Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - Zenders

Mededelingen

Digitale TV - Zenders Alles over het zenderaanbod van Ziggo

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 9 augustus 2009, 12:34   #21
databoy
Senior Member

databoy's schermafbeelding
Standaard

Ik denk dat HDTV pas een doorbraak krijgt als Ziggo de RTL zenders in HD gewoon in het digitale basispakket stopt.
Tenslotte betalen we al voor de RTL zenders en om nou nog eens extra te gaan betalen voor dezelfde zenders met een natuurlijke verbetering wat HDTV tenslotte is, is echt van de zotte.
databoy is offline  
Oud 10 augustus 2009, 11:40   #22
Joop558
Senior Member

Joop558's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door databoy Bekijk bericht
Ik denk dat HDTV pas een doorbraak krijgt als Ziggo de RTL zenders in HD gewoon in het digitale basispakket stopt.
Tenslotte betalen we al voor de RTL zenders en om nou nog eens extra te gaan betalen voor dezelfde zenders met een natuurlijke verbetering wat HDTV tenslotte is, is echt van de zotte.
Ik heb er geen problemen mee, om er extra voor te betalen.
Joop558 is offline  
Oud 10 augustus 2009, 11:51   #23
hallotjes
Senior Member

hallotjes's schermafbeelding
Standaard

Bij upc moet je mooi wel dokken voor die zenders.

Ik verwacht eigenlijk niet van ziggo dat je voor deze zenders gaat betalen. De gewone digitale kanalen zijn ook gratis bovenop het analoge. Dan denk ik dat de HD ook wel gewoon gratis gaat worden.
hallotjes is offline  
Oud 10 augustus 2009, 12:18   #24
varel
Senior Member

varel's schermafbeelding
Standaard

Ik wil er niet extra voor gaan betalen,we kijken nooit naar deze zenders,ze zijn niet eens opgenomen in mijn zenderlijst.
En dat allemaal vanwege die belachelijke reclames,ik hoorde al van iemand dat dit steeds erger wordt door zelfs reclame door het beeld van een film heen te projecteren en zelfs het einde van een film af te kappen voor reclame zodat je het plot mist.
Voor mij geen commerciele,met allemaal dezelfde soort waardeloze programma's.
Nee geef mij maar scifi in hd.
varel is offline  
Oud 10 augustus 2009, 13:00   #25
fchut
Member

fchut's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joop558 Bekijk bericht
Ik heb er geen problemen mee, om er extra voor te betalen.
Als we met z'n allen gaan zeggen dat we er geen problemen mee hebben, wat zal Ziggo dan gaan doen?
fchut is offline  
Oud 10 augustus 2009, 13:48   #26
willemsj
Senior Member

willemsj's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fchut Bekijk bericht
Als we met z'n allen gaan zeggen dat we er geen problemen mee hebben, wat zal Ziggo dan gaan doen?
Vertel eens.
=========
willemsj is offline  
Oud 10 augustus 2009, 13:59   #27
Clevegt
Senior Member

Clevegt's schermafbeelding
Standaard

Snap niet waarom ze RTL7 en RTL8 als eerste door gaan geven via HD, wie kijkt er nu naar deze zenders, ik niet. RTL4 vind ik persoonlijk het belangrijkste.
Clevegt is offline  
Oud 10 augustus 2009, 14:36   #28
kobus
Member

kobus's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xitami1980 Bekijk bericht
Snap niet waarom ze RTL7 en RTL8 als eerste door gaan geven via HD, wie kijkt er nu naar deze zenders, ik niet. RTL4 vind ik persoonlijk het belangrijkste.
Waarschijnlijk omdat op RTL7 en RTL8 veel films en series worden uitgezonden die al in HD kwaliteit zijn ingekocht.
kobus is offline  
Oud 10 augustus 2009, 15:09   #29
MauriceW
Senior Member

MauriceW's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kobus Bekijk bericht
Waarschijnlijk omdat op RTL7 en RTL8 veel films en series worden uitgezonden die al in HD kwaliteit zijn ingekocht.
De "top" series zoals de verschillende CSI's, 24, Prison Break, Bones, Leverage, etc. worden allemaal op RTL 4 en 5 uitgezonden. Juist voor dergelijke series zou een HD-versie van RTL 4 en 5 m.i. het meest interessant zijn.

RTL 7 in HD zou interessant kunnen zijn voor de (auto)sport, Formule 1 in HD bijvoorbeeld. Voor RTL 8 zie ik het voordeel nog niet zo, maar dat is dan ook een "vrouwenzender"
MauriceW is offline  
Oud 10 augustus 2009, 15:15   #30
fredgroes
Senior Member

fredgroes's schermafbeelding
Standaard

heb nog steeds niks officieels van Ziggo gehoord omtrent het toevoegen van de RTL HD zenders.
fredgroes is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - Zenders

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten