Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand

Mededelingen

Ziggo On Demand Vragen en opmerkingen over het originele Interactieve TV platform van Ziggo.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 22 september 2009, 11:32   #261
xahmol
Senior Member

xahmol's schermafbeelding
Standaard

Kan ik beamen. Fabrieksinstellingen resetten en het doet het idd vijf minuten of zo. Daarna weer gewoon de bekende status 'bezig'.

Of is de officiële Ziggo oplossing van dit probleem elke vijf minuten naar de fabrieksinstellingen terug te gaan (needless to say dat dit het apparaat volstrekt onbruikbaar maakt)?
xahmol is offline  
Oud 22 september 2009, 13:25   #262
ibtisam
Member

ibtisam's schermafbeelding
Standaard

Waarom staat er geen juiste informatie op de site storingen.

Echt het werkt niet om de fabrieksinstellingen te herstellen. Ik zou haast gaan denken, we zetten dat er op, dan gaan de gebruikers wel weer bellen met de helpdesk dat dit bij hun niet werkt. Ons op onkosten jagen. Als er soms een Ziggo medewerker meeleest, kan die er misschien voor zorgen dat de juiste informatie er op komt te staan. Het is al erg genoeg dat het niet werkt.
ibtisam is offline  
Oud 22 september 2009, 14:30   #263
Infje
Ziggo VOD Helpdesk

Infje's schermafbeelding
Standaard

Zoals ik al een aantal keer heb aangegeven. We zijn er nog mee bezig. In sommige gevallen bleek het laden van de fabrieksinstellingen een (tijdelijke) oplossing te zijn.

De daadwerkelijke oorzaak van de "Netwerkfout/Status: Bezig " is nog niet opgelost.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ibtisam Bekijk bericht
Waarom staat er geen juiste informatie op de site storingen.

Echt het werkt niet om de fabrieksinstellingen te herstellen. Ik zou haast gaan denken, we zetten dat er op, dan gaan de gebruikers wel weer bellen met de helpdesk dat dit bij hun niet werkt. Ons op onkosten jagen. Als er soms een Ziggo medewerker meeleest, kan die er misschien voor zorgen dat de juiste informatie er op komt te staan. Het is al erg genoeg dat het niet werkt.

Laatst gewijzigd door Infje; 22 september 2009 om 14:36
Infje is offline  
Oud 22 september 2009, 14:34   #264
xahmol
Senior Member

xahmol's schermafbeelding
Standaard

[quote=Infje;205848In sommige gevallen bleek het laden van de fabrieksinstellingen een (tijdelijke) oplossing te zijn.[/quote]

Is het ook... voor vijf minuten.

Maar succes met het zoeken naar een oplossing (aan jou zal het iig niet liggen, dankzij jou en Infje werkt het iig soms nog wel )
xahmol is offline  
Oud 22 september 2009, 14:46   #265
ibtisam
Member

ibtisam's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infje Bekijk bericht
Zoals ik al een aantal keer heb aangegeven. We zijn er nog mee bezig. In sommige gevallen bleek het laden van de fabrieksinstellingen een (tijdelijke) oplossing te zijn.

De daadwerkelijke oorzaak van de "Netwerkfout/Status: Bezig " is nog niet opgelost.
Sorry maar ik zie In sommige gevallen nergens staan in onderstaand bericht.
Storing

Groepsstoring sinds maandag 21 september 21.10 uur
Op dit moment is er een storing met Interactieve televisie, hierdoor kan de melding netwerkfout in beeld verschijnen. Dit is op te lossen door de fabrieksinstellingen te laden en de digitale televisie decoder opnieuw te installeren.

Wij adviseren u om hiervoor de handleiding van de digitale ontvanger te raadplegen.

http://www.ziggo.nl/klantenservice/i...handleidingen/

Wij werken aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak
ibtisam is offline  
Oud 22 september 2009, 15:10   #266
Infje
Ziggo VOD Helpdesk

Infje's schermafbeelding
Standaard

Aangepast

Citaat:
Storing

Op dit moment is er een storing met Interactieve televisie, hierdoor kan de melding netwerkfout in beeld verschijnen. Dit is op te lossen door de fabrieksinstellingen te laden en de digitale televisie decoder opnieuw te installeren.

Wij adviseren u om hiervoor de handleiding van de digitale ontvanger te raadplegen.

Infje is offline  
Oud 22 september 2009, 15:21   #267
Silvia_31
Senior Member

Silvia_31's schermafbeelding
Standaard

"Vroeger' in de multikabeltijd had je de optie om een e-mail te ontvangen bij een storing. Is deze mogelijkheid er nog op de ziggo website? Of kan je dit instellen met rss ofzo? Het is handig om te weten als er een groepsstoring is aan de cisco zodat ik niet eerst begin het ding te resetten, stekkerwerk, fabrieksinstellingen, enz
Silvia_31 is offline  
Oud 22 september 2009, 16:29   #268
KoenH
Senior Member

KoenH's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Silvia_31 Bekijk bericht
"Vroeger' in de multikabeltijd had je de optie om een e-mail te ontvangen bij een storing. Is deze mogelijkheid er nog op de ziggo website? Of kan je dit instellen met rss ofzo? Het is handig om te weten als er een groepsstoring is aan de cisco zodat ik niet eerst begin het ding te resetten, stekkerwerk, fabrieksinstellingen, enz
Klinkt als een hele handige optie...
KoenH is offline  
Oud 22 september 2009, 16:33   #269
KoenH
Senior Member

KoenH's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Storing

En hiermee is dus direct aangegeven dat het aan de kant van Ziggo een probleem is en wij als klant dus redelijkerwijs om teruggave van abonnementsgeld mogen verwachten over de periode waarin wij geen gebruik hebben kunnen maken van ITV.

Ik heb vandaag iig een hele aardige monteur op bezoek gehad, die mij kon verzekeren dat het niet aan mijn kant ligt. Bekabeling en aansluitingen zijn in orde en de 'Netwerkfout' heeft hij elf ook gezien. Heb hem verteld wanneer deze melding komt en dat het vooral de laatste anderhalve week een vervelende bezigheid is geworden om de boel te resetten/ITV herinstalleren.

De monteur gaf mij aan dat ze er hard mee aan het werk zijn, dat hij ook druk bezig is met een inventarisatie van de problemen om zodoende tot een oplossing te kunnen komen. Morgen heeft hij weer overleg met zijn collega's en dan komt er weer het e.e.a. ter sprake vertelde hij mij.

Ik ben benieuwd wanneer we een oplossing mogen gaan verwachten.
KoenH is offline  
Oud 22 september 2009, 16:52   #270
geulwijk
Junior Member

geulwijk's schermafbeelding
Standaard

Ziggo,

Het zou allemaal een stuk draagzamer zijn (naast terugbetaling abogeld) als Ziggo eens zou uitleggen wat er precies aan de hand is, en wat er aan gedaan wordt.

Toch raar dat ik vorige week nog een melding kreeg n.a.v. mijn klacht dat het aan mij zou liggen, dit wees een "grondige analyse" uit. Wat die analyse inhoudt is nooit meer beantwoord door de helpdesk uh... "help"desk of HELLUP!desk...

grt Vincent
geulwijk is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand

Labels
netwerkfout

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten