Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand

Mededelingen

Ziggo On Demand Vragen en opmerkingen over het originele Interactieve TV platform van Ziggo.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 14 september 2009, 21:00   #191
k2athome
Junior Member

k2athome's schermafbeelding
Standaard

Interactieve televisie opnieuw geïnstalleerd, nog steeds een internal server error maar hij doet het wel weer.

Niet de fabrieksinstellingen terug gezet trouwens.
Nu status installatie "geactiveerd"

fingers crossed........
k2athome is offline  
Oud 14 september 2009, 21:15   #192
ossekut
Junior Member

ossekut's schermafbeelding
Standaard Netwerk fout itv

Vorige week Vrijdag een monteur in huis gehad, alles doorgemeten geen problemen kunnen vaststellen.
Alles functioneert, echter op tv-theek heb ik blijkbaar geen abonnement.
Erg vreemd, maar goed Ziggo gebeld en opdracht gegeven voor het activeren van deze dienst.
Vandaag alweer " netwerk fout " wat te doen?
Ziggo bellen, of gewoon afwachten wat er verder gaat gebeuren. komt eigenlijk op hetzelfde neer.
Ik weet het eigenlijk niet meer
ossekut is offline  
Oud 14 september 2009, 21:32   #193
janos1234567
Junior Member

janos1234567's schermafbeelding
Standaard

Sommige mensen hebben alles goed geinstaleerd dus als je goed hebt gelezen en gezien had dat er een probleempje bij ziggo is met activeren dan weet je toch dat het daar aan ligt kwestie van afwachten tot het probleem is opgelost.
K had ook een filmpje geplant maar dat gaat dus effe niet,ik heb bv al een paar keer naar tevredenheid iets gekeken,en ik ben al jaren een tevreden klant met interenet en telefonie waar bijna nooit iets is een keer in het jaar eens een wat grotere storing kom je ook wel overheen.
De jongens die je hier helpen zijn te gek dat ze je proberen te helpen en mij in ieder geval op de hoogte houden ok er is dus een storing altijd goed te weten lees dan wel wanneer het is opgelost.
janos1234567 is offline  
Oud 14 september 2009, 22:04   #194
ibtisam
Member

ibtisam's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door janos1234567 Bekijk bericht
Sommige mensen hebben alles goed geinstaleerd dus als je goed hebt gelezen en gezien had dat er een probleempje bij ziggo is met activeren dan weet je toch dat het daar aan ligt kwestie van afwachten tot het probleem is opgelost.
K had ook een filmpje geplant maar dat gaat dus effe niet,ik heb bv al een paar keer naar tevredenheid iets gekeken,en ik ben al jaren een tevreden klant met interenet en telefonie waar bijna nooit iets is een keer in het jaar eens een wat grotere storing kom je ook wel overheen.
De jongens die je hier helpen zijn te gek dat ze je proberen te helpen en mij in ieder geval op de hoogte houden ok er is dus een storing altijd goed te weten lees dan wel wanneer het is opgelost.
Sorry, maar van dit soort berichten ga ik spontaan over mijn nek.
ibtisam is offline  
Oud 14 september 2009, 22:12   #195
janos1234567
Junior Member

janos1234567's schermafbeelding
Standaard

Ik zie dat je de afgelopen tijd behoorlijk hebt ge-ergert...pas op je bloeddruk..ik ga geen ellen lange discussies met je daar over voeren zit niemand op te wachten..maar ook ik mag iets vinden al is het dan niet in de lijn zoals jij er over denkt.

vriendelijke groeten
janos1234567 is offline  
Oud 15 september 2009, 11:05   #196
mysteryXXX
Junior Member

mysteryXXX's schermafbeelding
Standaard

ja hoor ik heb tevroeg gejuigd.
status ... bezig

moet je nou elke keer alles opnieuw instellen om een film tekijken
kook punt is bijna berijkt
mysteryXXX is offline  
Oud 15 september 2009, 11:12   #197
pimmiepim
Junior Member

pimmiepim's schermafbeelding
Standaard

Bij mij ook weer Status "bezig"...
pimmiepim is offline  
Oud 15 september 2009, 12:24   #198
ibtisam
Member

Standaard

Bij mij status:geactiveerd
Maar bij uitz. gemist krijg ik two and a half men en de bij de rest portal niet gevonden.

Beste mensen van Ziggo wat adviseren jullie mij.
Bellen met helpdesk? (Ik zit al over de 2 uur bellen heen), opzeggen? Klacht indienen? (waar?) Geef eens eens advies waar ik wat aan heb, want ik betaal er wel voor, deze ellende gaat te lang duren.
Ik vind dat ze het abbonnementsgeld terug moeten storten, want het werkt gewoon niet goed.
ibtisam is offline  
Oud 15 september 2009, 15:02   #199
Kitaro1
Ziggo VOD Helpdesk

Kitaro1's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ibtisam Bekijk bericht
Bij mij status:geactiveerd
Maar bij uitz. gemist krijg ik two and a half men en de bij de rest portal niet gevonden.

Beste mensen van Ziggo wat adviseren jullie mij.
Bellen met helpdesk? (Ik zit al over de 2 uur bellen heen), opzeggen? Klacht indienen? (waar?) Geef eens eens advies waar ik wat aan heb, want ik betaal er wel voor, deze ellende gaat te lang duren.
Ik vind dat ze het abbonnementsgeld terug moeten storten, want het werkt gewoon niet goed.
Ik heb het bij ons getest maar ik zie dat probleem niet. Staat er verder helemaal niets bij uitzending gemist? En waar precies krijg je de melding portal niet gevonden?
Kitaro1 is offline  
Oud 15 september 2009, 15:04   #200
ibtisam
Member

Standaard

Nu doet itv het weer goed, maar teletekst werkt niet.
ibtisam is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand

Labels
netwerkfout

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten