Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen

Mededelingen

Vragen en Opmerkingen Algemene vragen en opmerkingen over digitale TV en Radio bij Ziggo

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 29 augustus 2009, 14:42
ziggy's schermafbeelding
ziggy ziggy is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Ubee EVW3200
DTV: Humax iHDR-5050C HD PVR
Standaard

Nog steeds compleet windstil hier voor wat betreft EL.
Oud 29 augustus 2009, 15:29
Zigmund's schermafbeelding
Zigmund Zigmund is offline
Banned User

Ziggo Internet: AIE+, Arris
DTV: CI+/Humax IRHD-5000
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ziggy Bekijk bericht
Nog steeds compleet windstil hier voor wat betreft EL.

En dat zal het bij jouw ook blijven ook. Je wacht liever af tot ze jouw bedagen gaan afschrijven en je alsnog moet bellen. Ik snap ook niet dat je maar blijft melden dat je geen beeld hebt, terwijl je weigert om een advies op te volgen.
Oud 29 augustus 2009, 23:03
ziggy's schermafbeelding
ziggy ziggy is offline
Senior Member

Standaard

Omgekeerde wereld hier, ik moet gaan bellen omdat iemand anders zijn zaakjes niet op orde heeft, in nog geen 100 jaar.
Ik post liever 1 keer in de week dat ee nog niet werkt, misschien leuk om te weten voor eventuel nieuwe klanten die twijfelen of ze EL moeten nemen.

Ik verwacht ook geen reacties op mijn berichten hierover hoor, vat het vooral niet op als zielig doen oid, zie het meer als een mededelinkje.
Oud 29 augustus 2009, 23:12
catastrofus's schermafbeelding
catastrofus catastrofus is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AI1+/EPC3212/RT-AC87U
DTV: TV-plus + ongecertificeerd spul
Standaard

Citaat:
Omgekeerde wereld hier, ik moet gaan bellen omdat iemand anders zijn zaakjes niet op orde heeft, in nog geen 100 jaar.
Ik post liever 1 keer in de week dat ee nog niet werkt, misschien leuk om te weten voor eventuel nieuwe klanten die twijfelen of ze EL moeten nemen.

Ik verwacht ook geen reacties op mijn berichten hierover hoor, vat het vooral niet op als zielig doen oid, zie het meer als een mededelinkje.
Maar je hebt wel chinchan op de hoogte gesteld vanwege het geen beeld hebben op EL? Ik heb ook niet gebeld maar wel met chinchan ge'pm'd. En dat werkte dus wel, en zelfs de opzegging van EL per 30-09... Welliswaar maar beeld van 19-08 t/m 01-10 maar toch. Gert.
Oud 29 augustus 2009, 23:12
GolfTouch's schermafbeelding
GolfTouch GolfTouch is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect&Play Max | Modem: Technicolor | Router: TP-link C9 | Switch: D-Link DGS-1016D & 2x 1008D
DTV: CI+ 1.3 Interactief UE55HU7500L | 2x Humax 5050 & IR-FOX | 2x Horizon Box | Anysee E30TC+
Standaard

@Ziggy:
Ik snap je echt niet. Je hebt zeker gelijk, en dat heb ik al eerder gezegd, dat deze gang van zaken niet correct is.
Maar je bent wel een beetje eigenwijs. Waar mensen werken worden fouten gemaakt. Simpel. Dat jij daar de dupe van bent is erg vervelend.
Echter weiger je verdere stappen te ondernemen. Ik ben bang dat zolang je niets onderneemt je geen EL zul kunnen kijken.

Wat zou je doen als Ziggo de fout maakt en dat je vanaf morgen geen internet meer hebt of bv televisie? Ga je dan ook wachten totdat alles weer werkt?

Zet even je "gevoel" opzij en neem even contact op met Ziggo. Alleen dan zal het waarschijnlijk geregeld kunnen worden voor je.

Hier iedere week posten dat je geen EL hebt, daar zit niemand op te wachten. Een nieuwe klant die EL wilt hebben zal hier niet zoveel boodschap aan hebben verwacht ik.
Oud 29 augustus 2009, 23:55
ziggy's schermafbeelding
ziggy ziggy is offline
Senior Member

Standaard

Eigenwijs, klopt. Ziggo(toen nog casema) heeft al eerder fouten gemaakt bij mij zodat ik zonder internet en telefonie zat. Dan bel ik wel ja, lijkt me logisch.
Maar ik snap je punt compleet hoor, maar dat eigenwijze zit me even dwars en zo te lezen ben ik de enige niet die niet op een normale manier EL krijgt dus kan het ook geen kwaad dat hier te posten.
Maar goed, ik zal hier niet meer posten dat het nog steed niet geregeld is. Mocht er onverhoopt toch geld afgeschreven worden of wat ik eigenlijk niet geloof dat ik vandaag of morgen toch nog beeld hebt laat ik dat natuurlijk wel even weten.

Chinchan heb ik geen berichtje gestuurd.
Oud 30 augustus 2009, 10:36
Gerardus's schermafbeelding
Gerardus Gerardus is nu online
Senior Member

Ziggo Internet: alles in één basis/Ubee EVW3210
DTV: Humax 5200 + HUMAX 5050-C + TV extra
Standaard

Citaat:

Nou je krijgt er van mij wel reactie op! Wat jij doet is je als een Don Quichot gedragen. Dat moet je zelf weten: het is jouw leven.
Maar voor al die andere mensen: het is heel normaal dat de abonnementen niet doorkomen bij mensen die niet altijd hun decoder online hebben staan. Zeker de PVR eigenaren doen dat niet en missen dus het updatesignaal van de abonnementswijziging. Even bellen naar de helpdesk en binnen een kwartier heb je je abonnement. Zo ging het bij mij gisteren met EL en vorige maand met de HD zenders.

Doe niet zo moeilijk.
Oud 30 augustus 2009, 12:52
ziggy's schermafbeelding
ziggy ziggy is offline
Senior Member

Standaard

Ik bepaal zelf wel of ik moeilijk doe, laat dat even duidelijk zijn. Maar natuurlijk bedankt voor de tip om eea wel aan de praat te krijgen.

Maar jullie maken je er drukker om dan ik doe
Maar laten we stoppen met deze wellus/nietus zooi, ik bel niet, moet wel van jullie en eens worden doen we het dus toch niet.
Ik zet vanmiddag de radio wel weer aan, ook spannend.
Oud 31 augustus 2009, 18:34
Zigmund's schermafbeelding
Zigmund Zigmund is offline
Banned User

Ziggo Internet: AIE+, Arris
DTV: CI+/Humax IRHD-5000
Standaard

Citaat:
Ik bepaal zelf wel of ik moeilijk doe, laat dat even duidelijk zijn. Maar natuurlijk bedankt voor de tip om eea wel aan de praat te krijgen.

Maar jullie maken je er drukker om dan ik doe
Maar laten we stoppen met deze wellus/nietus zooi, ik bel niet, moet wel van jullie en eens worden doen we het dus toch niet.
Ik zet vanmiddag de radio wel weer aan, ook spannend.
Als je tegen de wind in wil piesen prima, maar je weet wat er van komt
Oud 2 september 2009, 20:46
catastrofus's schermafbeelding
catastrofus catastrofus is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AI1+/EPC3212/RT-AC87U
DTV: TV-plus + ongecertificeerd spul
Standaard

Ik zie weer een aktie in het 'geweldig informatieve blad Zie' staan: 2 maanden gratis EL. Alleen jammer dat je je moet aanmelden voor 1 okt (als ik het allemaal goed begrijp uit het verhaal) dus helaas...

Gert.

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten