Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - Algemeen

Mededelingen

Digitale TV - Algemeen Algemene vragen en opmerkingen over digitale TV van Ziggo welke niet in de overige forums thuis horen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 2 augustus 2009, 12:29   #51
maurice.becholz
Senior Member

maurice.becholz's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renatus Bekijk bericht
Je krjigt als je bij ziggo rechtstreeks eredivisie live besteld ook twee maanden gratis, vanwaar dan die actie van eredivisie live? Of krijg je dan in totaal vier maanden gratis?
heb ook via ziggo eredivisie live aangevraagd en ook 2 maanden gratis. heb gister besteld en de medewerkster zei dat het binnen 24 uur geactiveerd wordt en zie daar, vanmorgen om 11.00 uur had ik al beeld. dus gaat super snel via ziggo. via eredivisie live duurt het 5 tot 10 dagen en dat duurde me te lang. dus zodoende via ziggo en dat gaat dus veel sneller.
maurice.becholz is offline  
Oud 2 augustus 2009, 14:05   #52
Zigmund
Banned User

Zigmund's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renatus Bekijk bericht
Je krjigt als je bij ziggo rechtstreeks eredivisie live besteld ook twee maanden gratis, vanwaar dan die actie van eredivisie live? Of krijg je dan in totaal vier maanden gratis?
Inderdaad actie bestaat al. Ik zit te wachten tot Ziggo Eredivisie gaat aanbieden tegen het normale prijsniveau van € 9,95. Eerder stap ik niet meer in deze trein.
Zigmund is offline  
Oud 2 augustus 2009, 14:06   #53
Zigmund
Banned User

Zigmund's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fredgroes Bekijk bericht
heb vandaag mijn wijziging brief binnen gekregen en waarempel er staat op dat ik korting krijg voor eredivisie live!! Via de telefoon rechtstreeks aangevraagd bij ziggo en gewoon gevraagd of ik ook de 2 maanden korting kreeg.
Dat is gewoon de normale actie die Ziggo standaard heeft. Je had er meer aan gehad wanneer Ziggo de normale prijs gaat hanteren van € 9,95 per maand zoals het hoort.
Zigmund is offline  
Oud 6 augustus 2009, 18:54   #54
basketbal
Member

basketbal's schermafbeelding
Standaard

Na 22 juli nog steeds geen beeld eredivisielive. Aanvraag is van genoemde datum en het antwoord van Ziggo is "Op dit moment ondervindt Ziggo helaas technische problemen bij het invoeren van wijzigingen in uw abonnementen. De verantwoordelijke afdeling is hiervan op de hoogte en zal uw wijziging zo snel mogelijk doorvoeren. Onze excuses voor het ongemak."

Wat de verantwoordelijke afdeling gaat doen weet ik niet, maar ik het heb idee dat niemand wat doet.
basketbal is offline  
Oud 6 augustus 2009, 18:55   #55
chinchan
Inactieve account

chinchan's schermafbeelding
Standaard Eredivisie

hoi,

Als ik je postcode en huisnummer mag dan kijk ik direct voor je

Mvg, chinchan
chinchan is offline  
Oud 6 augustus 2009, 19:13   #57
catastrofus
Senior Member

catastrofus's schermafbeelding
Standaard

Ik zou bij de start van de competitie beeld hebben (17 juli aangevraagd) maar helaas. Voor mij hoeft het nu dus ook niet meer... Heb ook geen wijzigingsbrief van de kabelboer gekregen dus neem ik aan dat ik het hier bij kan laten...

Gert.
Oud 6 augustus 2009, 19:14   #58
chinchan
Inactieve account

Standaard

@basketbal je hebt een bericht.

@catastrofus
hoe heb jij het geregelsd en ik kan het nakijken voor je laat het me via pm even weten
chinchan is offline  
Oud 6 augustus 2009, 19:20   #59
catastrofus
Senior Member

catastrofus's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chinchan Bekijk bericht
@basketbal je hebt een bericht.

@catastrofus
hoe heb jij het geregelsd en ik kan het nakijken voor je laat het me via pm even weten
Via EL, maar ik wil het niet meer hebben vanwege de wanprestatie van wie dan ook. Zolang ik geen bevestigingsbrief heb gekregen van de kabelboer zit ik er toch ook niet aan vast?

Gert.
Oud 6 augustus 2009, 19:22   #60
chinchan
Inactieve account

Standaard

Hoi,

Nee nog niet want wij hebben heel veel niet door gekregen van el.

wij zijn nu de klanten zo aan het verwerken wat wij door krijgen.

Geef het door ik zorg voor je 2 maand gratis als jij me via pm je postcode en huisnummer en contract id geeft. ik zorg ook voor de opzegging na 2 maand.

Laatst gewijzigd door chinchan; 7 augustus 2009 om 13:17
chinchan is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - Algemeen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten