Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand

Mededelingen

Ziggo On Demand Vragen en opmerkingen over het originele Interactieve TV platform van Ziggo.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 18 september 2009, 09:05
pimmiepim's schermafbeelding
pimmiepim pimmiepim is offline
Junior Member

Ziggo Internet: ITV Totaal
DTV: Cisco 8455DVB
Standaard

Er is verbetering... gisteren een programma kunnen bekijken via Net Gemist. Afgezien van wat problemen met de kwaliteit (blokken; opgelost door een aantal keren "Terug"/OK te duwen) ging dit voor het eerst sinds ik het apparaat heb goed (nu ca. 1,5 week).

Vanochtend weer een nieuw verschijnsel: Cisco hing niet, maar raakte na ca. 1 minuut het digitale signaal kwijt. Stekker eruit en erin hielp, maar "Status installatie" van de ITV staat weer op "Bezig..." en de bekende NETWERKFOUT treedt weer op bij bekijken ITV-programma's.

Ik had al bijna de monteur afgebeld die vanmiddag (voor de 2e keer) komt. Laat ik nu toch maar komen, al verwacht ik dat de problemen niet bij mij thuis liggen...
Oud 18 september 2009, 11:39
ossekut's schermafbeelding
ossekut ossekut is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles in een
DTV: Humax 5200c
Standaard Storing itv

Wij hebben ook veel problemen, ik dacht dat het aan de Cisko lag.
Als er weer eens "netwerk fout" kwam (en die komt regelmatig) hebben we gewoon afgewacht.
Niks Cisko resetten of opnieuw installeren.
Wat gebeurt er vervolgens, hij functioneert weer voor een paar uur.
Dan ga ik er toch heel sterk vanuit dat het inkomende signaal niet goed is, toch.
Misschien dat meer mensen hier ervaring mee hebben.
Oud 18 september 2009, 12:17
Junior Member

Standaard

Nieuwe hang. 1006 staat op de display.

Monteur is net langsgeweest. Kan niks doen zegt hij; probleem zit in een of andere Ziggo-server die steeds down gaat. IT is er mee bezig - al 1,5 week.
Oud 18 september 2009, 13:13
Infje's schermafbeelding
Infje Infje is offline
Ziggo VOD Helpdesk

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pimmiepim Bekijk bericht
Nieuwe hang. 1006 staat op de display.

Monteur is net langsgeweest. Kan niks doen zegt hij; probleem zit in een of andere Ziggo-server die steeds down gaat. IT is er mee bezig - al 1,5 week.
Klein vraagje, hoe laat was de monteur geweest?
Oud 18 september 2009, 13:22
Infje's schermafbeelding
Infje Infje is offline
Ziggo VOD Helpdesk

Standaard

Ik krijg zojuist melding dat het probleem is gevonden en waarschijnlijk is opgelost. Kunnen jullie dit svp bevestigen (en voor de zekerheid itv opnieuw installeren indien dit niet het geval is).
Oud 18 september 2009, 13:32
Junior Member

Standaard

Monteur kwam even na 12 uur; is niet binnen geweest, omdat hij ervan uitging dat de storing nog niet was opgelost.

Zojuist gecontroleerd: ITV werkt (in ieder geval toen ik controleerde...). Net gemist - Net 5 is nog wel erg "blokkerig", kwaliteit TVTheek leek in orde.
Oud 18 september 2009, 14:08
Rudedude's schermafbeelding
Rudedude Rudedude is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Interactief Totaal
DTV: Cisco
Standaard Netwerkfout en geen tv-theek

Heb sinds gisteren een cisco decoder en (als het goed is) interactief totaal pakket...Jarenlang al digitale tv gehad en samung pvr, werkte eigenlijk altijd prima..

TV zenders doen het naar behoren.. en signaal en kwaliteit staan beide op 100%...

Uitzending gemist werkt ook, maar ik krijg wel steeds na een aantal minuten kijken een netwerkfout melding. waarna je weer door het menu heen moet om weer verder te kunnen kijken..

Tv theek werkt niet, ik krijg steeds de melding voor een abbonement bel 0800..enz..

Heb ook de indruk dat interactieve tv het ene moment status bezig aangeeft (instellingen/info/blauwe knnop) en daarna weer als geactiveerd staat...

Contact gehad met de helpdesk van Ziggo, medewerker vertelde mij dat ITV nog niet geactiveerd stond op mijn smartcard, hij zou dit activeren en het zou binnen 20minuten allemaal moeten werken.. (dat was een uur of 5 geleden) werkt dus nog steeds niet.

Begin een beetje de indruk te krijgen dat dit hele interactieve tv verhaal nog voor geen meter werkt, en dat al na 2 dagen de decoder in huis te hebben...
Oud 18 september 2009, 14:10
Infje's schermafbeelding
Infje Infje is offline
Ziggo VOD Helpdesk

Standaard

Stuur me svp een PB met je klantgegevens, smartcardnummer en het kabelmodem mac van de cisco decoder. Dan ga ik alles even voor je na.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudedude Bekijk bericht
Heb sinds gisteren een cisco decoder en (als het goed is) interactief totaal pakket...Jarenlang al digitale tv gehad en samung pvr, werkte eigenlijk altijd prima..

TV zenders doen het naar behoren.. en signaal en kwaliteit staan beide op 100%...

Uitzending gemist werkt ook, maar ik krijg wel steeds na een aantal minuten kijken een netwerkfout melding. waarna je weer door het menu heen moet om weer verder te kunnen kijken..

Tv theek werkt niet, ik krijg steeds de melding voor een abbonement bel 0800..enz..

Heb ook de indruk dat interactieve tv het ene moment status bezig aangeeft (instellingen/info/blauwe knnop) en daarna weer als geactiveerd staat...

Contact gehad met de helpdesk van Ziggo, medewerker vertelde mij dat ITV nog niet geactiveerd stond op mijn smartcard, hij zou dit activeren en het zou binnen 20minuten allemaal moeten werken.. (dat was een uur of 5 geleden) werkt dus nog steeds niet.

Begin een beetje de indruk te krijgen dat dit hele interactieve tv verhaal nog voor geen meter werkt, en dat al na 2 dagen de decoder in huis te hebben...
Oud 18 september 2009, 17:30
KoenH's schermafbeelding
KoenH KoenH is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infje Bekijk bericht
Ik krijg zojuist melding dat het probleem is gevonden en waarschijnlijk is opgelost. Kunnen jullie dit svp bevestigen (en voor de zekerheid itv opnieuw installeren indien dit niet het geval is).
Sinds gisteren geen problemen meer gehad met ITV hier in Hengelo.

Heb gebeld om de afspraak met de monteur af te zeggen, maar dat mocht niet.... . Hahahaha!

De man vd klantenservice liet mij weten: "Meneer, laat de monteur maar gewoon komen en dan kunt u aangeven dat ik heb gezegd dat de storing voorbij is"

Ik heb nog aangegeven dat het opgelost is en de monteur echt niet langs hoeft te komen en dat alle andere storingen die ik heb ECHT aan Cisco liggen (vastlopen decoder, zwarte achtergrond, wegvallen settings etc.) en daar hoeft echt geen monteur voor langs te komen, maar het mocht niet baten. De afspraak blijft staan....

Schiet mij maar lek...
Oud 18 september 2009, 17:35
ibtisam's schermafbeelding
ibtisam ibtisam is offline
Member

Ziggo Internet: interactief
DTV: cisco
Standaard

Alles werkt. Laten we hopen dat we nu kunnen gaan genieten itv, want eerlijk is eerlijk, ik zou het niet graag willen missen. Dus hopelijk is dit mij laatste berichtje op het forum.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand

Labels
netwerkfout

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten