Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 22 juli 2009, 09:32   #1
Martijn71
Junior Member
 
Martijn71's schermafbeelding
Question Levertijden Ziggo

Even een vraagje van een binnenkort nieuwe Ziggo gebruiker, hebben meer mensen het installatiepakket pas kort voor de ingang van het abbonement in huis gehad ?

Ik stap per 1-8 over en heb het nog steeds niet in huis (aangevraagd medio juli) moet ik me nu zorgen gaan maken of valt dat mee...

Ziggo helpdesk is wel behulpzaam maar wordt ik niet vrolijk van die hebben het over enkele weken, maar ik kan me slecht voorstellen dat je je spul pas krijgt nadat je aansluiting is overgenomen...
Martijn71 is offline  
Oud 22 juli 2009, 19:57   #2
Renatus
Senior Member
 
Renatus's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Martijn71 Bekijk bericht
Even een vraagje van een binnenkort nieuwe Ziggo gebruiker, hebben meer mensen het installatiepakket pas kort voor de ingang van het abbonement in huis gehad ?

Ik stap per 1-8 over en heb het nog steeds niet in huis (aangevraagd medio juli) moet ik me nu zorgen gaan maken of valt dat mee...

Ziggo helpdesk is wel behulpzaam maar wordt ik niet vrolijk van die hebben het over enkele weken, maar ik kan me slecht voorstellen dat je je spul pas krijgt nadat je aansluiting is overgenomen...
In de bevestigingsbrief die je krijgt staat een levertijd. Bij mij hoefde er niets overgenomen te worden en de monteur mocht ook thuis blijven. Ik kreef het pakket binnen een week. In de brief stond levering binnen twee weken.

Bij kennissen komt er wel een monteur langs en wordt het telefoonnummer overgenomen. In de brief staat dat het pakket wordt geleverd een aantal dagen voordat de monteur langs- en binnenkomt. Die staat gepland op 30 juli, op 30 juni is het besteld en het pakket is er nog niet, conform de brief.

Hopelijk word je daar weer vrolijk van.
Renatus is offline  
Oud 22 juli 2009, 20:01   #3
Martijn71
Junior Member
 
Martijn71's schermafbeelding
Standaard

net even flink zitten doorzagen bij de klantenservice en eindelijk iemand die me wist te zeggen dat het pakket op de dag van de aansluiting of de dag ervoor wordt geleverd, nog steeds een rare gang van zaken, maar na enig leeswerk staat het ook keurig in de brief, welliswaar met kleine letters enzo, maar ze dekken zich keurig in...

neemt niet weg dat het een rare gang van zaken is om je klanten pas op de dag van ingang te voorzien van al het nodige spul...

hopelijk blijft dit mijn eerste en enige rare ervaring met ziggo
Martijn71 is offline  
Oud 22 juli 2009, 21:36   #4
Vijver
Senior Member
 
Vijver's schermafbeelding
Standaard

Het kan ook heel anders gaan, hoor. Je bent met een zoethoudertje afgewimpeld, maar misschien heb je geluk. Net las ik op tweakers iets van de 14e of 17e besteld, vandaag al binnen. Ikzelf zit in een ander schuitje, het schuitje met afgebroken roeispanen en defecte communicatie-apparatuur. Net als in de serie Lost. Het kan ineenkeer goedgaan, maar het kan een enkele maal ook wel een fout gaan. Zit je in de laatste categorie, dan is er wat werk aan de winkel. Beide understatements. Wens jullie beiden veel geluk, en post de ontwikkelingen aub.
Vijver is offline  
Oud 22 juli 2009, 22:00   #5
Renatus
Senior Member
 
Renatus's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vijver Bekijk bericht
Wens jullie beiden veel geluk, en post de ontwikkelingen aub.
Bedankt, maar je hoeft mij geen geluk te wensen. Mijn pakket was keurig binnen een week binnen en alles werkte ook direct. Bij de kennissen gaat ook alles nog steeds volgens afspraak.
Renatus is offline  
Oud 22 juli 2009, 22:30   #6
Vijver
Senior Member
 
Vijver's schermafbeelding
Standaard

Maar dan feliciteer ik je wel. Zo hoort het. Ik ben ook wel een beetje jaloers op je. Ikzelf zit in een vage discrepantie in het hele ziggo-systeem, waaraan misschien vrijdag een einde wordt gemaakt. Het enige wat je van dit soort providers wil, is een hard signaal&stabiliteit. Ik heb in de afgelopen 8 jaar nog nooit met een help- of servicedesk moeten bellen, nu helaas wel.
Vijver is offline  
Oud 24 juli 2009, 13:57   #7
KLaGoMaL
Junior Member
 
KLaGoMaL's schermafbeelding
Standaard

Martijn heb je misschien extra hardware er bij besteld? (bv router of dect-toestel?)
KLaGoMaL is offline  
Oud 26 juli 2009, 14:43   #8
k2u
Junior Member
 
k2u's schermafbeelding
Thumbs down

Ik wacht al 2 weken op het DHZ pakket. (als nieuwe klant)

Stelletje prutsers dat ze zelfs al bij nieuwe klanten de fout in gaan.

1- voor Ziggo en ik maar wachten tot ik digiTV kan kijken en kan gaan internetten..


1e keer gebeld en mevrouw meldde dat het pakket bij TPG lag.
Dat is nu al 2 week geleden.

2e keer gebeld en mevrouw wist te melden dat het vaak meer dan een week langer duurt voordat het pakket in huis is..

3e keer gebeld en meneer van de technische dienst zij dat ik maar moest wachten.

Zal wel weer even een emailtje sturen waarom het aanvragen zo lang op zich laat wachten en waarom en niet 1 duidelijke reden is waarom dit zo %$% lang moet duren.
k2u is offline  
Oud 30 juli 2009, 14:45   #9
Renatus
Senior Member
 
Renatus's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renatus Bekijk bericht
Bij kennissen komt er wel een monteur langs en wordt het telefoonnummer overgenomen. In de brief staat dat het pakket wordt geleverd een aantal dagen voordat de monteur langs- en binnenkomt. Die staat gepland op 30 juli, op 30 juni is het besteld en het pakket is er nog niet, conform de brief.
Update over de oplevering:
Allereerst werd er door een Ziggo 'computer' gebeld - 1 of 2 dagen geleden - om de afspraak nogmaals te bevestigen.

De monteur was keurig op tijd, hij had alle apparatuur en kabels benodigd voor het internet en telefonie bij zich. Hij heeft het modem aangesloten en geactiveerd via de pc van de kennis. Daarna gecontroleerd of de TV kabel nog goed functioneerde en nagevraagd of er misschien een router aanwezig was. Hij schijnt met een half uur alles geregeld te hebben, lijn geeft ook een strakke 10/1,5 snelheid. (alles-in-1 plus)

De digitale decoder met smartcard werd later op de dag afgeleverd door TNT, dit zou onhandig kunnen zijn als je de monteur ook de decoder wilt laten installeren. Weet echter niet of dat bij de installatie hoort.

Al met al een keurige oplevering en geheel volgens afspraak.
Renatus is offline  
Oud 6 augustus 2009, 02:39   #10
stresskiller
Junior Member
 
stresskiller's schermafbeelding
Standaard

zal ik dan ook maar even me gal spuwen

7 juli alles in 1 extra besteld

op mijn ziggo staat lever datum 14 juli

vandaag voor de derde x gebeld en wist men te vertellen dat ze deze week de draadloze routers weer verwachten en dat dan pas alles opgestuurd zou worden ..
stresskiller is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl