Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand

Mededelingen

Ziggo On Demand Vragen en opmerkingen over het originele Interactieve TV platform van Ziggo.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 18 september 2009, 18:59
julius's schermafbeelding
julius julius is offline
Senior Member

DTV: Cisco I-TV ontvanger
Standaard

Heb vanmiddag met KS gebeld. Ik wou namelijk gister een film kijken (us marshalls) via de tv-theek. Welke steeds werd afgebroken. Nou staat er een storing gemeld voor interactieve tv. Ik heb altijd de pech als ik een film kijk het niet werkt. Het is een oneindige storing daar. Ik heb ze een klacht laten aanmaken, wil geld terug als de dienst niet goed werkt!
Oud 18 september 2009, 19:09
Hannibal1's schermafbeelding
Hannibal1 Hannibal1 is offline
Junior Member

Ziggo Internet: alles in 1 plus
DTV: Cisco 8485 en Humax 5200
Standaard

Hallo,

Als je de fabrieksinstellingen weer activeerd, ben je dan ook de opgenomen programma's / films op harde schijf kwijt?
Graag reactie.
Oud 18 september 2009, 19:26
ceygen's schermafbeelding
ceygen ceygen is offline
Junior Member

DTV: cisco
Standaard

hoi..
nee dat blijft er op staan.
Oud 18 september 2009, 19:31
Junior Member

Thumbs down

Bedankt voor je snelle reactie.
Helaas heb ik de laatste dagen veel problemen met ITV.
Ik moet soms 2 keer op een dag het netsnoer uit het contact halen, dan weer zwart beeld, ik word er een beetje moe van. Dit terwijl het de eerste weken prima heeft gewerkt.
Dan maar niet te spreken over de zgn. helpdesk van Ziggo, wat een stelletje amateurs en onbeschofte mensen!
ps, wat is dan het verschil tussen opnieuw installeren en terugbrengen naar fabrieksinstelling?

Gr.
Oud 20 september 2009, 19:17
r0naldbr's schermafbeelding
r0naldbr r0naldbr is offline
Junior Member

Ziggo Internet: interactieve tv
DTV: cisco8455
Standaard interactieve tv oplossing?

Ik heb altijd problemen gehad met de ITV

heb een 5 meter coax kabel gekoppelt aan de versterker.
signaal en kwaliteit 100% op tuner 1
op tuner 2 was dit 93%

coax kabel op de >5meter poort aangesloten en itv werkt perfect.
geen netwerkfout, geen portal beschikbaar.

misschien helpt dit ook bij jullie

succes
Oud 20 september 2009, 19:52
Junior Member

Standaard Storing ITV

Hoi,
Als ik de coax kabel aansluit op (de 5 mtr) aansluiting van de versterker, wordt het signaal minder, en volgens de zgn. helpdesk moet dit ook geen verschil uit maken.

Telkens als ik de TV inschakel, i.c.m. decoder, gaat alles goed, totdat ik EPG inschakel, TV-theek enz, dan staat het beeld stil, of wordt zwart, moet ik vervolgens TV en decoder uitschakelen!!!! Dis is toch niet de bedoeling, erg vervelend allemaal, en met de helpdesk van Ziggo schiet het ook niet op.
Oud 20 september 2009, 20:37
geulwijk's schermafbeelding
geulwijk geulwijk is offline
Junior Member

Ziggo Internet: itv
DTV: cisco
Standaard nou nou nou

Beste Lotgenoten,

Ik heb zojuist dit forum ontdekt en wat ben ik geschrokken van al die klachten mbt ITV!

Aan de andere kant wel blij dat ik niet alleen ben.

MIJN ITV GEEFT OOK ZEER REGELMATIG FOUTMELDINGEN!

Zeer frustrerend. Het heeft maanden goed gewerkt, en ik was bijna zover om na al mijn klachten eens een positieve mail naar de helpdesk te sturen. Maar helaas.. ALS itv al werkt, dan durf ik er nog niet aan te beginnen, want het kan elk moment weer over zijn. Op de site staat geen melding van storing in mijn gebied 3831. En van de helpdesk krijg ik te horen dat na een grondige analyse (op de vraag wat dat inhoudt kreeg ik geen reactie) is gebleken dat het probleem niet door ziggo wordt veroorzaakt. Ik moest al mijn kabels maar eens nakijken en als dat niet helpt, de helpdesk bellen (weer.... 30 minuten in de wacht als je een probleem hebt, maar de afdeling verkoop heb je altijd binnen 3 tellen aan de lijn!).

Hoe gaan we het met zijn allen voor elkaar krijgen om ons abonnementsgeld terug te krijgen? Ziggo heeft hier echt iets te compenseren!

grt Vincent
Oud 20 september 2009, 21:11
haagsegoof's schermafbeelding
haagsegoof haagsegoof is offline
Senior Member

Ziggo Internet: alles in 1 plus/Modem: ubee /Router: sitecom WL 306 (gigabit)
DTV: Cisco 8455DVB ITV
Standaard

eigelijk ben ik het wel met je eens telkens als ik iets via ITV wil kijken werkt of half of gewoon niet!
Dat geld boeit me niet maar ik vind wel als je als groot bedrijf een dienst aanbied dat het wel moet werken en al helemaal als je voor moet betalen.!
wanneer is de volgende firmware update !
Oud 20 september 2009, 21:47
jver's schermafbeelding
jver jver is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 extra
DTV: Cisco 8455 DVR
Standaard Netwerkfout Interactieve TV

Ik ben inmiddels twee weken in het bezit van interactieve TV met een Cisco ontvanger. Tot op dit moment werkt het interactief gedeelte niet naar behoren. Er zijn momenten dat het even goed gaat daarna de melding netwerkfout. Door opnieuw te installeren werkt het weer even. Ik ben een week bezig geweest met aan de telefoon hangen met Ziggo en het aanleggen van nieuwe kabels. Tot ik het zat was en Ziggo op mijn aandringen een monteur langs hebben gestuurd. Laat het nu overdag gewoon werken. Verder was zijn verhaal ik kan alleen maar het signaal controleren verder kan ik niets doen en moet je op het centrale nummer zijn. Deze nogmaals gebeld vragen alles betreft IP nummers en MAC nummers en waarbij er verteld wordt dat het bij hun bekend is dat er iets fout gaat bij mijn vraag hoelang dit gaat duren blijkt dat ik een stomme vraag heb gesteld. Zijn mededeling na veel aandringen was je hoeft de eerste twee weken niet terug te bellen. Ik hoop dat ik zo veel geduld heb anders zit alles weer terug in de doos retour afzender.
Als ik iets koop moet het wel werken. Dan maar proberen bij KPN deze komen het in ieder geval zelf installeren.
Oud 21 september 2009, 16:20
Infje's schermafbeelding
Infje Infje is offline
Ziggo VOD Helpdesk

Standaard

Dit weekend tientallen voorbeelden weten verzamelen met zeer veel info.
Zojuist doorgezet en aangegeven dat het probleem niet is opgelost. Heb zelf ook een nieuwe weg gevonden om meer druk op de netwerkfout en overige Cisco/VOD issues te zetten.

Meer info volgt.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand

Labels
netwerkfout

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten