• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Welke code voor afstandsbediening?

Status
Not open for further replies.
B

Bigsmoke

Dag allemaal,

sinds enige maanden in bezit van de Humax 5050c. Ben tevreden over het resultaat, maar wil graag van al die afstandsbedieningen af.

Dat zou moeten kunnen maar de codes die ik heb (in gebruiksaanwijzing van Humax) doen het niet.

Ik heb TV:

Philips 32 PFL 9632 D/10 Prof.

DVD met dvd brander en harddisc:

Sony RDRHX 980 B

Heeft iemand de juiste codes of weet waar ik die kan krijgen?

Mijn stereo is te oud, denk ik.
Hoewel (toen) state of the art, heeft de tijd hem na 18 jaar ingehaald, alhoewel ik de geluidskwaliteit nog steeds fenomenaal vind!

Graag jullie gewaardeerde hulp in deze!:roll:
 
code vvor afstandbediening Humax

Hartelijk bedankt voor de snelle reactie! Ga hem uitproberen!:wink:
 
Afstandsbediening, code voor Philips 37 PFL 9732 D/10

Ik heb een Philips 37 PFL 9732 D/10. De hierboven vermelde code 0605 laat de TV niet uitschakelen. Wel lukt dit met de code 0556.
 
In de digitale handleiding staan alle codes.

Soms moet je even experimenteren.
 
codes voor AFB

Het probleem is juist dat ik de codes wel kan intypen, maar de finale herkenning op de AFB, blijft ALTIJD achterwege en dus werkt de zooi niet.
Heb zo'n beetje alle codes gebruikt maar NIKS werkt.
Vandaar ook mijn vraag hier op forum!

Dus herhaling : Wie kan mij aan WEL WERKENDE codes helpen?:cry::cry:
 
Gebruik je wel de juiste procedure?
1. Kies de modus (TV, PVR, DVD, AUDIO) die u wilt instellen door op de juiste toets op de afstandsbediening te
drukken. De toets zal eenmaal knipperen.
2. Blijf de toets drie seconden ingedrukt houden totdat de toets wordt verlicht.
3. Voer de viercijferige code in. Elke keer dat u een cijfer invoert, zal de toets knipperen. Wanneer het vierde cijfer is
ingevoerd, zal de toets tweemaal knipperen.
4. Als een geldige viercijferige code is ingevoerd, zal het apparaat uitschakelen.
5. Druk op de toets OK, waarna de modustoets driemaal knippert. Het instellen is voltooid.
6. Als het apparaat niet uitschakelt, herhaalt u stap 3 t/m 5.

Groeten,
Wim.
 
code vvor afstandbediening Humax

Ik doe precies zoals in de gebruiksaanwijzing staat aangegeven; ofwel zoals door mijn vorige antwoord gever aangegeven.
Daarbij staat zowel de Humax als het bedoedle apparaat AAN.

Ik kom NOOIT voorbij stap 5, het apparaat dat ik wil opnemen in de AFB reageert gewoon niet, noch gaat de afb knipperen.
Ben niet echt een leek met apparatuur, maar dit is mij toch te gortig!
Vandaar ook mijn vraagstelling hier op forum!

Vraag blijft dan ook: Welke code werkt wel en wat doe ik wellicht verkeerd ofwel moet (iets) anders dan de gebruiksanwijzing voorschrijft?
 
In de gebruiksaanwijzing staan geldige codes en als de AFB ze niet accepteert, dan is deze vermoedelijk defect of de batterijen zijn ver leeg, te ver leeg om de nieuwe code op te slaan. Probeer eens een paar nieuwe.

Groeten,
Wim.
 
welke code voor afstandsbediening

Bedankt voor de tip Wim. Nieuwe batterijen maken geen verschil.
Hij accepteert gewoon de code niet, de laatste 3 knippers die hi jzou moeten maken, dat gebeurt gewoon niet.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top