Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws > Router

Mededelingen

Router Hulp bij (eigen) router en firewall problemen en instellingen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 26 juli 2009, 09:09
pkonings's schermafbeelding
pkonings pkonings is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 extra
DTV: CI +
Standaard Arris docsis-3 modem draadloos

Ik heb sinds kort de Arris docsis-3 modem gekregen van Ziggo. En bedraad kan een snelheid halen van 53 Mbit. Maar via mijn Linksys Powerline plk200 krijg ik een snelheid van maar 15 Mbit.
Wat is de beste draadloze oplossing? Met welk product kan ik de hoogste snelheid behalen?
Oud 26 juli 2009, 10:43
lowryder's schermafbeelding
lowryder lowryder is offline
Member

Ziggo Internet: Alles in 1 extra - scientific atlanta
DTV: Samsung
Standaard

Om de juiste snelheid te halen met de nieuwe snelheid heb je een nieuw modem nodig die de snelheid aan kan. Staat ook op de website van ziggo.

Citaat:
Bij sneller internet hoort een nog snellere router!

Niets is zo makkelijk als in je hele huis draadloos internet. Overal en altijd online. In theorie. Want in de praktijk horen we dat veel van onze abonnees problemen hebben met hun router. En dat vinden we jammer, want dan kun je niet optimaal genieten van je internetabonnement. Daarom hebben we een prachtige aanbieding voor je.

De Sitecom 300N X3 Router van € 99,95 voor € 79,-. Deze router kan in het hele huis een extreem snelle draadloze verbinding van wel 300 Mb aan. Daar kun je de komende tijd zeker mee vooruit. Deze router is de perfecte basis voor zware toepassingen, inclusief HD Video en zware multiplayer games. En natuurlijk is de router op en top veilig. Ga nu naar www.sluitallesaan.nl en bestel deze router supervoordelig
Oud 26 juli 2009, 11:03
copymaster's schermafbeelding
copymaster copymaster is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra / Cisco EPC3925
DTV: Humax 5200C, Humax iPVR 9200 C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lowryder Bekijk bericht
Om de juiste snelheid te halen met de nieuwe snelheid heb je een nieuw modem nodig die de snelheid aan kan. Staat ook op de website van ziggo.
Een router bedoel je.
Oud 26 juli 2009, 14:14
pkonings's schermafbeelding
pkonings pkonings is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 extra
DTV: CI +
Standaard Arris docsis-3 modem draadloos

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lowryder Bekijk bericht
Heb jij deze router ook? En haal je dan ook 50 Mbits? En waar staat de router ten opzichte van de PC.
Ik heb namelijk veel storende factoren. Zoals halogeen verlichting, spaarlampen, betonnen vloeren en muren en een dect telefoon vlak naast de router.
Oud 30 juli 2009, 15:32
voyager4's schermafbeelding
voyager4 voyager4 is offline
Member

Ziggo Internet: alles in 1 extra
DTV: Cisco
Standaard

Ik heb hier een netgear N300 maar bedraad en draadloos haal ik toch echt geen 50Mb, hoog uit 32Mb daar houd het echt op. Alleen als ik mijn pc rechtstreeks via een kabel aan het modem hang haal ik 49Mb. Balen, ik kan namelijk niet vinden waar het aan kan liggen
Oud 19 oktober 2009, 22:50
willem3's schermafbeelding
willem3 willem3 is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Ziggo alles in 1
DTV: Samsung DCB H360R / Humax IR-Fox C
Standaard traag

check firewall van router
indien uit dan is snelheid aanmerkelijk hoger
Oud 19 oktober 2009, 23:06
MrDroopy's schermafbeelding
MrDroopy MrDroopy is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect&Play Max | Ziggo CH7465LG Connect Box | d-link dir-855
DTV: Horizon | Humax 5200c | Cisco 8455 | Samsung dcb-h360r | FireDTV
Standaard

ik heb hier een dlink-855 en haal draadloos op mijn slofjes 80Mbit+ via de dlink dwa-160. De eerstvolgende verhoging naar 80Mbit mag dus nog geen probleem zijn. Onder ideale omstandigheden heb ik al boven de 140Mbit/s gezien dus ook bij 120Mbit moet het regelmatig tot het gaatje kunnen gaan.
Oud 20 oktober 2009, 01:13
Opteron-pv's schermafbeelding
Opteron-pv Opteron-pv is offline
Senior Member

DTV: 5050C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pkonings Bekijk bericht
Heb jij deze router ook? En haal je dan ook 50 Mbits? En waar staat de router ten opzichte van de PC.
Ik heb namelijk veel storende factoren. Zoals halogeen verlichting, spaarlampen, betonnen vloeren en muren en een dect telefoon vlak naast de router.
http://www.smallnetbuilder.com/

Deze website kan je een eindje verder helpen kwa bereik en testen van "obstakels" van verschillende merken wireless routers, als je engels tenminste redelijk is.

Let even op dat je op de website kijkt naar de uitleg van de bepaalde postitie's in zijn huis die hij aangeeft met een letter(belangrijk om de sterkte en bereik van het signaal te begrijpen).

Meeste routers maken wel een verbinding maar de snelheid is iets anders.
Oud 20 oktober 2009, 10:35
TRaSH's schermafbeelding
TRaSH TRaSH is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus / CISCO EPC3212 / Router: Asus RT-N66U (Merlin build)
DTV: Humax iHDR-5050C Samsung 46C630/Sony 40Z5500 CI+
Standaard

welke routers de nieuwe snelheid aan kunnen is diverse malen besproken. mischien vertellen wat jouw situatie thuis is. Waar welke pc staat waar je modem en router hebt of wil hebben welke verdieping. Dan kunnen wij advies geven met onze kennis
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/20.0.016; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws > Router

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten