Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand

Mededelingen

Ziggo On Demand Vragen en opmerkingen over het originele Interactieve TV platform van Ziggo.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 5 juli 2009, 22:56
Silvia_31's schermafbeelding
Silvia_31 Silvia_31 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Digitaal Totaal + Office Basis ZZ3 + EL + HD
DTV: Cisco 8455DVB HD PVR
Standaard Storing ITV Netwerk eruit?

Sinds gisteren kan ik geen verbinding maken met het ITV netwerk.
Herinstallatie van ITV duurt bijna 20 minuten en na de eerste run krijg ik code K. Alles nagelopen [draden, versterker, stroomtoevoer] en herinstallatie naar fabrieksinstellingen. Niets helpt.

Afgelopen 3 weken heeft alles het goed gedaan en plots geeft het interne modem alleen een lokaal ipadres weer.

Heeft iemand dit al eens voorhanden gehad?

Het gaat hier om postcode 1611, misschien een storing in de buurt?

Laatst gewijzigd door Silvia_31; 6 juli 2009 om 16:43 Reden: Nadere info probleem!
Oud 19 juli 2009, 17:47
Zork14's schermafbeelding
Zork14 Zork14 is offline
Member

Ziggo Internet: Alles in één extra met Ubee EVW320b
DTV: Samsung UE46F7000, Humax 5200, Cisco 8485 en Cisco 8455
Thumbs down ITV Netwerkfout

Sinds gisteravond krijg ik de melding netwerkfout bij ITV nadat mijn decoder zich twee keer achter elkaar had opgehangen. Na een reset (stroom eraf) niet opgelost. Zojuist (19 juli 17:30) gebeld met klantenservice. Kreeg de melding "storing is nog steeds niet opgelost". De jongeman had alleen niet in de gaten dat op de webiste geen enkele melding van deze storing wordt gemaakt.

Dus sinds 18 juli 23:45 uur krijgt je de melding "Netwerkfout". Storing is volgens zeggen van de helpdesk landelijk. Meer mensen die er last van hebben??
Oud 19 juli 2009, 17:50
MauBro's schermafbeelding
MauBro MauBro is offline
Junior Member

Ziggo Internet: AI1+
DTV: Cisco
Standaard

Gisteravond heb ik geen problemen gehad met het afspelen. Wel werd ik er vanmiddag tijdens het kijken van Top Gear er uitgegooid met een netwerkfout.... sinds ± 16:30 kan ik weer normaal kijken. (7534/Enschede)
Oud 19 juli 2009, 19:18
haagsemark's schermafbeelding
haagsemark haagsemark is offline
Junior Member

Standaard yupz...

zit vanaf vrijdag middag al te klooien......

en zoals gewoonlijk weer van kastje naar de muur gestuurd....
met antwoorden zoals...."ja meneer, het ligt aan de afstand van de hoofdaansluiting naar de decoder"

(= net krap aan 10m zit op >10m versterker aansluiting) ...
GRRRRRrr ****ing dure kabel hier in de muur zitten (Al tijdens de bouw laten doen om dit soort gezeik te voorkomen)

100% ontvangst en kwaliteit geeft decoder aan....

dus ik voor de grap toch ff decoder op hoofdaansluiting gezet (na de versterker!!)

en TAAADAAAAAa...... nog steeds niks....
Oud 19 juli 2009, 20:06
Infje's schermafbeelding
Infje Infje is offline
Ziggo VOD Helpdesk

Standaard

Momenteel lijken er algemene problemen te zijn voor interactieve televisie. Ook intern krijg ik de melding "netwerkfout". We zijn dit nu aan het onderzoeken.
Graag zie ik meer berichten van mensen welke hier last van hebben. Svp ook aangeven wat je geprobeerd hebt om deze storing op te lossen.

ps. Laten we trouwens 1 topic hier over open houden. Ik zie er nu wel erg veel ontstaan en er worden onnodig oude topics naar boven geschoven.
Oud 19 juli 2009, 20:44
GinoK's schermafbeelding
GinoK GinoK is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 plus
DTV: Cisco 8455DVB HD PVR
Standaard

Ik krijg ook de melding "netwerkfout".
Decoder paar keer gereset. Is kennelijk constant bezig ITV te installeren.
Handmatig kom ik niet verder dan 2% bij intern kabemodem. Na ongeveer 30 sec. verschijnt de volgende melding:Error:Internal server error.The server encountered an unexpected, internal error. Unable to access http//prov.vod.iss.local/vod/VOD/Process/.

De decoder moet vervolgens uit/aan om tv te kunnen kijken.
Oud 19 juli 2009, 20:58
MauBro's schermafbeelding
MauBro MauBro is offline
Junior Member

Ziggo Internet: AI1+
DTV: Cisco
Standaard

De netwerkfout lijkt dus volledig willekeurig op te treden... ik heb zojuist zonder problemen Top Gear kunnen kijken en ik heb geen enkele fout meer.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GinoK Bekijk bericht
Handmatig kom ik niet verder dan 2% bij intern kabemodem. Na ongeveer 30 sec. verschijnt de volgende melding:Error:Internal server error.The server encountered an unexpected, internal error. Unable to access http//prov.vod.iss.local/vod/VOD/Process/.

Die fout is bij mij tijdens de herinstallatie ook voorgekomen.
Als je op de "OK" knop van je A.B. drukt, zal de Cisco nogmaals proberen de link te openen.
Oud 19 juli 2009, 21:06
Camstar's schermafbeelding
Camstar Camstar is offline
Junior Member

DTV: Samsung 360/ Humax 5000/ Cisco 8455
Standaard netwerkfout in 9651 gebied

Bij het afspelen gisteravond van een aflevering van Lost stopte de ontvanger met de melding netwerkfout. Sindsdien niet meer mogelijk ITV te gebruiken. Hoop dat dit helpt het probleem op te lossen.

Heb ook sinds enige dagen dat de ontvanger na een tijdje hangt. Reageert niet meer op de AB, na reset werkt het weer (een tijdje)
Oud 19 juli 2009, 21:21
Zork14's schermafbeelding
Zork14 Zork14 is offline
Member

Ziggo Internet: Alles in één extra met Ubee EVW320b
DTV: Samsung UE46F7000, Humax 5200, Cisco 8485 en Cisco 8455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GinoK Bekijk bericht

Zelfde probleem hier. Decoder gereset. Fabrieksinstellingen herstelt. Zenders opnieuw ingesteld. Vervolgens bij installeren ITV dezelfde foutmelding als hierboven. De decoder blijft vervolgens melden dat hij bezig is met installatie ITV. Er wordt overigens wel een ip-adres toegewezen; er wordt kennelijk wel verbinding met het netwerk gemaakt.

Via helpdeks wordt ook gemeld dat er problemen zijn met TV-signaal in onze regio. Het signaal lijkt inderdaad zwak en wisselend. Ook als ik analoog kijk lijkt het niet zoals het hoort te zijn. Geen idee of er een relatie bestaat tussen deze twee zaken.
Oud 19 juli 2009, 21:38
marcelm's schermafbeelding
marcelm marcelm is offline
Member

Ziggo Internet: internet/telefonie:Z2
DTV: cisco 8455DVB
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infje Bekijk bericht
Momenteel lijken er algemene problemen te zijn voor interactieve televisie. Ook intern krijg ik de melding "netwerkfout". We zijn dit nu aan het onderzoeken.
Graag zie ik meer berichten van mensen welke hier last van hebben. Svp ook aangeven wat je geprobeerd hebt om deze storing op te lossen.

ps. Laten we trouwens 1 topic hier over open houden. Ik zie er nu wel erg veel ontstaan en er worden onnodig oude topics naar boven geschoven.
ok Infje wat ik geprobeert hebt anders kabels helpt nie blijft zelfde houden heb 2 keer naar fabriek instelling gezet maar dat helpt ook nie ene keer leek er op dat opgelost was en later op de dag was weer de netwerkfout denk dat bij ziggo ligt met de verbinding lijkt ut op
hoop op voldoende info gegeven hebbe hoor van je !!
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand

Labels
netwerkfout

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten