Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen

Mededelingen

Vragen en Opmerkingen Algemene vragen en opmerkingen over digitale TV en Radio bij Ziggo

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 16 september 2009, 21:15
Ziggoetoo's schermafbeelding
Ziggoetoo Ziggoetoo is offline
Member

Standaard

Het ging er mij om of ik ook 2 maanden zou krijgen als ik niet zo'n antwoordkaart opstuur maar online (via mijn ziggo) eredivisie live aanvraag.

Ik wil niet het risico lopen dat ik het online aanvraag en geen 2 maanden gratis krijg en dus de volle mep moet betalen.

Ik heb hier "Zie" liggen, dus dan maar geen risico nemen en gewoon antwoordkaart invullen en opsturen.

Als ik het online aanvraag heb ik na een uur al beeld. Via zo'n antwoordkaart mag ik blij zijn als ik volgende week eredivisie kan kijken (wat zoiezo te laat is vanwege de topper Feyenoord - PSV komende zondag). Daarom geniet mijn voorkeur om het online te regelen, echter zie ik nergens "de eerste 2 maanden gratis".
Oud 16 september 2009, 21:29
catastrofus's schermafbeelding
catastrofus catastrofus is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AI1+/EPC3212/RT-AC87U
DTV: TV-plus + ongecertificeerd spul
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ziggoetoo Bekijk bericht
Het ging er mij om of ik ook 2 maanden zou krijgen als ik niet zo'n antwoordkaart opstuur maar online (via mijn ziggo) eredivisie live aanvraag.

Ik wil niet het risico lopen dat ik het online aanvraag en geen 2 maanden gratis krijg en dus de volle mep moet betalen.

Ik heb hier "Zie" liggen, dus dan maar geen risico nemen en gewoon antwoordkaart invullen en opsturen.

Als ik het online aanvraag heb ik na een uur al beeld. Via zo'n antwoordkaart mag ik blij zijn als ik volgende week eredivisie kan kijken (wat zoiezo te laat is vanwege de topper Feyenoord - PSV komende zondag). Daarom geniet mijn voorkeur om het online te regelen, echter zie ik nergens "de eerste 2 maanden gratis".
Aanbieding geldt tot 1 okt 2009 (pag 12 v/h binnenboekje, punt 2) en ik zou, als ik jou was, even chinchan pm'n voor het aanvragen. Online werkt meestal het beste,

Gert.
Oud 21 september 2009, 16:07
Gizmo©'s schermafbeelding
Gizmo© Gizmo© is offline
Senior Member

Standaard

Via AH kan je nu ook door het kopen van een kalender Eredivisie Live 2 maanden gratis krijgen.
Heb het net aangevraagd. Hopelijk is het voor zondag geactiveerd als de topper Ajaxes - ADO Den Haag wordt uitgezonden.
Kijk het liever op het grote scherm, dan dat ik het gewatteerd op mijn PC moet bekijken.
Oud 22 september 2009, 10:08
nmatheij's schermafbeelding
nmatheij nmatheij is offline
Junior Member

Ziggo Internet: iTV Cisco
DTV: Humax
Standaard

Als je twee maanden gratis Eredivisie live hebt gekregen van Kitaro houdt er dan rekening mee dat je dit zelf tijdig moet opzeggen!

Nu heb ik een rekening van 13 euro aan mijn broek gekregen voor iets wat ik helemaal nooit heb gebruikt of ooit zal gebruiken.

Ik had er natuurlijk gelijk wat van moeten zeggen maar toen was ik meer bezig om mijn iTV aan de gang te krijgen.
Oud 23 september 2009, 20:05
rednas77's schermafbeelding
rednas77 rednas77 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Complete & Play Max /Ubee EVW 321b (met Netgear WNR3700 erachter)
DTV: Horizon mediabox & 2x Humax IRHD-5200c
Standaard

Ik heb de antwoordkaart zondag op de bus gegooid en vandaag is eredivisie live actief op beide cards. Valt me nog mee met de aanmelding via de post.

Ik ga ervan uit dat opzeggen wel online kan?
Oud 23 september 2009, 20:36
Gizmo©'s schermafbeelding
Gizmo© Gizmo© is offline
Senior Member

Standaard

Moet voor bellen.
Oud 24 september 2009, 08:01
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Complete & Play Max /Ubee EVW 321b (met Netgear WNR3700 erachter)
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gizmo© Bekijk bericht
Moet voor bellen.
Voor zo'n "modern" bedrijf blijven het wel ouderwetse acties. Eerst aanmelden met een antwoordkaart en afmelden via de telefoon.
Oud 24 september 2009, 17:49
ziggy's schermafbeelding
ziggy ziggy is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Ubee EVW3200
DTV: Humax iHDR-5050C HD PVR
Standaard

Ik heb me online aangemeld. Heb sindsdien taal noch teken vernomen maar het kan wel
Oud 25 september 2009, 13:18
Senior Member

Standaard

Snel Eredivisie Live op beide smartcards. Krijg nu de wijziging via de post binnen. Staat er fijn : Eredivisie Live € 14,95. Natuurlijk net 25 minuten gewacht krijg niemand eraan.
Oud 25 september 2009, 14:44
maurice.becholz's schermafbeelding
maurice.becholz maurice.becholz is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect & Play Complete
DTV: Humax IRHD 5300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rednas77 Bekijk bericht
Snel Eredivisie Live op beide smartcards. Krijg nu de wijziging via de post binnen. Staat er fijn : Eredivisie Live € 14,95. Natuurlijk net 25 minuten gewacht krijg niemand eraan.
staat er niet bij dat je HET 2 MAANDEN GRATIS KRIJGT?
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten