Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Mededelingen

Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD) Vragen en opmerkingen over het eerste model HDTV Interactieve TV ontvanger met ingebouwde Personal Video Recorder van Cisco

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 16 augustus 2009, 22:11   #31
KoenH
Senior Member

KoenH's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door poelie Bekijk bericht
Heb hem nou 1 maand. 0x vastgelopen.
Menu's haperen alleen in het begin. alle opnames lukken en itv werk ook perfect.
zou ik een uitzondering zijn?
Gezien de overige reacties: Ja
KoenH is offline  
Oud 17 augustus 2009, 00:45   #32
tja
Senior Member

tja's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door poelie Bekijk bericht
Heb hem nou 1 maand. 0x vastgelopen.
Menu's haperen alleen in het begin. alle opnames lukken en itv werk ook perfect.
zou ik een uitzondering zijn?
Nee hoor, behalve de dagen waarin dit topic geopend is, geen problemen met vastlopers.
tja is offline  
Oud 17 augustus 2009, 18:52   #33
marcel030nl
Member

marcel030nl's schermafbeelding
Standaard

Tot gisteren moest ik de decoder iedere dag resetten (stekker eruit en erin) omdat ik niets kon afspelen uit 'mijn opnames'.

Vandaag had ik voor het eerst dat de tijd bevroren was (11:02) en hij echt niets meer deed.

Voor de laatste update had ik dat niet.
marcel030nl is offline  
Oud 17 augustus 2009, 20:52   #34
xahmol
Senior Member

xahmol's schermafbeelding
Standaard

Heb ook zo goed als geen vastlopers meer. Maar het is natuurlijk logisch dat normaal gesproken alleen de mensen met problemen zich melden.

Herken alleen wel het geluid terug naar 50% issue sinds de laatste FW. Dat is wel weer irritant.
xahmol is offline  
Oud 18 augustus 2009, 20:02   #35
marcel030nl
Member

marcel030nl's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcel030nl Bekijk bericht
Tot gisteren moest ik de decoder iedere dag resetten (stekker eruit en erin) omdat ik niets kon afspelen uit 'mijn opnames'.

Vandaag had ik voor het eerst dat de tijd bevroren was (11:02) en hij echt niets meer deed.

Voor de laatste update had ik dat niet.
Op basis van dit topic heb ik de kabel welke van de versterker naar m'n PVR gaat verplaatst van het poortje "<5m" naar het 2e poortje met label ">5m". Eens kijken wat dat oplevert.
Moest toch gebeuren als ik internet van Ziggo ga aansluiten.
marcel030nl is offline  
Oud 1 september 2009, 16:14   #36
janriedijk
Junior Member

janriedijk's schermafbeelding
Standaard Vastlopen Cisco 8455DVB HD PVR

Mijn Cisco 8455DVB loopt ook regelmatig vast.
Stroom erop en eraf, je kan er beter een schakelaar tussen zetten!
Wat mij opvalt is dat de Cisco "zeik" heet is en bij mij gebeurd dit hoofdzakelijk als ik overschakel naar "Mijn opnames" en "EPG".
In standby heb ik hier nog geen last van gehad.
Vraag aan een ieder, hoe is de temperatuur van het apparaat?
m.i. Kan het vastlopen veroorzaakt worden door dat hij véél te heet wordt. In mijn geval zelfs zo heet dat je hem amper vast kan houden tijdens de stroom eraf halen.
Ben in het bezit van een HD-Recorder van Philips maar hier zit een Fan in voor de koeling en deze loopt eigenlijk nooit vast. 5 jaar in bezit misschien 3x gebeurd. Succes, Jan.
janriedijk is offline  
Oud 4 september 2009, 08:39   #37
jongetje
Senior Member

jongetje's schermafbeelding
Standaard

Bij mij loopt de Cisco sinds dinsdag ook om de dag vast. Wordt er een beetje simpel van, spanning eraf en erop is enige wat helpt.
jongetje is offline  
Oud 4 september 2009, 09:34   #38
kakketoe
Junior Member

kakketoe's schermafbeelding
Standaard

Bij mij ook sinds dinsdag,heb er nu al een keer of 5 de stroom eraf moeten halen
kakketoe is offline  
Oud 6 september 2009, 14:12   #39
marioh
Junior Member

marioh's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joosen29 Bekijk bericht
Het menu ziet er dan donkerblauw uit ipv lichtblauw en rechtsboven(pip) staat gelijk vast. Ik kan dan nog wel de serie of film programmeren en terug naar het vastgelopen beeld.(tevens geen geluid meer) Wanneer ik dan naar een ander kanaal zapp krijg ik gelijk de melding "geen signaal". Enige wat ik kan doen is inderdaad stekker eruit en erin.
Hier precies hetzelfde, meerdere keren per dag.
marioh is offline  
Oud 6 september 2009, 14:24   #40
MauBro
Junior Member

MauBro's schermafbeelding
Standaard

In plaats van een donkerder menu, komt bij mij de gehele achtergrond te vervallen alvorens de decoder vastloopt/signaal verliest. Wat ik zelf dan weer grappig vind is dat het menu supersnel reageert. Ik hoop dat het menu in een later firmware uiteindelijk ook zo snel en soepel wordt .

Ik heb echter geen problemen meer gehad met het vastlopen van de klok.

Laatst gewijzigd door MauBro; 6 september 2009 om 14:32
MauBro is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Labels
cisco 8455dvb

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten