Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen

Mededelingen

Vragen en Opmerkingen Algemene vragen en opmerkingen over digitale TV en Radio bij Ziggo

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 2 september 2009, 20:55
Zigmund's schermafbeelding
Zigmund Zigmund is offline
Banned User

Ziggo Internet: AIE+, Arris
DTV: CI+/Humax IRHD-5000
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door catastrofus Bekijk bericht
Ik zie weer een aktie in het 'geweldig informatieve blad Zie' staan: 2 maanden gratis EL. Alleen jammer dat je je moet aanmelden voor 1 okt (als ik het allemaal goed begrijp uit het verhaal) dus helaas...

Gert.
Vreemd dat jij dat blad wel ontvangt.... Ik ben ook abonnee en heb dit blad nog nooit ontvangen..... Hoe kan dit??
Oud 2 september 2009, 21:02
catastrofus's schermafbeelding
catastrofus catastrofus is nu online
Senior Member

Ziggo Internet: AI1+/EPC3212/RT-AC87U
DTV: TV-plus + ongecertificeerd spul
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zigmund Bekijk bericht
Vreemd dat jij dat blad wel ontvangt.... Ik ben ook abonnee en heb dit blad nog nooit ontvangen..... Hoe kan dit??
Geen idee, niet dat ik er trots op ben, het is (uiteraard) een echt Ziggo promo blad... Misschien komt ie nog? Of de HD bellen natuurlijk!

Gert.
Oud 2 september 2009, 22:38
Gerardus's schermafbeelding
Gerardus Gerardus is nu online
Senior Member

Ziggo Internet: alles in één basis/Ubee EVW3210
DTV: Humax 5200 + HUMAX 5050-C + TV extra
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zigmund Bekijk bericht
Dat blad krijgt volgens mij niet iedereen tegelijk. Dat gaat met zulke grote aantallen dat geen verzendorganisatie dat in één dag aankan. Ik heb hem trouwens ook nog niet. En zo erg is dat ook niet.
Oud 4 september 2009, 22:38
soeperman's schermafbeelding
soeperman soeperman is offline
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door soeperman Bekijk bericht
Vandaag een bijzonder slecht contact gehad met de helpdesk over de EL activatie. EL is (rechtstreeks bij Ziggo) aangevraagd (via telefoon) afgelopen dinsdag. De volgende dag actief op slechts 1 van mijn 2 smartcards. Het betreft 2 tv's met beide een alphacrypt, maar met meerdere testen (wisselen card+alphacrypt tussen de tv's, of wisselen van alleen de alphacrypts of alleen de smardcards in de alphacrypts) blijft de conclusie dat slechts 1 smartcard rechten heeft om EL te kijken. Mijn eerder afgesloten abo op het sport keuzepakket (van 3,95) is destijds wel overgezet op de 2e smartcard toen Ziggo aanvullende pakketten op beide kaarten ging aanbieden voor 1x de prijs. Tijdens het gesprek 3x in de wacht gezet om navraag te doen bij de 2e lijns. Typisch zo'n gesprek dat niet opschiet. Zodra het woord alphacrypt viel, werd ik zsm afgepoeierd.

Mijn 2 smartcards zijn beide aan mijn klantnummer gelinkt, dit blijkt uit activate sportpakket en vermelding op mijn factuur. In het systeem van de helpdesk staat natuurlijk dat EL ook op de 2e card wel actief is (is inmiddels standaard policy bij Ziggo), en dus volgde een oeverloze discussie over het niet ondersteunen van alphacrypts (de medewerker beweerde zelfs dat Ziggo geen meerdere tv's ondersteunt , maar wilde dit uiteraard niet even schriftelijk bevestigen zodat ik ermee naar de media kon).

Ik heb in het verleden al eens gehad dat mijn abo op digitale tv niet actief was, ondanks dat 2 medewerkers beweerden dat dit wel het geval was. Bij de 3e keer bellen zag een medewerker dat de order niet (goed) was doorgezet. Aan de bewering van de medewerker dat ook mijn 2e kaart feitelijk de EL rechten toegekend heeft gekregen kan ik dus twijfelen.

Kortom, Ziggo wil er dus niets aan doen. Ik kan komende week met de cards naar de winkel om daar (met wel ondersteunde apparatuur) dezelfde conclusie te trekken, maar opschieten doet dat niet. Ik heb immers al alle testscenario's gedaan en het blijft steeds dezelfde kaart die EL niet doorlaat. Is er hier iemand die me kan helpen?

P.S. Ik wist niet van een kortingsactie voor EL, maar kreeg dit spontaan te horen van de medewerker van Ziggo bij het bestellen.
Om toch even voor andere klanten te melden hoe dit is opgelost:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fredgroes Bekijk bericht
gewoon vragen of ze al je kaarte wil synchroniseren. Bij mij was EL ook niet automatisch op mijn 2de smartcard erbij gekomen. DIt kunnen ze binnen een paar minuten oplossen.
Na een week of twee nogmaals gebeld (wegens vakantie) en toen een WEL meedenkende HDmedewerker aan de lijn gekregen. Die stelde gelijk de synchronisatie voor en eventueel nog een 2e (andere) actie indien dit niet voldoende zou zijn. Het synchroniseren loste het probleem op en mijn vermoedens (dat het een rechtenkwestie op de kaart is) bleken juist. Een paar minuten later was ook op de 2e kaart EL te ontvangen!

Fredgoes, bij deze bedankt voor je input.

Gelukkig zijn niet alle HDmedewerkers hetzelfde
Oud 7 september 2009, 11:40
bas_live's schermafbeelding
bas_live bas_live is offline
Member

Standaard

Vraag:

in het Zie van Ziggo blad staat 2 maanden gratis Eredvisie Live, iemand enig idee of je er dan ook gelijk een jaar vastzit?

Zo nee, zou ik dus in kunnen gaan op deze actie en me direct weer opzeggen en ik heb dus 2 maand gratis voetbal?

Wellicht heeft iemand hier ervaring mee, ik heb zojuist de helpdesk na 10 minuten wachttijd maar opgegeven.
Oud 7 september 2009, 12:35
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bas_live Bekijk bericht
Vraag:

in het Zie van Ziggo blad staat 2 maanden gratis Eredvisie Live, iemand enig idee of je er dan ook gelijk een jaar vastzit?

Zo nee, zou ik dus in kunnen gaan op deze actie en me direct weer opzeggen en ik heb dus 2 maand gratis voetbal?

Wellicht heeft iemand hier ervaring mee, ik heb zojuist de helpdesk na 10 minuten wachttijd maar opgegeven.
Yep. Aanmelden en een paar weken later weer opzeggen, dat kan.

Gert.
Oud 16 september 2009, 20:41
Ziggoetoo's schermafbeelding
Ziggoetoo Ziggoetoo is offline
Member

Standaard

Die 2 maanden gratis Eredivisie Live krijg je alleen door antwoordkaart op te sturen? of kan je het ook online (via mijn ziggo) aanvragen?
Oud 16 september 2009, 20:44
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ziggoetoo Bekijk bericht
Die 2 maanden gratis Eredivisie Live krijg je alleen door antwoordkaart op te sturen? of kan je het ook online (via mijn ziggo) aanvragen?
Nee hoor, online is ook heel goed mogelijk.
En daarna even chinchan pm'n om de handel weer op te zeggen. Bij mij heeft chinchan het KEURIG geregeld! Pluimpje voor chinchan. Als ik een posting zie van hem dan zal ik nog even wat reputatiepunten achterlaten bij hem.

Gert.

Edit: Puntjes zijn al uitgedeeld aan chinchan.

Laatst gewijzigd door catastrofus; 16 september 2009 om 20:50
Oud 16 september 2009, 20:52
Ziggoetoo's schermafbeelding
Ziggoetoo Ziggoetoo is offline
Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door catastrofus Bekijk bericht
Nee hoor, online is ook heel goed mogelijk.

Gert.
Ah, ok.

Toch staat er op http://www.ziggo.nl/producten/televi...redivisie-live niet dat de eerste 2 maanden gratis zijn.

Bij de overige pakketten is wel keurig aangegeven dat er x aantal maanden gratis zijn of er op dit moment een lagere prijs (sport 1 en Film 1 etc.) geldt.
Oud 16 september 2009, 20:56
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ziggoetoo Bekijk bericht
Ah, ok.

Toch staat er op http://www.ziggo.nl/producten/televi...redivisie-live niet dat de eerste 2 maanden gratis zijn.

Bij de overige pakketten is wel keurig aangegeven dat er x aantal maanden gratis zijn of er op dit moment een lagere prijs (sport 1 en Film 1 etc.) geldt.
Ik maakte gebruik van de aanbieding uit dat flut-krantje 'zie'. Wellicht kan je chinchan nog even pm'n of die aanbieding nog geldt?

Gert.

Edit: Volgens mij geldt die aanbieding nog tot 1 okt.

Laatst gewijzigd door catastrofus; 16 september 2009 om 20:57 Reden: De edit...
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten