Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 18 augustus 2009, 18:51
ipje68's schermafbeelding
ipje68 ipje68 is offline
Member

Ziggo Internet: Connect & Play Max
DTV: Horizonbox Samsung met scart achterop.
Unhappy

as. Donderdag komt er een monteur langs in de ochtend, heb het extra pakket maar sinds dit weekend een upload van 1mb en regelmatig disconnecties met het internet. Had gisteren al contact gehad maar toen moest ik het een paar dagen aankijken. Vandaag weer contact gehad (dagen gaan snel bij mij) en medewerker heeft lijn doorgemeten en zag een zeer onstabiele verbinding die in de toekomst nog meer problemen kan opleveren. Problemen zijn begonnen nadat ik modem opnieuw had opgestart, hopelijk heeft hij toen geen nieuwe firmware gedownload en geinstalleerd. Want verder is er niets gewijzigd aan de instellingen. Ben in het bezit van het Arris modem dat afkomstig is van ziggo.
Ze hebben trouwens nu een eigen speedtest die alleen benaderbaar is voor ziggo klanten http://speedtest.ziggo.nl/ veel plezier ermee en ik hou jullie op de hoogte.
Oud 18 augustus 2009, 23:51
cams's schermafbeelding
cams cams is offline
Junior Member

Ziggo Internet: all in 1 extra
DTV: samsung
Standaard

vandaag na 6 dagen constant wel en niet internet te hebben met een arris modem weer eens gebeld .
nieuwe router , nieuwe kabels en nieuwe netwerk kaart geplaats .
krijg te horen we zijn bekend met problemen met alle modems van docsics 3 .
eind augustus komen er firmware updates van de leverancier .
afwachten dus .

laten we hopen dat er eindelijk iets goeds gaat gebeuren want de uitrol van docsics 3 is een en al ellende tot nu toe .
allemaal te vlug en te snel ivm concurentie .
Oud 19 augustus 2009, 11:21
jhonno's schermafbeelding
jhonno jhonno is offline
Senior Member

Ziggo Internet: alles in een extra Arris Touchstone (Docsis 3.0)
DTV: Humax ihdr-5050c , Samsung DCB-H360R
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cams Bekijk bericht
vandaag na 6 dagen constant wel en niet internet te hebben met een arris modem weer eens gebeld .
nieuwe router , nieuwe kabels en nieuwe netwerk kaart geplaats .
krijg te horen we zijn bekend met problemen met alle modems van docsics 3 .
eind augustus komen er firmware updates van de leverancier .
afwachten dus .

laten we hopen dat er eindelijk iets goeds gaat gebeuren want de uitrol van docsics 3 is een en al ellende tot nu toe .
allemaal te vlug en te snel ivm concurentie .
Er zijn anders ook enorm veel mensen die geen enkel probleem hebben en netjes konstant hun snelheden hebben die beloofd zijn
Oud 19 augustus 2009, 13:53
ipje68 ipje68 is offline
Member

Standaard

Telefoontje====> "met ziggo, is het nog steeds nodig dat morgen een monteur langs komt? het modem is zo te zien online?"
ja dat klopt maar ik heb problemen met het uploaden en korte internet onderbrekingen..
"dat is inderdaad niet goed, ik zal morgen mijn monteur langs sturen"

Ik heb opeens nog maar weinig vertrouwen in een goede afloop.
Oud 19 augustus 2009, 20:51
meermeer's schermafbeelding
meermeer meermeer is offline
Senior Member

Ziggo Internet: 50/5
Standaard

Interesant, ik had ook steeds korte onderbrekingen (net zoals andere mensen die ik sprak via dit forum)

Echter sinds eergisteren (afkloppen) gaat het hier een stuk beter
Oud 20 augustus 2009, 00:02
Renecs's schermafbeelding
Renecs Renecs is offline
Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra
DTV: Humax iHDR5050-C
Standaard

Na wederom weer een paar weken een hele slechte internet verbinding gehad te hebben, leek het erop dat dat de afgelopen week opgelost zou zijn geweest. (na gesprekken met 2e lijns techniek en het NOC)

Wat schetst mijn verbazing, na een hele week vloeiend gewerkt te hebben, is het vandaar weer een drama... continue valt de verbinding weg. Iemand anders ook last van onderbrekingen sinds vandaag?
Oud 20 augustus 2009, 00:49
Bertte's schermafbeelding
Bertte Bertte is offline
Member

Ziggo Internet: AI1 extra.arris/ubee nu
DTV: humax5050c/samsung/Humax
Standaard

Ik klop het af,maar ik ben heel tevree nu 2 weken nieuwe modem (arris)en moet zeggen telefoon en internet heel stabiel,wacht al weer op de volgende verhoging...
Oud 20 augustus 2009, 11:43
ipje68 ipje68 is offline
Member

Unhappy

De monteur is langs geweest toen hij binnen kwam kwam al meteen de opmerking "u heeft het arris modem?". Dan kan ik nu al vertellen dat uw upload disconnecties daarmee te maken hebben, over ongeveer 2 weken komt er een software update en dan zullen de problemen voorbij zijn. Maar hij heeft toch nog het aansluit kastje vervangen en de lijn naar de centrale door gemeten. Ben niet heel technisch maar daar viel een verbetering te halen met betrekking tot het signaal naar de wijk kast. Daar ging hij voor zorgen...
Moet zeggen als "leek" dat hij verstand van zaken heeft, Maar hij benadrukte dat mijn upload disconnecties niet voorbij zouden zijn totdat de software update wordt vrij gegeven voor het arris modem en dat ligt niet aan Ziggo maar bij de fabrikant. Kortom nog even leven met een slechte upload en af en toe kortstondige onderbrekingen.
Oud 20 augustus 2009, 11:46
meermeer's schermafbeelding
meermeer meermeer is offline
Senior Member

Ziggo Internet: 50/5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ipje68 Bekijk bericht
niet aan Ziggo maar bij de fabrikant. Kortom nog even leven met een slechte upload en af en toe kortstondige onderbrekingen.

Die korte onderbrekingen, zijn die in de 'download' ? Dus pagina opvragen etc? Of enkel aan de upload kant?
Oud 20 augustus 2009, 11:57
ipje68 ipje68 is offline
Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meermeer Bekijk bericht
Die korte onderbrekingen, zijn die in de 'download' ? Dus pagina opvragen etc? Of enkel aan de upload kant?
Bij mij hoofdzakelijk in de upload, deze loopt helemaal terug en dan verbreekt de verbinding. Maar ik moet zeggen dat ik ook regelmatig pagina's heb die niet in één keer willen laden maar pas na een "refresh". Maar omdat ik veel met nieuwsgroepen bezig ben viel mij het uploaden als eerste op.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten