Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Nieuws

Mededelingen

Nieuws Nieuwsberichten over digitale TV en Radio en zenderwijzigingen bij Ziggo

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 24 juli 2009, 10:09
Humaxfan's schermafbeelding
Humaxfan Humaxfan is offline
Senior Member

Ziggo Internet: online 20MB
DTV: Humax IRHD-5050
Standaard

Ziggo wil niet dat klanten extra gaan betalen voor de commerciële zenders in HD. Ziggo wil RTL Group wel een eenmalige investeringsbedrag geven voor het mogelijk maken van HD uitzendingen.

Verder gaan er geruchten de ronde dat ziggo in overleg is met BBC over doorgifte van BBC HD ( dit najaar ) in het HD pakket.

Laatst gewijzigd door Humaxfan; 24 juli 2009 om 10:26
Oud 24 juli 2009, 10:29
ArChie's schermafbeelding
ArChie ArChie is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Humaxfan Bekijk bericht
Ziggo wil niet dat klanten gaan betalen voor de commerciële zenders in HD. Ziggo wil RTL Group wel een eenmalige investeringsbedrag geven voor het mogelijk maken van HD uitzendingen.

Verder gaan er geruchten de ronde dat ziggo in overleg is met BBC over doorgifte van BBC HD ( dit najaar ) in het HD pakket.
Kan je verwijzen naar de bron voor deze uitspraken over hetgeen Ziggo wil? Je uitspraken zijn namellijk nogal stellig. Verder vraag ik me af of Ziggo in overleg is met de BBC. Net als bij de doorgifte van SDTV BBC kanalen zullen ze dat wel weer via hun branchvereniging NLkabel doen, waarbij getracht zal worden om te voorkomen dat andere TV providers ook BBC HD mogen doorgeven als het tot een overeenkomst komt.
Oud 24 juli 2009, 10:38
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArChie Bekijk bericht
Citaat:
Kan je verwijzen naar de bron voor deze uitspraken over hetgeen Ziggo wil? Je uitspraken zijn namellijk nogal stellig.
Verder vraag ik me af of Ziggo in overleg is met de BBC. Net als bij de doorgifte van SDTV BBC kanalen zullen ze dat wel weer via hun branchvereniging NLkabel doen, waarbij getracht zal worden om te voorkomen dat andere TV providers ook BBC HD mogen doorgeven als het tot een overeenkomst komt.
Bron: TotaalTV
Oud 24 juli 2009, 10:53
crapz0rs's schermafbeelding
crapz0rs crapz0rs is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Ai1 Extra, 120/10 Mbit/s, Ubee EVM 3200, Linksys WRT610N
DTV: Panasonic TX-P50V20, Humax IRHD-5000C, Denon AVR-1610
Standaard

Citaat:
Kan je verwijzen naar de bron voor deze uitspraken over hetgeen Ziggo wil? Je uitspraken zijn namellijk nogal stellig. Verder vraag ik me af of Ziggo in overleg is met de BBC. Net als bij de doorgifte van SDTV BBC kanalen zullen ze dat wel weer via hun branchvereniging NLkabel doen, waarbij getracht zal worden om te voorkomen dat andere TV providers ook BBC HD mogen doorgeven als het tot een overeenkomst komt.
In de bbc hd thread heb ik deze ook al gezet, is een antwoord van Gradus Vos op een email die ik hem heb gestuurd over BBC HD:

Beste .....,

Onze abonnees vragen voornamelijk om Nederlandstalige HD zenders. Om die reden zullen wij in eerste instantie dergelijke HD zenders toevoegen. Wat BBC HD betreft. Wij spreken daarover met de BBC maar vooralsnog is een eventuele opname van BBC HD nog niet aan de orde.

Met vriendelijke groet,

Gradus Vos

Ziggo
Gradus Vos | Press Relations Officer | Corporate Communications
Oud 24 juli 2009, 11:11
ArChie ArChie is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Bron: TotaalTV
Heb je daar ook link bij naar een specifiek bericht over hetgeen Ziggo wil? In het bericht van de overeenkomst tussen RTL en UPC vond ik geen informatie over de onderhandelingen tussen Ziggo en UPC:
http://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=2242
Oud 24 juli 2009, 11:15
ArChie ArChie is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door crapz0rs Bekijk bericht
In de bbc hd thread heb ik deze ook al gezet, is een antwoord van Gradus Vos op een email die ik hem heb gestuurd over BBC HD:
Dat is toch een hele andere uitspraak van Vos, dan dat er al dit najaar al sprake zou zijn van opname van BBC HD in het HDTV pakket.
Oud 24 juli 2009, 11:28
Senior Member

Standaard

Citaat:
Heb je daar ook link bij naar een specifiek bericht over hetgeen Ziggo wil? In het bericht van de overeenkomst tussen RTL en UPC vond ik geen informatie over de onderhandelingen tussen Ziggo en UPC:
http://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=2242
Het staat ook in tv satelliet in het kopje rechts in het nieuws van rtl gaat hd.

En BBC HD zijn geruchten ik ben ook bezig om het officieel bevestigd te krijgen.
Oud 24 juli 2009, 11:48
ArChie ArChie is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Het staat ook in tv satelliet in het kopje rechts in het nieuws van rtl gaat hd.
Ik zal wel kippig worden, maar ik kan het niet vinden. Heb je een directe link voor me naar de webpagina want dat maakt het zoeken makkelijker.
Oud 25 juli 2009, 00:32
Renatus's schermafbeelding
Renatus Renatus is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect & Play Max / Technicolor TC7210
DTV: Horizon / Humax 5200c / CI+
Standaard

Citaat:
Ziggo wil niet dat klanten extra gaan betalen voor de commerciële zenders in HD. Ziggo wil RTL Group wel een eenmalige investeringsbedrag geven voor het mogelijk maken van HD uitzendingen.
Het is een ietwat belegen bericht, maar waarschijnlijk doel je op deze? http://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=1657
Oud 28 juli 2009, 16:04
RJD's schermafbeelding
RJD RJD is offline
Member

Ziggo Internet: Alles-en-1 Plus, Cisco, Sitecom WL-350
DTV: Humax IR-FOX C, Neotion CI+
Standaard

Trouwens, niet alle RTL-zenders gaan gelijk over op HD. Eerst zijn RTL 7 en 8 aan de beurt, later gevolgd door RTL 4 en 5.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Nieuws

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten