Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand

Mededelingen

Ziggo On Demand Vragen en opmerkingen over het originele Interactieve TV platform van Ziggo.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 25 augustus 2009, 18:23   #111
pjutr
Senior Member

pjutr's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MauBro Bekijk bericht
Zijn er meer mensen die momenteel problemen ondervinden met het afspelen?

zodra ik content probeer af te spelen blijft het scherm op "even wachten" steken, om vervolgens over te gaan in "afspelen niet gelukt".

IP-adressen en serving area zijn verder in orde
Met het risico dat ik op de Helpdesk ItV ga lijken; check je kabels en storingsbronnen er om heen. Mijn (gewone -dus niet erg speciale) verbindings kabel weg van de stroomkabels en andere apparaten heeft wonderen verricht wat betreft dit soort problemen, maar ook voor de hele performance (traag reageren etc.) van de Cisco!
pjutr is offline  
Oud 25 augustus 2009, 19:10   #112
Avaya
Junior Member

Avaya's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ibtisam Bekijk bericht
Het zou prettig zijn als er iemand van Ziggo misschien iets eerder kan reageren op dit forum.

Ook al is het nog niet opgelost....het is gewoon al het idee dat we serieus genomen worden.
Dit is een Ziggo GEBRUIKERS forum.. Dat hier wel mensen van Ziggo zitten om te reageren is gewoon een extra service. Als je problemen hebt met Ziggo moet je met hen zelf bellen en er niet van uit gaan dat zij zelf cotact met je op gaan nemen..
Avaya is offline  
Oud 28 augustus 2009, 18:34   #113
MauBro
Junior Member

MauBro's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pjutr Bekijk bericht
Met het risico dat ik op de Helpdesk ItV ga lijken; check je kabels en storingsbronnen er om heen. Mijn (gewone -dus niet erg speciale) verbindings kabel weg van de stroomkabels en andere apparaten heeft wonderen verricht wat betreft dit soort problemen, maar ook voor de hele performance (traag reageren etc.) van de Cisco!
Bedankt voor het meedenken.

Bekabeling is het eerste wat ik altijd controleer, rechtstreeks op het AOP heb ik helaas hetzelfde probleem.

Ik zal van het weekend proberen een uurtje vrij te trekken om de helpdesk te bellen. Uit een ander topic heb ik gelezen is dat het mogelijk iets met de edgeqam te maken heeft.

Mocht ik nog tegen verdere problemen oplopen dan zal ik in dat betreffende topic verder posten want ik ziet hier in het verkeerde topic te posten
MauBro is offline  
Oud 29 augustus 2009, 13:16   #114
kootje1982
Junior Member

kootje1982's schermafbeelding
Standaard Help netwerkfout

Hallo, ik heb sinds gister iTV maar heb het volgende probleem. Heb gister alles geinstalleerd daarna alles ingesteld, update gedaan enz. Heb een Cisco decoder. Nu het volgende probleem. Hij vind wel zenders maar Als ik VoD wil doen of net gemist of uitzending gemist , noem maar op laad hij wel een kleine minuut en daarna "Netwerkfout, probeer het later opnieuw" Heb bij signaal ook bij Tuner 1 en Tuner 2 0% staan heel vreemd terwijl ik wel de goede netwerk code heb ingevoerd.. Wie kan mij uit de brand helpen zodat ik iTV krijg waarvoor ik het besteld heb! Alvast bedankt..

Kootje1982
kootje1982 is offline  
Oud 31 augustus 2009, 08:38   #115
Kitaro1
Ziggo VOD Helpdesk

Kitaro1's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kootje1982 Bekijk bericht
Hallo, ik heb sinds gister iTV maar heb het volgende probleem. Heb gister alles geinstalleerd daarna alles ingesteld, update gedaan enz. Heb een Cisco decoder. Nu het volgende probleem. Hij vind wel zenders maar Als ik VoD wil doen of net gemist of uitzending gemist , noem maar op laad hij wel een kleine minuut en daarna "Netwerkfout, probeer het later opnieuw" Heb bij signaal ook bij Tuner 1 en Tuner 2 0% staan heel vreemd terwijl ik wel de goede netwerk code heb ingevoerd.. Wie kan mij uit de brand helpen zodat ik iTV krijg waarvoor ik het besteld heb! Alvast bedankt..

Kootje1982
Kijk eens in het menu bij Instellingen/Info --> Blauwe toets --> Status interactieve televisie. Staat de status op geactiveerd? Krijg je een serving area toegewezen?
Kitaro1 is offline  
Oud 31 augustus 2009, 11:31   #116
kootje1982
Junior Member

Standaard

Nee de status staat op bezig en de server area op none.. Enig idee hoe ik dat kan veranderen?
kootje1982 is offline  
Oud 31 augustus 2009, 12:04   #117
Kitaro1
Ziggo VOD Helpdesk

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kootje1982 Bekijk bericht
Nee de status staat op bezig en de server area op none.. Enig idee hoe ik dat kan veranderen?
Verklaart in ieder geval waarom interactief niet werkt. Hoe heb je het aangesloten en welke netwerk id heb je gebruikt?
Kitaro1 is offline  
Oud 31 augustus 2009, 14:10   #118
kootje1982
Junior Member

Standaard

Netwerk code 9700 dat staat allemaal goed. Ook telefonisch contact gehad met ziggo.. konden het me niet vertellen! Maar kan het misschien aan de coax kabel liggen die van mij is geen hele frisse! Ga vanavond zowiezo een nieuwe goede halen.
kootje1982 is offline  
Oud 31 augustus 2009, 14:20   #119
Kitaro1
Ziggo VOD Helpdesk

Standaard

Mijn advies is om een kabel aan te schaffen met het Kabel Keur-logo.
Kitaro1 is offline  
Oud 3 september 2009, 20:20   #120
dutchdevil83
Member

dutchdevil83's schermafbeelding
Standaard

Hier zelfde problemen sinds afgelopen weekend doet niks het meer, bij starten van serie geeft cisco beeld weer van de zender die op de decoder speelt (dus rtl4 ofzo) en niet de serie die ik wil zien. Na de cisco terug te hebben gezeten naar fabrieksinstellingen krijg ik constant netwerkfout, terwijl bij status netjes alles een adres heeft. Alleen staat hij nog op bezig... nu ipv op geactiveerd. Hoe is dit nu weer op te lossen (zonder naar een hd te bellen die niks oplost?)

PS. Waarom gaan we niet met zijn allen bij kassa zitten? Kunnen we een programma vol lullen denk over ziggo
dutchdevil83 is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand

Labels
netwerkfout

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten