Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie

Mededelingen

Ziggo Vaste Telefonie Discussies en vragen over Ziggo Vaste Telefonie, nieuwe diensten, tarieven e.d.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 25 juli 2009, 17:24
Frank&Tabitha's schermafbeelding
Frank&Tabitha Frank&Tabitha is offline
Inactieve account

Standaard telefonie storing

Wie heeft er net als ik regelmatig storingen met de telefonie in het 3-in-1 pakket. Als ik gebeld word krijg ik net nog de persoon a/d andere kant te horen en direct erna hoor ik niets meer, compleet dode lijn. Ook gebeurt het zeer regelmatig dat ik niet eens kan bellen. Ook een compleet dode lijn.
Wie heeft er nog meer ervaring hiermee. Bel regelmatig de klantenservice maar volgens mij wordt mijn probleem helemaal niet opgelost. Ja, ik moet maar handmatig de modem resetten en mijn telefoonkabel er uit halen en na een paar minuten er weer in. Nou, ik merk helemaal niets van dat het dan opgelost is, want het probleem blijft.

Als ik niet kan bellen moet ik maar met mijn mobiel gaan bellen. Hoe kan ik deze kosten terug vorderen?

Heeft iemand een oplossing hoe ik de telefoniestoring op kan lossen, ik word gewoon hels op de mensen bij Ziggo. Volgens mij vinden ze het helemaal niet erg als ik dit probleem heb. Er komt ook helemaal niemand langs omdat ze op afstand alles uitlezen en meten. "Niets aan de hand, meneer".

Wie oh wie helpt mij? Oh ja, ben eind november verhuisd van Noord Holland (postcode 1852) (Multikabel) naar Overijssel (postcode 7731) (@Home). Dit heeft volgens mij ook nog wel wat voeten in de aarde??????
Oud 19 augustus 2009, 01:25
gebruiker-lfs's schermafbeelding
gebruiker-lfs gebruiker-lfs is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Triple-Play Extra
DTV: Samsung's en oude Humax dozen
Standaard

Als je precies doet wat de mensen zeggen kun je het beste door drammen totdat je toch een monteur krijgt. Paar keer opnieuw bellen en zoeken naar een andere medewerker

Je zou er eens een andere telefoon in kunnen doen, maar ik betwijfel of dat het oplost.

Gr, Simon.
Oud 19 augustus 2009, 21:12
Inactieve account

Standaard

Simon,

Zojuist weer giga problemen gehad. Niet kunnen bellen, 5 kwartier lang. Wel mobiel, wat natuurlijk extra kosten met zich mee brengt. Heb gedreigd met teruggave van al mijn mobiele kosten over de problemen. Er wordt mij een bedrag toegekend wat ik terug krijg, al heb ik natuurlijk nog niets op papier, helaas.
Heb vanavond dus weer de storingsdienst gebeld, die gaan telkens van voor af aan alles doornemen wat ik aan heb gesloten en welk kabeltje waar in etc. Waar alles staat, etc. etc. Belachelijk, heb dit echt al 100 maal verteld. Heb gedreigd dat nu de maat vol is en dat er binnen nu en eind augustus een monteur langs MOET komen anders trekken wij zelf de stekker eruit bij ZIGGO. Eindelijk, maandagmiddag 24 augustus, tussen 13 en 18 komt er iemand langs. Ben benieuwd of er iemand langs komt.

Heb jij ook zoveel problemen met hen? Graag ook anderen graag spoedig een reactie als je ook een 3-in-1 pakket hebt en je hebt problemen met de telefoon. Wel is er sinds 1 1/2 week een nieuwe modem geplaatst door een monteur van Ziggo. Dag er na, begon de ellende al weer.
Oud 19 augustus 2009, 21:50
gebruiker-lfs's schermafbeelding
gebruiker-lfs gebruiker-lfs is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Triple-Play Extra
DTV: Samsung's en oude Humax dozen
Standaard

Hier ook. Vandaag kwam de monteur 1,5 uur te laat, en heeft niets gedaan. Hij was weg, heb Ziggo gebeld, gezegt dat ik het gevoel heb dat de monteur mij belachelijk maakt en nu komt er maandag weer één. Deze zegt:

Ja, uw speedtest.net zegt 50 Mb. Ik zeg ok, pak ik een test bestand van bbned.nl, en download die. 3 Mb? Ja, ligt aan de server van BBNed. ok. Pak een server van mij in Roubaix, download hem daar en haal 11,3Mb/s... Niks foute BBned server. Euh, ja, euh, euh, en toen praatte hij zichzelf elke keer om de modem heen en het was mijn schuld met mijn slechte apparatuur... Phh... Net nieuw spul, helemaal toppie, enorm veel geld gekost. PC van 1600 euro, laptop van 1450 euro... Jaja...

To the point. Zorg dat die monteur niet weg gaat voordat het ok is. Ook een handig ding is om de technische dienst te bellen. De administratie kan/wil vaak niet veel doen en zegt de groeten. Iig hier wel.

Ik zou de 1e week van Juli een 2e lijn krijgen voor m'n zaakjes (hosting, webmanagement enzo), maar die is er ook nog steeds niet. Nou kreeg ik gister een brief met een 2e telefoonnummer op lijn 1 Gebeld, ja, tis heel lullig meneer, maar ik ga het order weer verwijderen dus dat wordt geen tweede lijn... Euh... Ik verdien m'n geld ermee. Toen belde ik ene Bert waarvan ik geen achternaam noem welke ik eerder aan de lijn had, en hij zat naast de administratie die hem verwijderde. Ze waren wat aan het "discussieren", wat best lomp ging, en toen werd het wel weer aangevraagd. Maar je kunt er moe van worden ja

Ik hoop voor je dat het probleem snel opgelost is en alles werkt.

Gr, simon.
Oud 28 augustus 2009, 21:08
bianca1982's schermafbeelding
bianca1982 bianca1982 is offline
Junior Member

Ziggo Internet: all-in
Standaard

Ik zit zelf al 6 weken met het probleem dat de telefoon het niet doet!

Er is 2 keer een monteur langgeweest en beiden zeggen dat het een intern probleem is.

Ik heb geregeld gebeld, en dan wordt je telkens in de wacht gezet, gaan ze bellen of je telefoon het echt niet doet! Ze vragen nog net niet of je de stekker erin hebt zitten. Maar niemand weet wat ze moeten doen.

Ik ga nog 1 poging wagen en als het dan niet lukt, zeg ik toch het abonnement op!

Jullie succes!!!!!!!
Oud 28 augustus 2009, 21:48
slayer's schermafbeelding
slayer slayer is offline
Member

Ziggo Internet: Alle in 1 extra, Ubee
DTV: Cisco 8455DVB, Samsung DCB-H360R, Samsung, Sony Z4500
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bianca1982 Bekijk bericht
Ik zit zelf al 6 weken met het probleem dat de telefoon het niet doet!

Er is 2 keer een monteur langgeweest en beiden zeggen dat het een intern probleem is.

Ik heb geregeld gebeld, en dan wordt je telkens in de wacht gezet, gaan ze bellen of je telefoon het echt niet doet! Ze vragen nog net niet of je de stekker erin hebt zitten. Maar niemand weet wat ze moeten doen.

Ik ga nog 1 poging wagen en als het dan niet lukt, zeg ik toch het abonnement op!

Jullie succes!!!!!!!
Het enige dat ik kan adviseren is om een ander toestel (niet draadloos) direct op het modem aan te sluiten. Hierdoor sluit je uit dat het aan de apparatuur ligt.

Ik heb veel gevallen bij kennissen / familie meegemaakt waarbij de telefoon niet goed werkte. Vaak ging het om draadloze toestellen die mogelijk iets te vaak gevallen waren en nodig aan vervanging toe waren.

Wat waren de argumenten van de monteurs trouwens? Zonder goede onderbouwing zou ik dat namelijk niet accepteren.
Oud 28 augustus 2009, 22:44
Junior Member

Standaard

Hoi,

Bedankt voor de tip! Ik ga het morgen meteen proberen.

Ze gaven aan dat mijn kastje in orde was (ze hebben voor de zekerheid en nieuwe geplaatst) alleen de telefoonlijn krijgt geen signaal binnen. Het lampje blijft knipperen.
Alles heeft het perfect gedaan en toen ik terug kwam van vakantie deed alleen de telefoon het niet.

Ik heb vanavond zelf nog gebeld met ziggo en kreeg te horen dat ze vanaf 24 augustus niets meer hebben geprobeerd.

Dus ze zijn er ook niet actief mee bezig.

Oud 28 augustus 2009, 22:49
Junior Member

Standaard

Maar ik weet eigenlijk al zeker dat het niet aan t toestel kan liggen.
Ziggo gaf als argument nog aan dat mijn toestel kapot was. Dus zodoende heb ik het getest bij mijn ouders en daar had ik geen problemen.
Het toestel is ook maar net een jaar oud.
De eerste dagen toen de telefoon het niet deed, had ik ook geen internet, toen zeiden ze ook dat ik een virus had. Wat ook niet klopte! Maar goed, na 2 dagen had ik internet en nog steeds geen telefoon.
Oud 28 augustus 2009, 23:01
slayer's schermafbeelding
slayer slayer is offline
Member

Ziggo Internet: Alle in 1 extra, Ubee
DTV: Cisco 8455DVB, Samsung DCB-H360R, Samsung, Sony Z4500
Question

De nieuwe Arris modem (in neem aan dat je die hebt), heeft bij veel klanten voor wat 'start problemen' gezorgd (ook bij mij). Overigens werkt het bij mij nu perfect.
Het telefoon lampje zou constant moeten branden. Als dit niet het geval is dan ligt het probleem volgens mij bij Ziggo. Je zou voor de zekerheid de modem nog even uit, 10 sec. wachten en weer aanzetten, maar dat zal je inmiddels wel meer gedaan hebben dan je lief is.

Gewoon op een rustig tijdstip Ziggo bellen. Niet opgangen voor er concrete toezeggingen zijn gedaan zoals het langssturen van een monteur (en op tijd). Leen voor de zekerheid een extra telefoon (om aan te tonen dat het niet aan je huidige toestel ligt). En laat de monteur nooit weggaan zonder dat een (begrijpbare) uitleg is gegeven waarom het bij jou niet werkt. Bij vervolgactie altijd concrete afspraken maken, tenslotte heb je al 6 weken een probleem.
Oud 29 augustus 2009, 14:18
Inactieve account

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slayer Bekijk bericht
Het enige dat ik kan adviseren is om een ander toestel (niet draadloos) direct op het modem aan te sluiten. Hierdoor sluit je uit dat het aan de apparatuur ligt.

Ik heb veel gevallen bij kennissen / familie meegemaakt waarbij de telefoon niet goed werkte. Vaak ging het om draadloze toestellen die mogelijk iets te vaak gevallen waren en nodig aan vervanging toe waren.

Wat waren de argumenten van de monteurs trouwens? Zonder goede onderbouwing zou ik dat namelijk niet accepteren.
Ja, een ander toestel, hebben wij ook diverse malen gehoord dat we dit moesten proberen. Hebben wij ook gedaan, helaas, hielp niet. Ook mijn ouders, kregen afgelopen week een monteur, "Meneer, uw telefoon, KPN?, Ja, hoezo, ondersteunen wij (Ziggo) niet, waarschijnlijk moet u een nieuw toestel." Waarom worden dit soort dingen niet vermeld of gelijk verteld. Kan je zelf alvast kijken. Nu moeten mijn ouders ook nog eens een nieuw toestel. Oh ja, ook hun PC kon de cd speler niet gebruiken. Nu kunnen ze de bijgeleverde cd voor de USB-dongle niet installeren. "Meneer, moet U toch een nieuwe computer". Wat? Wat maakt U me nou? Waarom worden dit soort dingen niet verteld? In de vereisten voor computer of telefoon staat/staan niets vermeld over dit soort dingen, telefoon en computer.
Een kennis, want ik kon er ook niet uitkomen, vond dit onzin, de laptop doet het gelukkig. Nu nog maar afwachten of de telefoon het straks gaat doen.

Modem Scientific Atlanta 2203, heeft iemand ideëen of er misschien een ander voor moet worden gebruikt? Wij worden gebeld, horen nog net de andere kant aan de lijn en de lijn is dood, horen helemaal niets. Dit is tijdens het internetten. Dit is nu al zo vaak gebeurd, en WIJ WETEN NIET MEER WAT WE NU MOETEN DOEN! Een monteur duurt min. 2 weken, is toch niet NORMAAL met zo veel problemen die wij hebben. Op afstand wordt het gemonitored en gecheckt, maar de modem geeft dan niets geks aan. Welke modem moeten wij gebruiken in onze regio, wie oh wie, wilt ons helpen om ons ZEER GROTE PROBLEEM op te lossen????

De onderbouwing is zeer slecht van de monteurs, zelfs van de TD en de HD?
Waarom worden de mensen niet GOED opgeleid met dit soort problemen. Alleen mannetjes om snel te installeren en wegwezen? Nee, voor ons is ook nu helemaal de kous af. Wij gaan miv. maandag een provider zoeken. Helaas, er zijn er nu zo veel, we zien door de bomen het bos niet meer, maar 1 ding weten we zeker, de televisie gaat prima bij ZIGGO, telefoon en internet een ander. Telfort of Tele2. Ervaring van mensen?
:g iveup:

Laatst gewijzigd door Frank&Tabitha; 29 augustus 2009 om 14:32
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten