Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 24 oktober 2009, 23:07
guidovdb's schermafbeelding
guidovdb guidovdb is offline
Member

Ziggo Internet: AIE Extra
DTV: Philips 37PFL9604H12-SMIT CAM - humax 5050 humax 5200
Standaard

@mrger moet je voor de grap eens op column drukken bij coax.nl en kijken naar de datum van de column's. Lekker bij de tijd, meer dan 7 !! jaar geleden.
Oud 24 oktober 2009, 23:20
yankydoodle's schermafbeelding
yankydoodle yankydoodle is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles in een extra
DTV: Samsung
Standaard

Ben gisteren gebeld door een hoge piet van ziggo,i.v.m klacht via e-mail aan radar vorige week.
Had een uitnodiging gekregen maar door fam omstandigheden kon ik er niet naar toe.
Zat dus bij die 2500!!! klachten die er waren en waar zij in de uitzending beloofden binne 3 weken het op te lossen.
Ik heb het verhaal nog eens uitgelegd en hij zei dat ie kon zien!!dat er hoogs waarschijnlijk een -signaal- niet goed was en dat hij woensdag een monteur zou sturen
Dus woensdag morgen 0800-1300 uur,en dat het OPGELOST zou worden kost wat het kost!!!????.
Hij regelde gelijk een terugbel afspraak op donderdag dus de dag erna.
En dat hij zelf zou bellen.
Ik zei ook dat ik in de uitzending gezien had dat die 20 HD medewerkers die er zaten een grijs gekleurd aluminium modem hadden en of dat soms nieuwe waren.
Hij zei Mr het wordt opgelost op wat voor manier dan ook!
Nou jullie begrijpen dat mijn verwachtingen hooh gespannen zijn.
Oh ja een half uur na dat hij gebeld had had ik ineens een verbinding van 55Mb met AIE.en nog steeds.
Maar de monteur laat ik komen want ik ben wel benieuwd wat ze gaan klaarmaken.
Ik houdt jullie op de hoogte
Oud 24 oktober 2009, 23:42
tja's schermafbeelding
tja tja is offline
Senior Member

Ziggo Internet: A-i-1 Plus, Modem: Ubee
DTV: LG 32LD350 (zonder CAM); Cisco 8455, Ziggo IPTV pilot, Humax Fox C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yankydoodle Bekijk bericht
Ik zei ook dat ik in de uitzending gezien had dat die 20 HD medewerkers die er zaten een grijs gekleurd aluminium modem hadden en of dat soms nieuwe waren.
Zoiets bedoel je:

Dat is geen modem, maar een thin client, vroeger ook wel terminal genaamd. Is een mini PC die niet veel meer dan een aansluiting voor monitor, toetsenbord en muis levert, de software draait op een centrale server. Scheelt een hoop IT resources als je veel dezelfde werkplekken moet inrichten zoals in een callcenter.
Oud 25 oktober 2009, 00:23
Junior Member

Standaard

Exact,. nou ja ik wacht wel af,bedankt voor de info.
Oud 25 oktober 2009, 12:52
mrger's schermafbeelding
mrger mrger is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles in één extra
DTV: Humax
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yankydoodle Bekijk bericht
Oh ja een half uur na dat hij gebeld had had ik ineens een verbinding van 55Mb met AIE.en nog steeds.
Maar de monteur laat ik komen want ik ben wel benieuwd wat ze gaan klaarmaken.
Ik houdt jullie op de hoogte
Damn. Dat zou voor velen van ons een enorme vooruitgang zijn. Maar wat ik niet snap is dat het hele 4101 -4105 gebied porblemen heeft maar dat je dan eerder zou verwachten dat men voor het hele gebied naar een oplossing zou zoeken. Ik hoop het wel natuurlijk.
Oud 25 oktober 2009, 17:14
frankyboy66's schermafbeelding
frankyboy66 frankyboy66 is offline
Member

Ziggo Internet: Basis Motorola SBV5121E
DTV: humax 5050c en 5000c
Smile geen storing meer

Ik moet zeggen de testen die ik vandaag gedaan heb om 9,11,13 en 17.00 uur redelijk stabiel. 1 klein dipje nog om 11 uur maar voor de rest niets kunnen merken met surfen.
Bij jullie in 4105 gebied ook goed ?

Oud 25 oktober 2009, 18:02
longbigbear's schermafbeelding
longbigbear longbigbear is offline
Member

Standaard

hier draai t iik weer redelijk!
Oud 28 oktober 2009, 19:34
Junior Member

Standaard

Zoals beloofd zou ik even informeren hoe het was als de monteur vandaag geweest was.Ik werdt gisteravond gebeld door de HD met de vraag hoe het de laatste dagen ging met de snelheid waarop ik antwoordde dat het de laatste dagen heel goed ging,vanaf zondagmiddag na de nodige keren resetten.Hij zei dat ie dat kon zien en dat het de goede snelheid was!
Hij vroeg of ik de monteur nog nodig had omdat de snelheid nu goed was de laatste 4 dagen en dat ik het nieuwste Ubee modem had gekregen vorige week van de monteur(die vertelde dat ook) en dat de nieuwste firmware erop stond (moet waarschijnlijk zondag na het constante resetten zijn gebeurd).Hij zei dat ie alles kon zien!! zelfs toen ik ging surfen toen ik met hem online was, hij zei precies de snelheid van dat moment.Ik zei dat ik al een keer een montuer had afgezegd toen het een maand geleden ook fout was,ook toen was de avond tevoren gebeld.Maar hij gaf aan om dit tijdstip en afdeling op te schrijven en dan zou er alsnog een monteur gestuurd worden als ik bellen zou.Ik gaf aan dat het goed was en vertelde hem erbij dat ik van ziggo eergisteren eem e-mail gehad had met een speciaal adres voor de mensen die een klacht via radar ingestuurd hadden,mooi zei hij hij wist ervan en daar kon ik ook naar mailen als er iets was.Dus al met al ben ik NU!! zeer tevreden:
Selheid 5.5
4.9
Maar met downloaden met nieuwsleecher haal ik bijn 6.0?? meestal in de morgen of s avonds laat.Dus ik hoop dat het zo blijf.
Dus volgens hem is de nieuwe firmware nu klaar voor de Ubee,en zoals het nu bij mij is moet dat haast ook wel alleen kom ik niet in de Ubee,bij de Arris ging dat wel makkelijker.Dus als een van jullie een manier weet houd ik mij aanbevolen.
Oud 28 oktober 2009, 20:11
Hakker's schermafbeelding
Hakker Hakker is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AIE Extra / Ubee EVM3200 / Draytek 2130N
DTV: CI+ module
Standaard

Ik zit weer eens vast tussen HD en netwerk

Ik heb ook de meest wazige problemen als ik bv naar deviantart ga blijft de boel gewoon in een soort van loop hangen tot ie na een minuut ineens laad en dan gewoon boem er is.
Oud 7 november 2009, 14:26
Hakker's schermafbeelding
Hakker Hakker is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AIE Extra / Ubee EVM3200 / Draytek 2130N
DTV: CI+ module
Standaard

Nou sinds gisteren lijkt het erop dat ik EINDELIJK na 4 jaar bellen, mailen etc etc nu eindelijk een stabiele verbinding heb en ondertussen nu ook eindelijk op 50mbit zit.

Het heeft ruim 4 maanden mogen duren voor het schijnbaar is opgelost. Als de verbinding stabiel blijft deze week ga ik maar eens een klachtenbrief schrijven en mijn kosten terug claimen omdat zij hun contract niet nagekomen zijn.
Als het 2-3 weken had geduurd zal het me een worst zijn maar ik heb in die 4 maanden aardige kosten lopen maken oa. telefoonkosten (4 maanden HD bellen a 10 cent p/m gaat lekker in de kosten lopen kan ik je vertellen), online abonnementen waar ik geen drol aan had en niet te vergeten de Internet/telefoon abonnements geld. Ik zo een vermoeden dat dat ook weer een aardige veldslag ga worden eer ik daar wat van zie

maar ondanks dat ik door de modder een marathon schijn te lopen kom ik vooruit.
voor mij en eens kijken wanneer ziggo ga doen.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten