zien maar dat zal wel weer verholpen worden.

Waar ik wel benieuwd naar ben, is:

1. Zou ik bij het aanschaffen van een nieuwe smartcard een nieuwe preview periode krijgen?
2. Hoe duur is zo'n 2e card?
3. Waar koop ik die?
Oud 27 augustus 2009, 21:44
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door derjaffe Bekijk bericht
Bij mij heeft het iets langer dan 3 weken geduurd. Nu heb ik op alle zenders: preview periode verlopen" dus kan niets meer zien maar dat zal wel weer verholpen worden.

1. Zou ik bij het aanschaffen van een nieuwe smartcard een nieuwe preview periode krijgen?
3. Waar koop ik die?
Dat je niets meer kunt zien kan kloppen. Is deze kaart al geregistreerd bij ziggo? Zo niet, even je kaart online registeren via Ziggo.nl.

Punt 1: Dat is niet zo zeker meer. Lees dit topic eens door en vooral vanaf Post 12.
Punt 2: In de winkel adviesprijs 30 Euro. Kijk even op marktplaats en zoek even naar Ziggo smartcard. Vanaf zo'n 17 Euro te krijgen. Elders op dit forum staan nog meer webwinkels waar de kaarten voor die prijs te krijgen zijn.
Punt 3: Zie punt 2.
Oud 27 augustus 2009, 21:44
maurice.becholz's schermafbeelding
maurice.becholz maurice.becholz is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect & Play Complete
DTV: Humax IRHD 5300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door derjaffe Bekijk bericht

3. Waar koop ik die?
is de smartkaart geregistreerd? je zegt op alle zenders heb je preview periode verlopen. als de smartkaart geregistreerd is kan dat normaal niet. bij het aanschaffen van een nieuwe smartkaart weet ik niet of er een tweede preview periode komt. wat ik wel weet dat hij 29.95 euro kost en je kunt heb kopen onder andere bij mediamarkt.
Oud 27 augustus 2009, 21:54
Vijver's schermafbeelding
Vijver Vijver is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AIE Extra Arris TM702B D-Link Dir-655
DTV: Humax IRHD-5000C & Humax IR- Fox C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maurice.becholz Bekijk bericht
is de smartkaart geregistreerd? je zegt op alle zenders heb je preview periode verlopen. als de smartkaart geregistreerd is kan dat normaal niet. bij het aanschaffen van een nieuwe smartkaart weet ik niet of er een tweede preview periode komt. wat ik wel weet dat hij 29.95 euro kost en je kunt heb kopen onder andere bij mediamarkt.
Ga eens lekker weg met je 30,- . Zeker een geboren koopjespakker?
Doe maar deze:
http://www.factoryprices.nl/product_...ducts_id=18494
Het gaat hierboven ook om registreren/activeren, maar online lukt dat dus niet. Ik heb het met een-en hetzelfde kaartje 15x geprobeerd, je blijft in een onnozele ouderwetse irritante loop zitten. (nieuw kaartje, overigens). Dus maar weer het papiertje met de ballpoint invullen en in de brievenbus doen, hopende dat het goed verwerkt wordt. Redelijk ouderwets en open voor fouten.
Oud 27 augustus 2009, 21:59
Vijver's schermafbeelding
Vijver Vijver is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AIE Extra Arris TM702B D-Link Dir-655
DTV: Humax IRHD-5000C & Humax IR- Fox C
Standaard

Dus een smartcard is niet zo duur, de aan mij geleverde HD-receiver, merk Humax, staat bij ziggo ook voor 300,- in de boeken. Internetprijs vanaf 130,-.
Nu heb ik hem bij aie-extra voor 99,-, dus voor mij nog 30,- winst. Het is maar wat je winst noemt.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten