Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 16 augustus 2009, 14:47   #41
stresskiller
Junior Member

stresskiller's schermafbeelding
Standaard

het zijn helaas bekende geluiden ,het ergste is dat ze er nog mee weg komen ook.
stresskiller is offline  
Oud 16 augustus 2009, 22:27   #42
Ed
Banned User

Ed's schermafbeelding
Standaard

31 juli besteld, vorige week bevestigingsbrief en woensdag 19 augustus komt het pakket. Zit schot in de zaak.
Ed is offline  
Oud 16 augustus 2009, 22:39   #43
stresskiller
Junior Member

Standaard

die brief heb ik 8 juli gehad lever datum op de brief 14 juli , wacht nu nog steeds dus Ed juich nog niet te vroeg.
stresskiller is offline  
Oud 16 augustus 2009, 22:39   #44
gkosters
Junior Member

gkosters's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ed Bekijk bericht
31 juli besteld, vorige week bevestigingsbrief en woensdag 19 augustus komt het pakket. Zit schot in de zaak.
Hier komt het installatiepakket 20 augustus binnen. Dus het is dan nog even wachten tot de installatie op 1 september. Ik begin niet zelf aan de installatie omdat het huidige AOP niet erg gezond is en ik dit liever door een monteur laat vervangen.
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.4; U; Series60/5.0 Nokia5800d-1/30.0.011; Profile/MIDP-2.1 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
gkosters is offline  
Oud 16 augustus 2009, 22:40   #45
Vijver
Senior Member

Vijver's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Nu loop je als ervaringsdekundige iets op de zaken vooruit. Betere formulering is , het pakket komt, als er niets mis gaat, rondstreeks 19 augustus bij mij aan. Ik gun het je van harte en het zal ook wel goed gaan, maar het kan ook anders lopen. Ik ga hier nu niet een dikke pluim geven voor ziggo's bezorgdienst, ik ben nu heel blij, maar dat heeft eerder 8 weken geduurt dan de gebruikelijke2.
Vijver is offline  
Oud 16 augustus 2009, 22:47   #46
Ed
Banned User

Ed's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vijver Bekijk bericht
Nu loop je als ervaringsdekundige iets op de zaken vooruit. Betere formulering is , het pakket komt, als er niets mis gaat, rondstreeks 19 augustus bij mij aan. Ik gun het je van harte en het zal ook wel goed gaan, maar het kan ook anders lopen. Ik ga hier nu niet een dikke pluim geven voor ziggo's bezorgdienst, ik ben nu heel blij, maar dat heeft eerder 8 weken geduurt dan de gebruikelijke2.
Ik ben gewoon optimistisch relativerend
Ed is offline  
Oud 16 augustus 2009, 22:49   #47
stresskiller
Junior Member

Standaard

kijken hoe lang je dat volhoud
stresskiller is offline  
Oud 16 augustus 2009, 22:55   #48
Ed
Banned User

Ed's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stresskiller Bekijk bericht
kijken hoe lang je dat volhoud
Al sinds april 2008. Ik weet niet beter...
Ed is offline  
Oud 16 augustus 2009, 23:01   #49
Vijver
Senior Member

Vijver's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Al sinds april 2008. Ik weet niet beter...
En dat is ook de juiste instelling. Ik ga er van uit dat ik een glitch ben geweest in het ziggo-systeem. Al met al helemaal goed gekomen. Maar kijk naar de user boven je, stresskiller, what's in a name? Er lijkt een volkspaniek te zijn uitgebroken, steeds meer mensen melden zich.
Vijver is offline  
Oud 16 augustus 2009, 23:10   #50
Ed
Banned User

Ed's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vijver Bekijk bericht
En dat is ook de juiste instelling. Ik ga er van uit dat ik een glitch ben geweest in het ziggo-systeem. Al met al helemaal goed gekomen. Maar kijk naar de user boven je, stresskiller, what's in a name? Er lijkt een volkspaniek te zijn uitgebroken, steeds meer mensen melden zich.
Tja, men kan gelijk wel negatief doen, maar dat is juist de goden verzoeken... ach ja... we shall see!
Ed is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten