Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Overige merken ontvangers > DVB-C met Common Interface slot

Mededelingen

DVB-C met Common Interface slot Nieuwtjes, ervaringen, vragen en opmerkingen over over AlphaCrypts, DVB-C PC-TV kaarten, niet goedgekeurde TV's en ontvangers met een CI slot.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 4 augustus 2009, 17:38
twigger's schermafbeelding
twigger twigger is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect & Play Max, Ubee Modem
DTV: Samsung UE40F6510 3D, Horizon Box, Quantis CI+1.3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoop1985 Bekijk bericht
TV bij de Mediamarkt gekocht?
nee niet bij de mediamarkt gekocht maar bij It's, trouwens de 40W5710 is overal verkrijgbaar zowel in de in de gewone winkels als online shops. en de tv was niet duurder dan de 40W5500. Bij Modern kost de 5710 €999.
Ik heb bij It's €1100 betaald.

.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoop1985 Bekijk bericht
Het gaat dus in ieder geval niet om een nieuwere of uitgebreidere variant van de W5500, maar om hetzelfde beestje met een andere naam. Vandaar ook dat je dit niet terugvindt op de officiële productsites van Sony
Ik had toch gelezen dat de 5710 iets meer functies had, maar weet niet wat precies.

Laatst gewijzigd door twigger; 4 augustus 2009 om 17:45
Oud 4 augustus 2009, 17:44
Lightning99's schermafbeelding
Lightning99 Lightning99 is offline
Member

DTV: W5500
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door twigger Bekijk bericht
de 40W5710 is overal verkrijgbaar zowel in de in de winkels als online shops.
Dat is niet waar.
Oud 4 augustus 2009, 17:47
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lightning99 Bekijk bericht
Dat is niet waar.
Ok niet echt overal bij de slager bv niet.
Oud 4 augustus 2009, 17:55
Lightning99's schermafbeelding
Lightning99 Lightning99 is offline
Member

DTV: W5500
Standaard

Citaat:
Oud 4 augustus 2009, 18:08
Eduard08's schermafbeelding
Eduard08 Eduard08 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 min 1
DTV: Humax 5000HD/Samsung DCB H380R
Standaard

Citaat:
Ook online slagers niet?
Oud 4 augustus 2009, 18:45
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard08 Bekijk bericht
Ook online slagers niet?
helaas maar er is wel een onlineslager die Braviaworsten verkoopt.

nu weer ontopic

Laatst gewijzigd door twigger; 4 augustus 2009 om 19:14
Oud 4 augustus 2009, 21:30
Ronny1970's schermafbeelding
Ronny1970 Ronny1970 is offline
Junior Member

Standaard

Ook ik heb Sony benaderd:
Vraag van mij:
Na een automatische firmware-update zijn sommige functies in het tv toestel verloren gegaan, zo kan ik onder andere geen digitale zenders in de hoofdlijst meer sorteren. Nummer van de nieuwe firmware is 1.538 EA.Ik heb geen keuze mogelijkheid gehad om deze firmware al dan niet te installeren, en is er door het netwerk van mijn kabelexploitant (Ziggo) er op gezet. Is het mogelijk om de oude firmware er weer op te zetten? Zelf kan ik dat niet omdat de vorige firmware versies een lager nummer hebben, en de tv dit niet accepteert. Ik maak gebruik van de ingebouwde digitale tuner van de televisie. Ik kan wel een favorieten-lijst aanmaken, maar deze is ook niet aanpasbaar op volgorde en tevens is deze lijst niet "zapbaar", aleen scrolbaar.

Antwoord van Sony:

Naar aanleiding van uw e-mail moet ik u helaas mededelen dat wij geen ondersteuning bieden voor het gebruik van de ingebouwde DVB-C tuner in combinatie met Ziggo.
Wij kunnen de goede werking hiervan dan ook niet garanderen. U heeft het in uw e-mail over een firmware update, maar bij ons zijn geen firmware updates bekend voor onze tv toestellen.
U kunt het toestel ter reparatie aanbieden, maar ik raad u aan eerst te controleren of uw tv goed funcioneert met analoge tv en eventueel met een externe decoder. Mocht dit wel goed werken wil ik u adviseren gebruik te maken van de externe decoder. Dit omdat wij de werking van de ingebouwde tuner met Ziggo niet kunnen garanderen en de kans groot is dat eventuele reparatiekosten voor uw rekening komen te staan. Ik wil u daarom ook adviseren eerste contact op te nemen met Ziggo voor meer informatie omtrent de firmware update.

Ik zeg: je mag hier zelf je conclusie uit trekken...

Laatst gewijzigd door Ronny1970; 4 augustus 2009 om 21:32 Reden: Lettergrootte iets aangepast.
Oud 5 augustus 2009, 10:43
copymaster's schermafbeelding
copymaster copymaster is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra / Cisco EPC3925
DTV: Humax 5200C, Humax iPVR 9200 C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ronny1970 Bekijk bericht
Ook ik heb Sony benaderd:
Vraag van mij:
Na een automatische firmware-update zijn sommige functies in het tv toestel verloren gegaan, zo kan ik onder andere geen digitale zenders in de hoofdlijst meer sorteren. Nummer van de nieuwe firmware is 1.538 EA.Ik heb geen keuze mogelijkheid gehad om deze firmware al dan niet te installeren, en is er door het netwerk van mijn kabelexploitant (Ziggo) er op gezet. Is het mogelijk om de oude firmware er weer op te zetten? Zelf kan ik dat niet omdat de vorige firmware versies een lager nummer hebben, en de tv dit niet accepteert. Ik maak gebruik van de ingebouwde digitale tuner van de televisie. Ik kan wel een favorieten-lijst aanmaken, maar deze is ook niet aanpasbaar op volgorde en tevens is deze lijst niet "zapbaar", aleen scrolbaar.

Antwoord van Sony:

Naar aanleiding van uw e-mail moet ik u helaas mededelen dat wij geen ondersteuning bieden voor het gebruik van de ingebouwde DVB-C tuner in combinatie met Ziggo.
Wij kunnen de goede werking hiervan dan ook niet garanderen. U heeft het in uw e-mail over een firmware update, maar bij ons zijn geen firmware updates bekend voor onze tv toestellen.
U kunt het toestel ter reparatie aanbieden, maar ik raad u aan eerst te controleren of uw tv goed funcioneert met analoge tv en eventueel met een externe decoder. Mocht dit wel goed werken wil ik u adviseren gebruik te maken van de externe decoder. Dit omdat wij de werking van de ingebouwde tuner met Ziggo niet kunnen garanderen en de kans groot is dat eventuele reparatiekosten voor uw rekening komen te staan. Ik wil u daarom ook adviseren eerste contact op te nemen met Ziggo voor meer informatie omtrent de firmware update.

Ik zeg: je mag hier zelf je conclusie uit trekken...
Even los van de discussie over de verdwenen funcitonaliteit is het een raar verhaal van Sony dat deze niet op de hoogte is van de door hun uitgebrachte firmware updates. Ziggo is dan misschien een hoop verwijtbaar (ik breng het even heel voorzichtig) maar firmware updates uitbrengen kunnen ze echt niet. Bij Sony weet de rechter hand ook niet wat de linker hand aan het doen is...
Oud 5 augustus 2009, 11:36
Eduard08's schermafbeelding
Eduard08 Eduard08 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 min 1
DTV: Humax 5000HD/Samsung DCB H380R
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door copymaster Bekijk bericht
Bij Sony weet de rechter hand ook niet wat de linker hand aan het doen is...
De toon van Sony's antwoord vond ik nogal stellig, dus zou er niet eerder sprake zijn van "handen wassen in onschuld"?
Oud 5 augustus 2009, 11:40
CeeS's schermafbeelding
CeeS CeeS is offline
Senior Member

Ziggo Internet: CMax300|TC7210|Asus RT-AC87U(Merlin)
DTV: CI+1.3 LG|Horizon 7401|Humax 5050&5200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard08 Bekijk bericht
De toon van Sony's antwoord vond ik nogal stellig, dus zou er niet eerder sprake zijn van "handen wassen in onschuld"?
Ik vermoed eerder dat de helpdesk van Sony een standaard antwoord geeft, net als de helpdesk van Ziggo zou doen als je daar dezelfde vraag zou stellen. De helpdesken zijn vermoedelijk niet op de hoogte hiervan. Ik denk dat je alleen bij een ander deel in de sony-organisatie iemand zou kunnen vinden die wel weet waar het om gaat.

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Overige merken ontvangers > DVB-C met Common Interface slot

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten